stoere bink of sukkel

Een mooi voorbeeld van een echte loner.Zal wel geen vrienden hebben als je je zo gedraagt.Sukkel,looser,eikel,klootzak,domme ezel,konteneuker,hielelikker,muts,varken,rund,kip zonder kop,achtelijke gladiool,en vooral een beroerde motorrijder. :j
Ga achter de geraniums zitten.Doe je teminste iets nuttigs: ons met rust laten.
 
Met een scooterrijdster eens meegemaakt: Mij steeds inhalen in de stad (nou ja stad, het was in Best) draait er een zandwagen de straat op. Dus ik houd afstand, voor het geval er nog wat zand o.i.d. af zou vallen. Maar de scooterrijdster vond dat niet nodig en ging me weer voorbij........en ja, d'r kwam een partij zand naar beneden }) Bij het stoplicht heb ik haar toch even uit staan lachen...... :9
 
ik heb een keer een vriend van me kippenvel bezorgd.
We moesten op de pont wachten , en ik mocht even op z'n Honda vision (rammel rammel) waar alleen de achterrem nog van werkte .
ik kom volgas aanscheuren en knijp de rem in , dus lekker slippen , ik zag z'n kop vertrekken naarmate ik dichter bij het hek kwam.
en ja , ik kende de scooter beter als hij zelf , na een paarkeer naar rechts en linkt "uitgeslagen" te hebben stond ik een halve meter voor het hek stil. ik mocht daarna nooit meer op z'n scooter rijden , beetje vreemd nietwaar :9
 
stoere bink vind ik 'm wel. Eerst veel toeren maken en koppeling laten slippen, je dan niet door laten gaan/afsnijden en dan door rood rijden. Denk dat ie zich wel heel wat voelde ! |(
Misschien was het M.O. Raalridder?
Die zul je ook vast wel hebben toch, op de motor?
 
had vanochtend ( zat in mn auto, ja tis stom met dit weer, maar had haast , was wat laat ) weer eens een Honda CRX met grote hoogovens schoorstenen die zonodig mij voor moest zijn
veel gas , veel toeren , hoop herrie
1 patser en 3 tutholas erin stoer doen en leuk dat ze het vonden dat ze me voor bleven


maar ja, met verkeerslichten en dubbele rijstroken zigzaggend denkende de stoet voor te zijn kwam hem wat bedrogen uit, hij stond verkeerd en ik reed hem zwaaiend voorbij

de sukkel
 
had vanochtend ( zat in mn auto, ja tis stom met dit weer, maar had haast , was wat laat ) weer eens een Honda CRX met grote hoogovens schoorstenen die zonodig mij voor moest zijn
veel gas , veel toeren , hoop herrie
1 patser en 3 tutholas erin stoer doen en leuk dat ze het vonden dat ze me voor bleven


maar ja, met verkeerslichten en dubbele rijstroken zigzaggend denkende de stoet voor te zijn kwam hem wat bedrogen uit, hij stond verkeerd en ik reed hem zwaaiend voorbij

de sukkel

Hehe wat dacht je dan van die VW Golfjes, jonge patsertjes erin, dom stoephoertje naast 'm en dan met z'n allen bij de mc donalds stoer doen, en dan nog de BMW 320 eruit willen rijden waar ik in reed. Ja doei... maar ze WILLEN winnen he, anders staan ze voor lul bij het domme mokkel naast ze en dan worden ze meteen gedumpt |(

Ben blij dat het puntenrijbewijs voor toekomstige patsers wordt ingevoerd :) En alleen blijven hopen dat het niet wordt doorgevoerd naar iedereen. naja kan niet eens, dan wordt het echt punten inleveren, iedereen rijd te hard, motor of auto.
 
Wat een sukkel op de motor :j . Rijdt zeker normaal in een auto en was effe vergeten dat hij nu zelf op een motor zat. Gedroeg zich dus nog steeds hetzelfde als in de auto.
 
Een mooi voorbeeld van een echte loner.Zal wel geen vrienden hebben als je je zo gedraagt.Sukkel,looser,eikel,klootzak,domme ezel,konteneuker,hielelikker,muts,varken,rund,kip zonder kop,achtelijke gladiool,en vooral een beroerde motorrijder. :j
Ga achter de geraniums zitten.Doe je teminste iets nuttigs: ons met rust laten.

thumbsup.gif
 
Een mooi voorbeeld van een echte loner.Zal wel geen vrienden hebben als je je zo gedraagt.Sukkel,looser,eikel,klootzak,domme ezel,konteneuker,hielelikker,muts,varken,rund,kip zonder kop,achtelijke gladiool,en vooral een beroerde motorrijder. :j
Ga achter de geraniums zitten.Doe je teminste iets nuttigs: ons met rust laten.

zeg jij maar niks ben je al 3x tegen gekomen met de auto ik toeten en doen
gewoon door rijden he :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan