Stoer motorjack

rolfroemers

MF'er
28 feb 2011
199
34
Haarlemmermeer
Hoi,

Ik wil een mooi en tikje stoer motorjack laten maken.
Wie heeft een tip, een adres, en/of laat zijn eigen stoere jack hier zien?
full
 
Wauw! Een stoer motorjack...
Dan zal ie vast wel heeeeeeeeeel hard kunnen rijden, anders heb je em niet... :N

Of heel goed kunnen posen... :+
 
Harley Davidson rijders verleden zich als piraat.

Probeer dit eens...

captain_jack_sparrow_render_by_tyson515-d59nd0l.png
 
Hahaha..deze is leuk. Nog even en ik begin een topic met echte Bikers humor.

Veilige motorkleding die laat zien dat je een serieuze motorrijder bent is sowieso stoer.

Ik weet niet wat jij met stoer bedoeld, maar met die jas die jij liet zien denk ik "poser".

Als dat is wat je wil, geen probleem hoor! Dan kan ik je niet heel veel raad geven, buiten dan... misschien kun je dit ook overwegen?

$T2eC16FHJGgFFm6PEV9bBRn4ihp78w~~60_85.JPG
 
Zit die jongen niet zo in de maling te nemen. Ik krijg de indruk dat hij het serieus meent, en dan is het niet netjes hem uit te lachen......
Zelfs niet als hij het doet om zijn masculiniteit te vergroten.
 
Veilige motorkleding die laat zien dat je een serieuze motorrijder bent is sowieso stoer.

Ik weet niet wat jij met stoer bedoeld, maar met die jas die jij liet zien denk ik "poser".

Als dat is wat je wil, geen probleem hoor! Dan kan ik je niet heel veel raad geven, buiten dan... misschien kun je dit ook overwegen?

[afbeelding]

Dingen zijn ideaal. Schakelpookjes en sneakers zijn geen goede combo, dan is dit echt ideaal. *D
 
wie zit hier allemaal met tranen in de ogen achter de pc?




Als het niet zo triest was, zou ik misschien tranen in de ogen hebben van het lachen.

Nu heb ik meer het gevoel dat het een quasi-grappig en 24 uur té laat topic is.
 
Sjongejongejonge wat een reacties weer. _O-

Voor het geval TS serieus is:

Sander Düren in Almere is misschien wel wat voor je. Daar kun je leren kleding op maat laten maken, met eigen designs.

Ik heb behalve een enkele rits geen ervaring met de zaak, maargoed, het zag er wel goed uit daar binnen.
Je kunt ook een blanco jas kopen (leer of textiel) en daar wat op laten stikken door een lokaal naaiatelier.


Maarja, je kunt natuurlijk ook gewoon een normale trui aandoen, of een normale motorjas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan