stoelendans voor 2005

Hoe oud is Vermeulen nu? 21 of 22? Ik denk dat hij als coureur alleen nog maar kan groeien en hij laat zien dat hij met een nieuwe (geen fabrieks!) fiets het de gevestigde (Ducati) orde behoorlijk moeilijk lan maken.

Ik ben ervan overtuigd dat Chris vermeulen in de MotoGP wel tot zijn recht zal komen. Of hij tot de zelfde hoogte als Rossi zal stijgen zal dan moeten blijken.

(Sowieso is iemand die echt gewaagd is aan Rossi welkom in de MotoGP}

:}



GEEN FABRIEKS ondersteuning voor Vermeulen???
Dat denken er meer. Vol steun van HRC
Kijk maar naar de stickers op z'n overall.
Staat trouwens onder contract bij HRC en gaat in 2006 naar MotoGP.
Hij kan zeker nog groeien en wordt de man die Rossi evt. van een Wereldkampioenschap kan weerhouden :P
 
GEEN FABRIEKS ondersteuning voor Vermeulen???
Dat denken er meer. Vol steun van HRC
Kijk maar naar de stickers op z'n overall.
Staat trouwens onder contract bij HRC en gaat in 2006 naar MotoGP.
Hij kan zeker nog groeien en wordt de man die Rossi evt. van een Wereldkampioenschap kan weerhouden :P

Ze zullen wel "gesteund" worden door HRC, maar de vraag is dan altijd in welke mate. Een zeer goede vriend van mij was op Assen te gast bij Ten Kate en zij doen echt heel veel zelf. Een volledig door de fabriek ondersteund team blijkt Ten Kate niet te zijn. Maar laten we wel wezen, Honda zal echt niet blind zijn en de prestaties van het Ten Kate team zeker stimuleren... :}
 
Alle respect natuurlijk voor het team van Gerrit ten Kate, maar als je kijkt naar de Hospitality die ze in de paddock neerzetten (gewoon de grootste hospitality van allemaal, alleen Petronas ziet er duurder uit) dan kan ik niet anders dan concluderen dat er meer speelt dan TenKate en Honda ons willen doen geloven.
 
Dat HRC logo betekent helemaal nix. Alle satelite teams in de motogp hebben zo'n logo op hun schouder. Die sticker zit ook aan de zijkant onder de zadel maar ze krijgen geen steun van honda. Honda zet gewoon onderdelen te koop. Die nieuwe 2005 kregen de rijders niet maar de teams moesten ze gewoon kopen.

Ten kate heeft van de begin gewoon alleen moeten tunen. En wel ook onderdelen van andere fabrieken zoals Arrow. Denk niet dat Honda effe allemaal technishe detail aan arrow zomaar geeft om effe een nieuwe uitlaatje te laten maken.

Wsbk en WSS boeit HRC niet echt omdat je geen prototypes mee mag racen, en prototypes zijn juist handig om nieuwe technologie te ontwikkelijk om later het in een productie model te stoppen. This net als auto races. Rally en F1 worden eigenlijk met prototypes gerace. Rally is wel met een auto dat je ook kan kopen, maar der zit wel heel veel verschil erin dus this nog wel een prototype.
 
vind bayliss dit jaar niet zo als vorig jaar, ook al is de motor minder t.o.v. de concurrentie. Maakt vaak kleinere foutjes, vooral als alles minder lekker gaat. Toch een risico voor Duc als het volgend jaar ook zo gaat. En Gib lijkt me toch duidelijk de nummer 2 (gedurende langere tijd). En Edwards staat 4, niet slecht voor een ex-superbike voor het eerste jaar op een Nónda. Zijn prestaties met de Apr. waren overigens ook vele malen beter dan alle andere Cube rijders. En heb het idee dat de komende drie races Edwards er ook bij zit. Is goed in zijn motor afstellen, en eenmaal de zaak voor elkaar...zie wsbk. En Gib kan toch nog wel eens gevaarlijker worden dan je denkt, zag hem in die zandbak van afgelopen week (Kwataah)in de trainginen nooit echt vooraan maar in de race rijdt ie wel weg.
 
Dat HRC logo betekent helemaal nix. Alle satelite teams in de motogp hebben zo'n logo op hun schouder. Die sticker zit ook aan de zijkant onder de zadel maar ze krijgen geen steun van honda. Honda zet gewoon onderdelen te koop. Die nieuwe 2005 kregen de rijders niet maar de teams moesten ze gewoon kopen.
Ik begrijp d'r echt geen snars van :? Als teams met een HRC sticker rijden worden ze door HRC ge- dan wel ondersteund..je mag gewoon niet zomaar HRC stickers op je racer plakken. Over die nieuwe 2005, waar gaat dat over :?
Ten Kate heeft vanaf de het begin gewoon alleen moeten tunen. En wel ook onderdelen van andere fabrieken zoals Arrow. Denk niet dat Honda effe allemaal technishe detail aan arrow zomaar geeft om effe een nieuwe uitlaatje te laten maken.
Pfff...in gewoon nederlands..Arrow 'pakt gewoon' een standaard Blade, meten alles op en bouwen vervolgens een nieuw uitlaatsysteem! ;)
Wsbk en WSS boeit HRC niet echt omdat je geen prototypes mee mag racen, en prototypes zijn juist handig om nieuwe technologie te ontwikkelijk om later het in een productie model te stoppen. This net als auto races. Rally en F1 worden eigenlijk met prototypes gerace. Rally is wel met een auto dat je ook kan kopen, maar der zit wel heel veel verschil erin dus this nog wel een prototype.
Vandaar dat 'ten Kate' volgend jaar dus wel meer steun krijgt.. :z Zowel in de WSBK als de WSS ;)

..waar heb ik gehoord dat Biaggi volgend jaar kans maakt op een zitje in het REPSOL (..fabrieks-) team! :?
 
..waar heb ik gehoord dat Biaggi volgend jaar kans maakt op een zitje in het REPSOL (..fabrieks-) team! :?
Biaggi heeft dit jaar al een deal gesloten met Repsol. Het is niet echt duidelijk te zien maar op de hugger zit een Repsol sticker.

Aangezien Repsol de sponsor is van het 1e team, heeft Repsol er uiteraard belang bij dat de Repsol rijders de voorkeursbehandeling krijgen van Hrc zodat die nog meer kans maken op betere prestaties.

Doordat Biaggi die Repsol deal maakte, zou hij in ieder geval niet tegengewerkt worden door Repsol mbt nieuwe HRC spullen.
 
ik mag biaggi niet

k zou bijvoorbeeld tamada veel liever op de repsol bike zien ipv biaggi

puur een gevoelskwestie
biaggicries.jpg
 
Lees net het volgende op eurosport.com

Capirossi stays with Ducati

Italy's Loris Capirossi will remain in Ducati for 2005 season.

Capirossi has said "Although I have received offers from Honda I remain surely in Ducati for the next season. I trust in this projetc and after this years full of mistakes my relationship with the Ducati's engineers it' s now closer and my suggestions about the realization of the 2005's bike will be an evolution of that I am using. We are going to have a lot af satisfactions. "

Max Baggi is sure to ride in the next year in official team HRC with Nicky Hayden but he can't confirm these rumors only for contractual clauses. But his entourage has alredy talkes about his future and they are organizing the next season. The only obstacle is that the owner of his license is the Pramac.

Eurosport


Het lijkt er toch steeds sterker op dat we biaggi volgend jaar toch echt op een fabrieks honda zullen zien. Ben benieuwd of hij dat wel kampioen kan worden, aan het materiaal ligt het dan niet meer, dus als het dan weer niet lukt, ligt het echt aan hem zelf.
 
biaggi is denk ik wel de enige die een kans maakt om Rossi te kloppen op zijn yamaha brommert. dat ding is echt veel minder dan de Honda............het kost rossi veel meer moeite om er met kop en schouder bovenuit te steken.
 
Toni Elias volgend jaar op een Fortuna Yamaha in de MotoGP hoorde ik vertellen, of was dat soms al bekend?

Wel een mooie rijstijl maar of dat garant staat voor een succes in de Motogp :? Ik had eerlijk gezegd ook veel meer van bijvoorbeeld Melandri verwacht/gehoopt. Het is altijd moeilijk te voorspellen wat die gasten doen als ze overstappen van de ene klasse naar de andere.
 
Wel een mooie rijstijl maar of dat garant staat voor een succes in de Motogp :? Ik had eerlijk gezegd ook veel meer van bijvoorbeeld Melandri verwacht/gehoopt. Het is altijd moeilijk te voorspellen wat die gasten doen als ze overstappen van de ene klasse naar de andere.
Mwoa, Elias kan al driften met een 250, dus ik denk dat hij op een MotoGP machine wel spectaculair is om naar te kijken. 8-)
Maar een spectaculare rijstijl is inderdaad geen garantie voor goede resulaten.
(McCoy)
 
Mwoa, Elias kan al driften met een 250, dus ik denk dat hij op een MotoGP machine wel spectaculair is om naar te kijken. 8-)
Maar een spectaculare rijstijl is inderdaad geen garantie voor goede resulaten.
(McCoy)

Tsja, maar volgens mij is het eerlijk gezegd meer slippen met het acherwiel voor een bocht dan driften, maar het ziet er wel goed uit :} Tegenwoordig noemen de heren van Eurosport alles driften geloof ik, of snap ik nou niet wat driften is :?
Mc Coy is inderdaad een goed voorbeeld van niet slagen op een paar uitschieters na natuurlijk.
 
maakt niet uit *D
ik ben gek van zijn rijstijl. en hoop dat ie idd volgend jaar op een yamaha zit*d
zou gruwelijk zijn.
maar hij zal net als melandri weze.
een tegenvallertje
gaat melandri nouw naar ducatie ( vervanger van baylis )of komt ie in de plek van edwards ( op een honda ).
zou wel gaaf wezen *D
 
De motor vlak voor de bocht dwars zetten wordt door de commentatoren continue ten onrechte als driften betiteld. Driften doe je alleen onder acceleratie, dus het achterwiel een halve meter opzij als je een bocht uitaccelereerd. Gaza kan dat idd. als de besten :}
 
Lees net het volgende op eurosport.com

Capirossi stays with Ducati

Italy's Loris Capirossi will remain in Ducati for 2005 season.

Capirossi has said "Although I have received offers from Honda I remain surely in Ducati for the next season. I trust in this projetc and after this years full of mistakes my relationship with the Ducati's engineers it' s now closer and my suggestions about the realization of the 2005's bike will be an evolution of that I am using. We are going to have a lot af satisfactions'"

Max Baggi is sure to ride the next year in official team HRC with Nicky Hayden but he can't confirm these rumors only for contractual clauses. But his entourage has alredy talkes about his future and they are organizing the next season. The only obstacle is that the owner of his license is the Pramac.

Eurosport


Het lijkt er toch steeds sterker op dat we Biaggi volgend jaar toch echt op een fabrieks Honda zullen zien. Ben benieuwd of hij dan wel kampioen kan worden, aan het materiaal ligt het dan niet meer, dus als het dan weer niet lukt, ligt het echt aan hem zelf.
Dat dacht Barros ook.. :X
 
wat bedoel je daarmee?
ik wil wel eens weten wat barros gaat doen volgend jaar
net als edwards en melandri
 
Alle respect natuurlijk voor het team van Gerrit ten Kate, maar als je kijkt naar de Hospitality die ze in de paddock neerzetten (gewoon de grootste hospitality van allemaal, alleen Petronas ziet er duurder uit) dan kan ik niet anders dan concluderen dat er meer speelt dan TenKate en Honda ons willen doen geloven.

HRC kijkt op de achtergrond mee wat ten kate aan de motoren doet, maar verder is het allemaal te danken aan ten kate zelf wat ze nu bereitk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan