Stinkende handschoenen

Stray

MF veteraan
29 aug 2002
2.449
0
Herk-de-Stad
Jaja, het is weer warm, en als ik het niet merk aan de temperatuur zelf is het wel aan de geur van mijn handschoenen. :r
Weet hier iemand tips om die geur er uit te krijgen. Ik kan ze niet wassen want ze zijn deels van leder en ze een paar dagen laten uitdampen ;) is ook geen optie want dan ben ik verplicht om mijn winterhandschoenen aan te doen. Het idee om een extra paar te kopen is al bij mij opgekomen, maar dit doet ik pas als ik echt niets beters meer vind.
 
misschien kun je ze een nachtje in de diepvries leggen (schijn ook te werken met snowboardschoenen)

De bacterieen (die de stank veroorzaken) kunnen niet tegen die kou
 
Ik heb totaal lederen handschoenen en als ze stinken was ik ze gewoon met een beetje shampoo beetje let wel beetje er in en een beetje aan de buitenzijde en dan wassen als je handen onder een lauw kraan. Goed uitspoelen en uitlaten lekken en weer fijn insmeren met ledervet. Als er een watermembraan in zit zou ik dit niet doen btw.
 
Het zijn MAAR handschoenen...niet het lederen interieur van een Mercedes sl.
Gewoon ff wassen joh...met shampoo zoals hierboven of met een speciaal productje (als je geld teveel hebt)
 
Pff ik dacht al dat ik de enige was.

Ik heb mijn handschoenen ook gewoon in een soppie gedaan, maar kan niet zeggen dat de lucht eruit was.

Ik wil de diepvries dus wel ff proberen.
Wel op tijd er weer uit halen want ik hou niet zo van koude handen. ;)
 
soms moet je je handschoen ook uitdoen, anders gaan ze zeker stinken.

Ik heb een paar setjes, kan je ze af en toe wisselen en uit laten waaien. Het zijn net kleren, je moet ze wel eens wassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan