STINGER VOOR OP ME BIKE..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
heren/dames

ik zoek een stinger MET lasershield, voor op me fiets, het liefst 2de hands dan zijn ze goedkoper....of een website waar je die dingen nieuw kan kopen...

ik hoor het wel,
 
Safe heeft ze gewoon liggen....Safe zoetermeer wel in ieder geval....kost je wel 1800 piek...en als je ze 2e hands kan krijgen hoor ik het graag...want 1800 is mij te veel....
 
groepskorting. Ik wil er ook wel 1 maar niet voor 1800 piek. Het moet voor mij een beetje een kosten liggen dan hoger als wat het mij oplevert. Ik rijd niet zoveel bekeuringen in het jaar bij elkaar, maar als ik een stinger zou hebben, zou ik wel een stuk leuker kunnen rondrijden ipv de hele tijd kijken waar die grijze kastjes staan.
 
Ik heb ook belangstelling voor zo\'n ding, maar ik vraag me af of op een R6 die rode lamp goed opvalt, omdat ik haast over m\'n kuip heenhang.

En 1800piek is veel geld, maar ik zou denk ik wel wat relaxter gaan rijden.

Ik kan bijna elke dag m\'n rijbewijs wel kwijtraken, als ik op m\'n R6je tour. :(
 
Als je zoiets in groepsverband wil kopen, dan kan dat. Bij meer dan 10 personen worden de kortingen leuk. Via het werk hebben wij ze aangeschaft a 40 stuks. Dat waren de nieuwste ventura\'s en kosten ons Fl 999.-- (van Fl 1899.--)

Voor meer info over deze dingen

www.tuftufclub.com en http://www.radarshop.nl (www.radarshop.nl)
 
misschien kunnen we collectief een actie opzetten...

en kopen we met meer mensen....dus hogere korting..!!!

d
 
ik heb ff met die club gebeld....

hij gaat een prijs voor mij berekenen van meer dan 10....

hopen dat we dan een beetje goeie prijs krijgen...want ik denk dat er wel meer mensen intresse voor hebben.
 
ok guys luister,

ik heb de volgende deal:

ik krijg per afgenomen radar detector 1%korting.

dus als ik 10 mensen heb, krijgen we 10% korting per apparaat. dus 1895,- x 10% = 189.50

is dus 1705,- per apparaat.

we krijgen korting tot een maximum van 25%.
bij 25 motorrijders kost dat ding nog maar:

fl.1421,25 ex.in bouw. (per detector)

wat vinden jullie daarvan?
geintresseerd?
 
fastnap: ik denk nooti het eerste aanbod aanemen en nog een keer prijs vragen maar dan uitdrukkelijk een goeie prijs.
Er kan heus nog een boel af van die prijs voor 10 stuks trouwens hoor.
 
fastnap: ik denk nooti het eerste aanbod aanemen en nog een keer prijs vragen maar dan uitdrukkelijk een goeie prijs.
Er kan heus nog een boel af van die prijs voor 10 stuks trouwens hoor.

Je begint echt op een Nederlander te lijken. Krijg je korting en dan niet blij zijn, maar gewoon meer gaan vragen (zou ik ook doen, daarom kon ik ook mijn motor kopen).
 
Radardetector met lasershield? Welk type gaat dit over? Merk en zo...

Als het een goeie is lijkt het me wel wat. Maar van de prijs moet meer af, of er moeten er meer zijn die willen kopen.
 
Vector Europa 966r (motor)
Deze radardetector is speciaal voor motorrijders ontwikkeld in samenwerking met Yamaha Motors Europe.
Hij is uitermate geschikt voor de Nederlandse- en deels Europese wegen.
Deze detector waarschuwt u voor de meest gebruikte frequenties. Dus voor apparatuur die op 13-, 24- of 34GHz uitzendt.


De Vector Europa 966r is onopvallend te monteren aan de binnenkant van de kuip. Met behulp van de standaard meegeleverde slede is het display ook makkelijk mee te nemen als u uw motor ergens onbeheerd achterlaat. De bijbehorende antenne vindt zijn plaats net naast of onder de koplamp unit.
De montage is volledig beschreven in de Nederlandse handleiding die u snel vertrouwd maakt met de werking van deze radardetector.

Het display is speciaal geprepareerd tegen vocht. De aanpassingsset bestaat uit bekabeling, stuurunit, anti-diefstalslede, lamp op een zwanenhals. Het display stuurt de stuurunit aan zodra deze een signaal oppikt en de stuurunit laat de lamp op de zwanenhals branden. De lamp wordt aan een van de veerpoten vastgezet en is in de gewenste stand te buigen.
Tevens is er een Target Laser Echo transponder aan te sluiten op de stuurunit, de lamp blijft dan 7 seconden branden.

DIT IS GEWOON DE BESTE....

foto_966rm-1.jpg

foto_966rm-2.jpg

foto_966rm-3.jpg


voor diegene die de zwane hals niet wil hebben maar een mooi klein led-je op het dashbord dit is gewoon gratis te verkrijgen...(onderdeel van het pakket)

en ik wil nog wel ff zeggen...dat als je 180+ rijd en je gaat op de bon, tussen de 600 en 1000gld is + je process kosten en als je een schikking aangaat...kan jij na 1x pakken al zo\'n ding kopen...

 
Laatst bewerkt:
Je begint echt op een Nederlander te lijken. Krijg je korting en dan niet blij zijn, maar gewoon meer gaan vragen (zou ik ook doen, daarom kon ik ook mijn motor kopen).

Is gewoon zo, als iemand korting kan geven is er in 99% van de gevallen nog plaats voor extra korting.
Da\'s iets dat\'k hier leer als verkoper.. Je geeft nooit meteen de max. korting die je wil geven.
 
dat heb jij goed gezien....

maarum, doe je onder voorbehoud mee?

mooi, ik doe onder voorbehoud mee. die van 1400 komt heel mooi in de richting, dus zoals ik al zei de prijs moet nog wel zakken. maar ik ben al een tijdje aan het rondkijken daarvoor! ik hoop dat dit iets gaat worden (kun je niet vragen aan ruud of zo dat dit wat meer aandacht kan krijgen, denk hierbij aan voorpagina of zo? volgens mij zijn er meer mensen die zoiets wel willen).
 
wat riskanter, maar je(of met anderen) zou een aantal zelf in kunnen kopen. Je raakt er zo al een stel kwijt aan een aantal mensen hier.
Misschien kun je later ook nog doorverkopen... ik bedoel; er komen toch steeds nieuwe mensen hier. Misschien hebben die wel interesse in zo\'n geval.

Zit er eigenlijk garantie op die stingers? En hoelang?
 
Als je 10 van die dingen afneemt moet je minstens 40% krijgen, de winstmarge op die dingen is enorm hoog :9
 
Tensive, ik koop nix in...als we besluiten om met een aantal dit te kopen..gaan we lekker met zijn allen naar de dealer...

daar dokken...

je denkt toch niet dat ik ff 20.000,- ga voor schieten???



wat riskanter, maar je(of met anderen) zou een aantal zelf in kunnen kopen. Je raakt er zo al een stel kwijt aan een aantal mensen hier.
Misschien kun je later ook nog doorverkopen... ik bedoel; er komen toch steeds nieuwe mensen hier. Misschien hebben die wel interesse in zo\'n geval.

Zit er eigenlijk garantie op die stingers? En hoelang?
 
Tensive, ik koop nix in...als we besluiten om met een aantal dit te kopen..gaan we lekker met zijn allen naar de dealer...

daar dokken...

je denkt toch niet dat ik ff 20.000,- ga voor schieten???

maar met z\'n allen dat bedrag voorschieten kan dus wel... en is niets riskant aan als het gewoon bij de importeur is...
 
kan ik hier uit opmaken dat er (nog) geen verbod op die dingen komt per ... (ik dacht 1 januari 2002)????
 
kan ik hier uit opmaken dat er (nog) geen verbod op die dingen komt per ... (ik dacht 1 januari 2002)????

voor zover ik weet niet, en laser ook nog steeds niet officieel, alleen via een rechtbank.

en dan nog, zou ik het toch nog willen hebben ooit. zeker met zo\'n slede, wordt je aangehouden dump ik hem in mijn binnenzak, zomaar fouilleren mag toch niet...
 
kan ik hier uit opmaken dat er (nog) geen verbod op die dingen komt per ... (ik dacht 1 januari 2002)????
Onmogelijk, slechts een vage droom van Netelenbos en Spee, het is nl. in strijd met een Europese wet van vrije nieuwsvergaring, het is nl. gewoon hetzelfde als een radio, hij doet niks anders dan een bepaald signaal opvangen op een bepaalde frequentie.

Dit kunnen ze er mijns inziens never nooit doorkrijgen, deze geschifte wet.

Maarreuh, als de prijs nog ff een eind zakt, dan heb ik ook wel belangstelling, rij ook geregeld met 200 km/h of hoger en het wordt me iets te link, hoef maar 1 keer te worden aangehouden en ik heb een dik probleem, heb rijbewijs nl. nodig voor mijn werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan