STINGER VOOR OP ME BIKE..

Dit wordt zeer interessant. Ik heb zeker interesse. Vooral als de prijs nog verder zakt, en dat moet kunnen denk ik.
 
Onmogelijk, slechts een vage droom van Netelenbos en Spee, het is nl. in strijd met een Europese wet van vrije nieuwsvergaring, het is nl. gewoon hetzelfde als een radio, hij doet niks anders dan een bepaald signaal opvangen op een bepaalde frequentie.

Dit kunnen ze er mijns inziens never nooit doorkrijgen, deze geschifte wet.

Maarreuh, als de prijs nog ff een eind zakt, dan heb ik ook wel belangstelling, rij ook geregeld met 200 km/h of hoger en het wordt me iets te link, hoef maar 1 keer te worden aangehouden en ik heb een dik probleem, heb rijbewijs nl. nodig voor mijn werk.

Nooit gehoord van een wet aanpassen? Piece of cake om een detector verboden te maken hoor, in de wet over radiofrequenties ontvangen, kan je volgens mij wel een stukje tekst ertussen plakken \'met uitzondering van apparatuur waarmee radarstraling te ontvangen is ; zogenaamde radardetectors\'. Waar een wil is, is een weg.
Maar dan verstop je \'m toch gewoon, met een auto gaat het makkelijk, op een motor wat lastiger, maar nog steeds niet onmogelijk.
 
Gezien het feit dat Nederland zoveel mogelijk de Europese richtlijnen qua wetgeving schijnt te willen volgen denk ik dat het erg meevalt met dit vage plan van Netelenbos en Spee, denk niet dat ze dit ooit door de kamer krijgen....
 
Gezien het feit dat Nederland zoveel mogelijk de Europese richtlijnen qua wetgeving schijnt te willen volgen denk ik dat het erg meevalt met dit vage plan van Netelenbos en Spee, denk niet dat ze dit ooit door de kamer krijgen....

nou èn? dan wil ik hem nog ooit, zij vallen mij ernstig lastig met veel dingen, daar moet ik toch wat tegen doen of niet soms? :P
 
jullie hebben gelijk,ik zat al te twijfelen aan alleen die shield voor 900,=,hier op de A4 bij Delft staan ze altijd te richten.Ik durf daar niet boven de 110k/m.
Maar schrijf mij maar in.
 
Is een Poll aanmaken niet een idee, wie er een wil kopen, en wat voor welk bedrag. Kunnen we direct zien hoeveel interesse er echt is...
 
vrij eenvoudig ik heb de volgende mensen die dit wel willen...

revolution
deamon
auke
porky
fastnappie
duderuud

zo even in een dag zitten we al op 6% korting.
dus het apparaat kost nu nog maar

fl.1781,-

kijk als ik 10 of meer man heb...bel ik die club op en zeg gewoon dat ik 10 van die dingen wil...en dan mag hij me scherpere korting gaan geven....

dus mensen....
 
Het is best wel een leuk ding, maar zou je hem ook, met de juiste accesoires, in de auto kunnen gebruiken? Type is verder hetzelfde als degene voor in de wagen, alleen is ie waterdicht gemaakt en zit er natuurlijk een houder + kabels ed voor de motor bij.
 
Verbod op de radardetector??

In de diverse media wordt gemeld dat er vanaf volgend voorjaar definitief een verbod staat aan te komen op de radardetector; voor het desbetreffende wetsvoorstel zou een meerderheid bestaan in de tweede kamer. Wat de media hier echter niet bij vermelden is dat dit wetsvoorstel behalve door de Tweede kamer, ook nog door de Eerste Kamer goedgekeurd moet worden.

De Eerste Kamer kijkt of een wet uitvoerbaar is, en of deze al dan niet in strijd is met de grondwet. Het is dus nog maar zeer de vraag of de Eerste Kamer dit wetsvoorstel wel kan/wil goedkeuren.

Natuurlijk is het niet uit te sluiten dat er een verbod op radardetectoren komt, maar de media willen doen geloven dat alles al in kannen en kruiken zit, wat absoluut niet het geval is. In dit stadium kan er nog weinig met zekerheid gezegd worden, en is er vooral sprake van stemmingmakerij.

oftewel er is nog nix verboden...als het wel wordt valt het op een motor toch niet op...
 
het is dezelfde als in de auto...dus ja je kan m gebruiken...maar wat misschien ook te regelen valt is dat de mensen die m voor de auto wil hebben ook in de deal meegenomen kan worden!

Het is best wel een leuk ding, maar zou je hem ook, met de juiste accesoires, in de auto kunnen gebruiken? Type is verder hetzelfde als degene voor in de wagen, alleen is ie waterdicht gemaakt en zit er natuurlijk een houder + kabels ed voor de motor bij.
 
15 mensen hebben er al oren naar, helaas 12 daarvan pas vanaf 1000 piek. maar het kan allemaal heel leuk worden. kun je trouwens niet andere bedrijven aanspreken hiervoor? die willen misschien meer korting geven? Als het misschien 1100 of 1200 wordt gaan de meeste van die 1000 piek ook wel overstag???

of direct bij de importeur, of http://www.radardetectorshop.nl/ , of nog andere ideeën?
 
Hey Porky, waar staan ze altijd dan aan de A4? Krijg de laatste tijd wel veel bekeuringen maar allemaal met de auto.

10% is wel heel triest, krijg je waarschijnlijk ook bij een normale zaak als je een beetje zielig kijkt.
 
dan moet je dus 45 mensen hebben om rond die 1000 piek te zitten? we zitten dan op een derde (al overheen)
 
Ik was er van overtuigd dat radardetectors inderdaad verboden zijn volgend jaar.
Over Europeese regels, in de meeste landen zijn ze al verboden. Frankrijk/duitsland.

Radardetectoren zijn heel makkelijk op te sporen, er zijn namelijk antiradardetectoren.
Deze meten dat er een radardetector aanwezig is.
Vraag me niet hoe, maar weet zeker dat deze bestaan.

Er is niet voor niets tegenwoordig dat nieuwe ding dat dmv GPS en een database van alle vaste controles een signaal doet afgaan.

Toch wil ik wel mee doen voor een radardetector, maar niet veel meer dan 1000 piek aub.
 
GAan we binnenkort niet af van de massa-radardetectie, en krijgen we dan niet die \'poorten\' die je snelheid meten tussen 2 bepaalde punten, en daaruit bekijkt of je te hard rijd, en dat je snel een boete thuis krijgt ??? Die systemen zijn zo verdomd goed dat ze gewoon je kentekenplaat lezen terwijl je voorbij rijd en meteen dus je snelheid tussen A en B meten. Net als de tolpoorten in Frankrijk enzo.

Er was in Nederland al een proef met zo\'n ding.
Op www.tuftufclub.com is er wel meer over te vinden.
Er staat nu trouwens een mooi stukkie over politieauto\'s die geflitst zijn. Die gore klootzakken rijden gewoon met 205km/u langs flitspalen op de snelweg. Ik begin echt steeds meer een t*ringhekel te krijgen aan die schijnheilige wouten. Zag er net ook nog een gewoon door rood licht rijden, terwijl het ligt al enkele seconden op rood stond. Had bijna zin om zelf ook door rood te rijden (was geen ander verkeer) om te kijken of ie dan misschien nog achter mij aan zou komen. Waarschijnlijk niet, lui varken dat ie is. Te lui om even op de rem te staan. Hij sloeg af bij de Mc Donalds, had zeker honger en wou snel z\'n big mac ophalen.
 
Hij sloeg af bij de Mc Donalds, had zeker honger en wou snel z\'n big mac ophalen.
Zie het helemaal voor me, wat er was gebeurd als JK wel was doorgereden... })
Agent:\"Meneer, had u niet door dat u door rood reed?\"

JK:\"Wel hoor, maar ik dacht dat luie varken komt me toch niet achterna...\"

Agent:\"Wat????????\"

JK:\"Moet je niet snel naar de Mac, je Big Mac ophalen?\"

Agent:\"O ja, bedankt... Maar niet meer doen, hoor...\"

[me]en weg is de agent, JK verbouwereerd & zonder boete achterlatend...[/me]
 
Zie het helemaal voor me, wat er was gebeurd als JK wel was doorgereden... })
Agent:\"Meneer, had u niet door dat u door rood reed?\"

JK:\"Wel hoor, maar ik dacht dat luie varken komt me toch niet achterna...\"

Agent:\"Wat????????\"

JK:\"Moet je niet snel naar de Mac, je Big Mac ophalen?\"

Agent:\"O ja, bedankt... Maar niet meer doen, hoor...\"

[me]en weg is de agent, JK verbouwereerd & zonder boete achterlatend...[/me]

hehehe jij hebt een nog grotere fantasie dan mij!!! :)
Tot nu toe heb ik nog nooit een boete gehad, zelfs toen ik nog een brommertje had, NOOIT een boete gehad, terwijl ze wisten dat er gewoon 75cc onder zat, of dat ik genaaid werd zonder helm.. \'als we je nog een keer zonder helm zien krijg je 180 piek boete\' (had m\'n zwager achterop, echter kende m\'n zwager die agent (op de verkeerde manier, dus van misdrijven :) ), dus ok, was even mazzel dat hij mee ging... want hij lulde ons uit die boete.
Vaak genoeg aangehouden, nooit boete gehad.

Met auto nooit snelheidsboete gehad, hoewel ik overal en altijd te hard rijd (op snelweg houd ik me meestal wel gewoon aan de snelheid).

Met motor ook nooit gepakt, en ook altijd te hard.

Heb ik nou mazzel, of moet ik afkloppen? :)
 
hehehe jij hebt een nog grotere fantasie dan mij!!! :)
Tot nu toe heb ik nog nooit een boete gehad, zelfs toen ik nog een brommertje had, NOOIT een boete gehad, terwijl ze wisten dat er gewoon 75cc onder zat, of dat ik genaaid werd zonder helm.. \'als we je nog een keer zonder helm zien krijg je 180 piek boete\' (had m\'n zwager achterop, echter kende m\'n zwager die agent (op de verkeerde manier, dus van misdrijven :) ), dus ok, was even mazzel dat hij mee ging... want hij lulde ons uit die boete.
Vaak genoeg aangehouden, nooit boete gehad.

Met auto nooit snelheidsboete gehad, hoewel ik overal en altijd te hard rijd (op snelweg houd ik me meestal wel gewoon aan de snelheid).

Met motor ook nooit gepakt, en ook altijd te hard.

Heb ik nou mazzel, of moet ik afkloppen? :)
Beide...
Zelf heb ik ook nogal wat mazzel gehad...
Een jaartje op een \'brave\' brommer (<50kmph) zonder helm gereden, no bon... Na de 12e waarschuwing besloten het lot niet langer te tarten & toch maar een helmpie op te zetten...

Ding licht opgefokt (puchje) met 50 snel (eigen fabrikaat, een beetje van mezelf en een beetje van Bosch) en een 15 mm carb... Uitlaatje zat er al onder... Na wat tweaken liep het ding rond de 90 op de teller... }) De tweede week: Rollenbank...

Door de tandwielafstelling (kort, veel power met wegrijden) waarschijnlijk geluk gehad... Kwam erdoor met een minieme marge... :} De Tomos die ik net had ingehaald kreeg een boete })

Later: Scooter, liep 70, weer geen helmpie... Wel een oranje plaatje... Aangehouden, scooter mee voor tech check... Conclusie: niet opgefokt, wel een brommer... Geel plaatje erop & 80 piek boete... Had ook 780 kunnen zijn, hoorde ik later... Weer mazzel

Auto: Geleende auto, door oranje met 70... Aangehouden om te blazen (stapavond) en clean... Overtreding max. snelheid (mocht daar 50) is gemist, maar volgens die k*twout wel door rood gereden... Boete: 180 piek... Nu is het 5 jaar later, maar geen brief v/h CJIB... :}

Eigen auto\'s: Chronisch te hard... Ook op de snelweg... Een keer een bon: 60 piek... Reed vlak daarvoor nog een paar honderd piek te hard :}

Meeste auto-mazzel: Met 150 aangehouden worden met een Altootje... Speech aanhoren en met een waarschuwing wegkomen...

Motor: Met 180 een woutenbak voorbij vliegen op de snelweg... Hij reed voor een busje... Zien, braaf terug naar 135 (niet té braaf doen...) en niet aangehouden worden... :}
En verder: ook altijd te hard...
 
En dat van die nieuwe controle methode, dat is een rijdende afzetting, momenteel op de A2.

Voor het hele verhaal, zie http://members.tripodnet.nl/fotogalerie/310801florisb.html

Uhm, nu begin ik voor mijn rijbewijs te vrezen... zondag vanaf mijn ouders terug gereden naar EHV... dit ding dus ook gepasseerd met ongeveer 170 op de teller.... Kga nu de komende maanden bang wachten op wat de postbode me brengt. AAAAAARRRRRGGGGGHHHHHH |(
 
ik heb de importeur van de stinger opgebeld...en ga is kijken wat ik daar mee kan bereiken.

ik kreeg bij radardetectorshop nu een prijs van 1599,- per stuk. dus dat scheelt alweer...

ff verder proberen bij de importeur...

jullie horen nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan