Stinkende handschoenen!

heb precies hetzelfde probleem maar heb kuntstof handschoenen. Dacht dat het met leren niet voorkwam. Echt twwe drie keer wassen en het is pas weg. Ik gooi ze elke keer als ik thuis kom in de vriezer en trek ze koud aan (niet omdat het helpt maar ik vergeet ze s'avonds altijd). S'ochtends op mijn werk geen probleem maar daar heb ik geen vriezer dus als ik dan s'avonds thuis kom PHOEAAAAAH, getver. Toch maar zonder handschoenen gaan rijden dan?
Ik heb al contact gezocht via ons gezocht forum met iemand die een paar zomerhandschoenen te koop had maar die heeft het nog niet gezien. Alpinestars motorkleding en accesoires te koop !

Wassen helpt overigens maar 1 dag
 
Kijk het moet niet veel gekker worden:

Die dingen zijn gewoon te dicht ze ventileren niet genoeg en dan nog een paar bacterieen erbij...(dat krijg je altijd in zo'n situatie) Als die beestjes er eenmaal zitten blijft het stinken naar...

KAPLAARZEN RODE KAPLAARZEN geur...

Die laarzen van mij stinken ook trouwens als de hell..haal ik iedere keer dat inlegkruisje eruit en leg ik ze ff op de cv. Dan ruiken ze niet meer..Scheelt echt een berg.

Ik zou die handschoenen trouwens weggooien want dat heb ik nog nooit gehad..is niet echt normaal en ik heb er aardig wat versleten.

Maar 1 tip voordat je je vriendinnen verwend moet je ook je handschoenen uittrekken.

Hebben we weer een nieuw topic "Advice:My girlfriend says I have got little fingers"
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die handschoenen trouwens weggooien want dat heb ik nog nooit gehad..is niet echt normaal en ik heb er aardig wat versleten.

Beetje kort door bocht.
Ik heb het met alle handschoenen van Held die ik tot nu toe versleten heb.
Als ik me goed herinner (die kans bestaat), uitgevoerd met kangarooleer.

Nieuwste paar nu in 2e seizoen, gedragen tot laat in het najaar, en meuren vanaf de tweede week? Weggooien is onlogisch.

Als wij motorpiepels niet zichtbaar genoeg kunnen zijn, is
verdomd goed ruikbaar wat mij betreft een prima optie.

En wacht maar tot ik mijn pak open trek :]

Kan geur niet als attachment invoegen, anders had ik even gesampled :r
 
wat ik mij eigenlijk afvraag:
ik heb altijd van die zwarte strepen op mijn handen en vingers als ik mijn handschoenen wat langer heb aangehad. is daar wat aan te doen :?
 
dat van die stinkende handschoenen heb ik ook met de handschoenen die ik van motozoom heb, die trek ik nu dus echt alleen aan bij vorst, anders ruik je mijn handen van een paar meter afstand :R

normaal rij ik altijd met de dunste/soepelste handschoenen die er te vinden zijn (meestal combinatie van leer met stof tussen de vingers) en die zijn niet watedicht. hier is goed mee te rijden tot ongeveer 5 graden. (als je niet langer dan een half uur moet is een beetje vorst ook geen probleem)
 
Janice, die zwarte strepen heeft te maken met de kwaliteit van het leer en het verfbad.
Soms gaat het na enige tijd vanzelf over, bij sommige handschoenen nooit....

De enige "oplossing" is die dunne onderhandschoenen, maar da's van de zomer ook geen optie.
 
Janice, die zwarte strepen heeft te maken met de kwaliteit van het leer en het verfbad.
Soms gaat het na enige tijd vanzelf over, bij sommige handschoenen nooit....

De enige "oplossing" is die dunne onderhandschoenen, maar da's van de zomer ook geen optie.


hmmm bij deze gaat het dus nooit over B|
krijg het ook maar moeilijk van mijn handen af.
naja volgend zomer maar nieuwe kopen ;)
 
B| hmm, moet de krassen er nog uit proberen te poetsen, maar ik heb vanmiddag een paar nieuwe handschoenen opgehaald die niet zo krassen :) nu maar hopen dat ze niet gaan stinken ;)

zijn dat die handschoenen met van die ijzere dingen erin??

Heeft mijn broer ook, heb ik ze een keer aangetrokken omdat mijn eigen handschoenen nat waren. Leg mijn hand op de tank en hoppa meteen krassen erop :(

kutdingen.
 
Beetje kort door bocht.
Ik heb het met alle handschoenen van Held die ik tot nu toe versleten heb.
Als ik me goed herinner (die kans bestaat), uitgevoerd met kangarooleer.

Nieuwste paar nu in 2e seizoen, gedragen tot laat in het najaar, en meuren vanaf de tweede week? Weggooien is onlogisch.

Als wij motorpiepels niet zichtbaar genoeg kunnen zijn, is
verdomd goed ruikbaar wat mij betreft een prima optie.

En wacht maar tot ik mijn pak open trek :]

Kan geur niet als attachment invoegen, anders had ik even gesampled :r

Kangeroeleer ..gatverdemme ;) 100% buidelleer..Heb je trouwens ooit wel eens een kangeroe geroken..die ruiken abor iginal

Die kleintjes zeiken gewoon in de buidel en blijven daar maanden zitten....



Maar ja als je het na het 1e paar geen les trekt en na het 2e paar ook niet..dan ben je wat minder HELD in mijn ogen ;) ;)

En voorwatbetreft die korte bocht klopt ik neem ze countersteerend scherp...dank U..Maar ja je gaat toch niet elke kangeroe leverancier checken.. ;)
 
Laatst bewerkt:
zijn dat die handschoenen met van die ijzere dingen erin??

Heeft mijn broer ook, heb ik ze een keer aangetrokken omdat mijn eigen handschoenen nat waren. Leg mijn hand op de tank en hoppa meteen krassen erop :(

kutdingen.


Batterijen bedoel je?
 
zijn dat die handschoenen met van die ijzere dingen erin??

Heeft mijn broer ook, heb ik ze een keer aangetrokken omdat mijn eigen handschoenen nat waren. Leg mijn hand op de tank en hoppa meteen krassen erop :(

kutdingen.

We hebben het over de zelfde, en die krasjes hmmm minder met hand op tank :)
 
Maar ja als je het na het 1e paar geen les trekt en na het 2e paar ook niet..dan ben je wat minder HELD in mijn ogen ;) ;)

En voorwatbetreft die korte bocht klopt ik neem ze countersteerend scherp...dank U..Maar ja je gaat toch niet elke kangeroe leverancier checken.. ;)

Mijn held-status is idd bedroevend laag, vandaar dat ik besloten heb dan in
ieder geval de geur van victorie bij me te dragen :]
 
Daarstraks van rijleslesgever (ff woord kwijt) gezien dat hij onder z'n zomerhandschoenen dunne stoffen hanschoentjes aanhad. Die kan je dan wassen...probleem opgelost. Discussie is mogelijk maar aangezien hij een bekwaam instructeur is (dat was het woord) zal het alvast niet levensbedreigend is.

Pies
 
Je moet ook helemaal in dat ding klimmen en dan kloppen als je koude tenen krijgt |( |(














:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan