stoer stoppie!

gromm

MF'er
27 feb 2002
139
0
Utrecht
Wel lef hebben
misc.php
 
:) het is niet verboden een wheelie wel

Staat er dan in de wet: gij zult niet wheelien? IK denk net zo min als: gij zult niet stoppien. Ik ben bang dat onze geliefde justitie het in beide gevallen op een "niet onder controle hebben van het voertuig" kan gooien. Hoewel de controle natuurlijk perfect is als je dit beheerst!
 
bikepics.com.... nooit van gehoord :P

Ja, deze heb ik ergens in een tijdschrift zien
staan...ooit..
 
stoppie = toch gelijk aan een noodstop welke je dus 'niet' (Kuche) kunt voorkomen.

terwijl een wheelie volkomen 'nutteloos' (Kuche) is volgens onze justitie...
 
Laatst bewerkt:
volgens mij mag je met een wheelie/stoppie maken er wordt niks over vermeld (zwijgen is toestemmen)
bv je mag met piepende wielen wegrijden met je auto en flink hard optrekken maar je mag alleen niet harder als de max.snelheid.
btw kan je wheelie/stoppie verbieden?? omdat het spontaan kan gebeuren in bepaalde situaties.
 
volgens mij mag je met een wheelie/stoppie maken er wordt niks over vermeld (zwijgen is toestemmen)
bv je mag met piepende wielen wegrijden met je auto en flink hard optrekken maar je mag alleen niet harder als de max.snelheid.
btw kan je wheelie/stoppie verbieden?? omdat het spontaan kan gebeuren in bepaalde situaties.

er staat niks over in de wet nee maar het wordt door oom agent wel als gevaarlijk weggedrag/onnodige handeling/teveel risico gezien hoor...

Ik zou het nie proberen als er een juut in de buurt is, want hij geeft je gewoon een bon!
 
Inderdaad,bij het snappen van een wheelie krijg je een mooi prentje,bij agent in aardige bui krijg je een waarschuwinkie,ben vergeten te vragen hoeveel
 
Inderdaad,bij het snappen van een wheelie krijg je een mooi prentje,bij agent in aardige bui krijg je een waarschuwinkie,ben vergeten te vragen hoeveel

Hoeveel hangt af van officier van justitie...zoals al eerder gezegd ben ik al es gepakt op mn achterwiel, kreeg een bon voor gevaarlijk weggedrag, boete nader te bepalen door officier...
 
't schijnt ook dat als je bij de TT een burnout maakt, je zonder pardon door de ME van je fiets gemept wordt. Heeft eens iets over in de 'motor' gestaan. Had een boete, schade en zijn schouder uit de kom. :(
 
't schijnt ook dat als je bij de TT een burnout maakt, je zonder pardon door de ME van je fiets gemept wordt. Heeft eens iets over in de 'motor' gestaan. Had een boete, schade en zijn schouder uit de kom. :(

Na de Super bikes gingen we weg komen we in een klein dorpje. Zit daar de complete bevolking langs de weg te roepen. Ik kom aan en maak een stoppie. Dat leverde een hoop gegil op toen maar even met een rolling burnout weg gereden.

Ps. er staat een filmpje van mijn rolling burout(je) op mijn site. bij burnout nr. 3
 
Dat is vaak wel het goeie van kleine dorpjes. Al eens na de NK-race door Hengelo (GLD) gereden? Maakte oook iemand een burnout onder de besnorde neus van oom agent. Niets aan de hand :)
 
Ik las een hele tijd terug een stukje over de TT vorig jaar. Iemand maakt een wheelie daar, motoragent ziet dat, wil keren op de weg en ramt een andere motorrijder |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan