Stoere bink

die motor laat ie voorlopig dus niet meer los :)

en als ie zijn eten op heeft kan hij mooi even ketting smeren & de rest poetsen
 
Waarom word zo'n VFR nou altijd OF zonder duogrepen OF zonder buddyafdekkapje verkocht :?

nog plannen om de originele ruit te verpatsen :?
 
Waarom word zo'n VFR nou altijd OF zonder duogrepen OF zonder buddyafdekkapje verkocht :?

nog plannen om de originele ruit te verpatsen :?

Nee hoor, ik heb gewoon die duogrepen erbij, maar die kleine moet zich aan mij vasthouden en niet aan die grepen. Inmiddels heb ik weer heel rap het kapje erop gezet. Zonder grepen. }) Het ruitje houd ik denk ik maar gewoon zelf. De originele uitlaat heb ik ook nog.
 
:} Schitterend *D

Zal dat kereltje genoten hebben ;)

Nou, da's een ding dat zeker is! Vandaag riep hij al de hele dag op school dat vandaag de grote dag is. De juf vroeg wat er dan zo belangrijk was en hij zei dat hij achterop de motor mocht bij mama! :] Met piepende banden kwam hij na school op zijn fiets de oprit opvliegen, vol verwachting kijkend naar de motor. Terwijl we door de straat reden, schreeuwde hij naar een paar spelende vriendjes: 'hee! zie je me?' en toen papa thuiskwam moest het hele verhaal in geuren en kleuren verteld worden en vooral van hoe 'scheef' we door de bochten gingen }) Nou, dat laatste viel wel mee, want met je eigen vlees en bloed achterop én met een nieuwe motor, doe je toch wel iets voorzichtiger.
 
:} :}

Machtig mooi voor die kleintjes, heb je er trouwens al over nagedacht om een communicatie setje aan te schaffen??
Heb ik wel gedaan, de kleine zat achterop en riep alsmaar, ik stoppe, zegt ie
"ik wil nog een rondje" :}

Dus gelijk dezelfde dag ff een setje gekocht, werkt perfect!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan