stoere bink of sukkel

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
ik reed vdaag op me motor naar me werk
reed langs een lange rij auto,s die voor het stopilcht staat.
in die rij staat een andere motorrijder die besluit achter mij aan te gaan.
maar niet normaal extreem hoog in toeren met slipendekopeling. ik kijk achterop (geen spiegenl)
k ga netjes aan de kante om hem er voor bij te laten .
komt die naast me rijden en gaat die auto,s niet voor bij.
ik wil weer naar buiten om langs de rij heen te rijden snijt hij me eerst af.
en vervolgens peert die er als een gek vandoor.
door het roode licht.
sorry maar dan ben je voor mij een sukkel
 
yep is een loser, als je op zo`n manier motorrijders onder elkaar benadeelt, verdient ie dit :j
 
hij zag me natuurlijk niet als volwaardig motorrijder omdat ik echt nakedreed.
geeen kappen zelfs geen lampen.

als ik hem morgen weer tegen kom gaat schampie ff babeltje met de chef maken
 
Een typisch schoolvoorbeeld van een moraalridder die denkt het recht in eigen hand te kunnen nemen, wat ik alleen niet begrijp is waarom hij zo stom moet zijn en door het rode licht te rijden :(
 
sukkel :j
maarja, dat soort volk kom je altijd tegen, ook met de brommer :+ kan zo'n scooter het niet hebben dat je hem net inhaalde, sta je bij het volgende stoplicht te wachten en dan rijden ze 9 van de 10 keer door rood |(
 
sukkel :j
maarja, dat soort volk kom je altijd tegen, ook met de brommer :+ kan zo'n scooter het niet hebben dat je hem net inhaalde, sta je bij het volgende stoplicht te wachten en dan rijden ze 9 van de 10 keer door rood |(

Dat doen ze toch standaard :?

Maar het is idd een sukkel, ook wel een keertje gehad met een 125cc ding. Kwam naast me staan bij het stoplicht, vervolgens de bocht scherp afsnijden zodat ik niet eens normaal de bocht door kon en dan "wegblazen". Heb de moeite toen ook niet genomen om em even op de neus te drukken ;j
 
Wil de echte perende sukkel nu opstaan!!!

Wat een mafkees... :j

Zo, ik ook eindelijk eens vinger opgestoken :+
 
ik was het niet ! (denk ik want ik was vanmorgen nog nie echt wakker om 06:00 uur)
maar ik heb wel een dooie koppeling !
iets te vaak burnouts gemaakt denk ik :+
 
Laatst bewerkt:
zielig figuur hoor, die rooielichtrijder. ik zag er vandaag ook een scooterdebiel die door rood reed bij een rijksweg. van mij mogen die gasten echt een lantaarnpaal of vrachtwagenband van dichtbij bekijken. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan