Stinkende handschoenen!

K@RIM

Kloon
12 apr 2003
185
0
Amsterdam
Dag allemaal!

Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar ik in ieder geval wel. Een zurige meuklucht die uit de handschoenen komt na het uittrekken, die bovendien ook aan de handen blijft zitten. Na twee keer wassen met zeep is de stank pas redelijk verdwenen.

Het zijn lederen semi-racehandschoenen met carbonbescherming op de knokkels, van TVM Track (Nederlands bedrijf).

Heeft er iemand een huis-tuin-en-keukenmiddeltje om handschoenen te verfrissen?
 
d'r zijn wel van die spuitbussen met helmreiniger, misschien dat dat ook werkt voor handschoenen?
 
Persoonlijke verzorging heeft weinig met techniek te maken.. |(

Maarja, ik draai m'n handschoenen wel us binnenstebuiten,gaat dit niet of wil je dit niet doen,probeer dan us Frebreze.

:)
 
Geen aftershave of deo in je handschoenen spuiten. Volgens mij lukt het wel als je ze een dagje in de felle zon laat drogen / 'bakken'.
 
>> Algemeen

Ik heb er zelf nooit last van gehad maar dat trucje met die vriezer schijnt te helpen.
 
beetje Febreze erin spuiten(doe ik ten minste). vooral als ik eens in de regen gereden heb willen mijn handschoenen+helm nog wel een stinken, maar meestal is de stank zo weer weg nadat ik er Febreze in gespoten heb.
 
beetje rot als je ze volgende ochtend weer aan wilt doen, moet je ze eerst in de magnetron doen

hehe.. heb het een keer iemand zien doen, hij heeft de magnetron toch maar gauw uitgezet toen z'n handschoenen begonnen te roken :+
Bleken de carbondelen in z'n handschoen in de fik te staan B|
 
Enne, als je dan eens echt leren handschoenen probeert?
Of juist vol-plastic?
Van die latex-handschoentjes eronder?
 
Magnetron, die tip heb ik van dit forum (even zoekfunctie gebruiken). Mits je materiaal er tegen kan, werkt dit wel tegen die stank! De mag vermoord volgens mij de bacteriën die die lucht veroorzaken. In de vriezer gaan ze misschien ook wel dood, maar in de mag ben je in 30 seconden klaar.

En nee, je mag gaat dan niet stinken naar handschoen :9
 
Magnetron, die tip heb ik van dit forum (even zoekfunctie gebruiken). Mits je materiaal er tegen kan, werkt dit wel tegen die stank! De mag vermoord volgens mij de bacteriën die die lucht veroorzaken. In de vriezer gaan ze misschien ook wel dood, maar in de mag ben je in 30 seconden klaar.

En nee, je mag gaat dan niet stinken naar handschoen :9
:^ use the
utfsey.gif
;)

de vriezer en magnetron werken beide de geur wordt veroorzaakt door de bacterien
Krengen kan je op twee manieren vermoorden 8-)
Icen of nuken ;)
 
Haha, straffe opmerking: icen of nuken. Ik zal eerst het icen maar eens proberen... Bedankt voor de tip mensen.

Wat betreft die dude die het heeft over persoonlijke hygiëne: die weet niet waar hij over praat denk ik. Je kunt je handen zo vaak wassen als je wilt, dat heeft niets met wel of niet in je handschoenen zweten te maken. En het heeft al helemáál niets te maken met regenwater dat in het leer en binnenvoering trekt. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan