stin's streetfighter

De prijs die daarstaat is al incl. verzend :)

Heb de foto's ook veranderd. Heb gisteren nieuwe gemaakt.
 
Heb het gelukkig met een kleine korting kunnen kopen op fighterama vorig jaar. Maargoed, ik heb er nog nooit iemand mee zien rijden :P Het is één van de weinige die ik mooi vind.
 
En bos superbikes zie ik...

Wil je m'n motor misschien kopen? Ben je in 1x klaar :+

;)

Haha, wees gerust. Die komt er niet op hoor. Deze komt erop:

index.php


Jij hebt wel een goede smaak zeg :) Ik wil het achterwiel kaal houden en die bos demper zou ervoor hangen. Ik moet nog een andere motor kopen voor die demper :+
 
Laatst bewerkt:
Haha, wees gerust. Die komt er niet op hoor. Deze komt erop:

[afbeelding]

Jij hebt wel een goede smaak zeg :) Ik wil het achterwiel kaal houden en die bos demper zou ervoor hangen. Ik moet nog een andere motor kopen voor die demper :+
Haha, nee jij heb goede smaak! :P Ik vond je andere "designs" van jou ook al heel vet, maar je veranderd het steeds voordat het af is. Je lijkt fighterfan wel :+

Mooi uitlaatje!! Dat gaat wel lawaai maken denk ik :]

Maar dat kuipje word wel weer wat orgineler, want die van mij gaat eraf. Komt een ander op die nog niet zoveel gebruikt word. Loop er al een tijdje mee eigenlijk. Je ziet ze namelijk steeds meer en dat vind ik wel eens jammer. Alhoewel het op straat natuurlijk wel weer zeldzaam is..
Ik had deze juist gekocht omdat Unlimited al die andere phantom op zn Fazer heeft zitten en niemand deze nog had.
Als je nu naar een meeting gaat staan er nog 6 van die kuipjes.. -O- Neemt niet weg dat ze heel mooi zijn!
 
Knipperlicht met multitasking optie :?

hehe, heb me vergist. Een R6 achterlicht met geintegreerde knipperlichten.

@fewture: Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik zag die bij Lucky ricky erop zitten en had hem online gezien bij een shop in Duitsland en toen wist ik wel dat het deze worden. Er zijn nog een aantal andere die ik mooi vond, maar die waren zo ongelooflijk duur.

Een hobby is leuk maar €550 euro voor een kuipje vond ik nogal erg veel geld. Daarom deze maar gekocht. Het is sowieso lastig om origineel te blijven als het gewoon te koop is bij een winkel.

Die Phantom nr. 3 zie je ook inderdaad ook best vaak.

En wat betreft het switchen: Ik vind het nogal lastig om te kijken of iets staat bij de motor. Dus ik bestel het meestal en dan kan ik het pas bepalen. Als ik het dan echt niets vind, kan ik het altijd nog verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan