Stoere bink

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Zes jaar en eindelijk mocht hij dan voor 't eerst bij mama achterop de nieuwe motor 8-) Natuurlijk vond hij het ritje veel te kort duren, maar mama vond het wel mooi zo. Aan het begin van het jaar kon hij op de vorige VFR nog niet zo goed met zijn voeten bij de stepjes, maar dat was nu geen probleem meer. Tja, dat groeit gewoon door he }) Of de stepjes zitten op deze fiets gewoon hoger, dat kan natuurlijk ook :+

full
 
cool :}

die's verkocht :+

ik heb mijn dochter van 4 ook beloofd dat als ze goed bij de voetsteunen kan ze met papa mee mag.
 
cool :}

die's verkocht :+

ik heb mijn dochter van 4 ook beloofd dat als ze goed bij de voetsteunen kan ze met papa mee mag.

Ja, en dan vooral zeggen dat ze elke dag hun bord moeten leegeten, anders groeien ze niet goed genoeg }) Dé remedie tegen slechte eters.
 
Mamma is wel gek met haar kleine jongen, hij is in ieder geval goed verpakt :}

Veel plezier nog met z'n tweetjes!
 
Prachtigg gezicht zo`n kleine man :}
Gelukkig zijn er ook nog mensen die hun kind wel fatsoenlijk inpakken :)

[Zeikmodus] Alleen die helm :? [/zeikmodus]
 
Ik zat daar laatst nog aan te denken
over het rijden met een kind achterop.

Is daar eigenlijk een leeftijd aan verbonden.
 
Ik zat daar laatst nog aan te denken
over het rijden met een kind achterop.

Is daar eigenlijk een leeftijd aan verbonden.

Nee, als ze met hun voeten goed bij de stepjes kunnen en ze hebben het besef dat eraf vallen erg pijnlijk kan zijn, mogen ze achterop. Als je je gezonde verstand gebruikt, kun je zelf wel bepalen wanneer het moment is aangebroken. Mijn andere twee zoons gaan al langer mee achterop (de een is bijna 9 en de ander is 10 jaar) en die gaan zelfs mee op de snelweg. Je voelt het wanneer ze lekker achterop zitten. De oudste hangt niet meer zo tegen me aan en gaat lekker mee in de bochten. De middelste begint het ook te leren en de jongste mag nu ook. Alleen nog niet zo lang. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan