Stinkt naar de misdaad

daarom dus altijd je motor vastleggen aan een moeilijk los te maken object... dus met een ketting aan een paal ofzo


ik weet niet of je het door hebt, maar een slot bied hooguit een minuutje bescherming. een beetje dief heeft ze zo open. kan je misschien het kryptonite wonder nog herinneren? die waren te openen met de achterkant van een viltstift. zo zijn er nog wel meer trucjes hoor.
 
Toen ik gisteren mijn motor wilde pakken zat er een ekster op het stuur, hij keek me aan en vloog weg. Heb er geen goed gevoel bij.
 
Hmm, bij platte band ga ik meteen naar een tankstation toe (In Nederland elke 5 kilometer aanwezig) om te kijken of de band lek is of alleen leeg.

Weet niet of veel mensen hun motor laten staan met platte band maar lijkt me toch van niet.

Een keer een ritje gehad van 50 kilometer waarbij ik elke 10 kilometer de band weer vol pompte. De band was lek maar liep niet snel leeg. Ben zo toch thuis gekomen. (Zonder mogelijke dieven achter me aan)
 
Toen ik gisteren mijn motor wilde pakken zat er een ekster op het stuur, hij keek me aan en vloog weg. Heb er geen goed gevoel bij.
Was het geen schijtlijster? Die jou de hele dag achtervolgt?
 
:( :( :( :( wt een stelletje pisnichten zeg, pikken ze de lucht uit je banden.
maar ze staan natuurluijk weer niet stil bij de emotionele en financiele schade van de eigenaar.

laat ze godver een baam zoeken, dan kunnen ze zelf lucht kopen.

bah, wat een eikels, mijn hele dag is verpest
 
:( :( :( :( wt een stelletje pisnichten zeg, pikken ze de lucht uit je banden.
maar ze staan natuurluijk weer niet stil bij de emotionele en financiele schade van de eigenaar.

laat ze godver een baam zoeken, dan kunnen ze zelf lucht kopen.

bah, wat een eikels, mijn hele dag is verpest
Ik heb zelf ook geen "baam" hoor............
 
Laatst bewerkt:
t leven is oneerlijk!!!!!

ik hoorbij de kleine groep die t wel weer moet morgen -O-

ik wens jullie een fijne vrijdagmiddag deze donderdag!!! *D
 
Mmmm het zou wel een goede truuk zijn, dus voortaan maar zo'n busje kopen dat speciaal voor lekke banden is, zo'n "vloeibaar nood bandje" ipv een thuisbrenger. (auto)

of gewoon een flauwe K streek van een paar pubers ?

Grtzzz Simon. 8-)
 
of gewoon een flauwe K streek van een paar pubers ?

Grtzzz Simon. 8-)
In de kelder/parkeergarage onder een hotel?

Ik heb inmiddels met de Security manager contact gehad. Hij gaat de banden van de camera's bekijken.
 
Simpel!!Wraak van een fietser of voetganger die je net daarvoor bijna van de sokken reed!Bent naturlijk weer lekker aant baggeren geweest! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan