Stoere dames gezocht voor een pilot speelfilm

Susanna

MF veteraan
28 jan 2011
1.532
740
Heerhugowaard
Deze kreeg ik net toegestuurd via WhatsApp, wellicht zijn hier dames die mee willen werken aan een speelfilm?

STOERE DAMES MET MOTOR RIJBEWIJS GEZOCHT VOOR PILOT SPEELFILM!

Voor een pilot van een speelfilm zijn we op zoek naar:
Dames van tussen de +/- 25 en +/- 30 jaar die hun motor rijbewijs hebben.

INFO FILM:
GODSPEED wordt een pilot voor een speelfilm geregisseerd door Arne Toonen. Godspeed is zijn versie van The Warriors meets Mad Max meets de Fast & the Furious. Arne is regisseur van bekende familie films zoals Dik Trom en de Boskampi’s (official Sundance selection) maar ook van de actie komedie Black Out (https://www.youtube.com/watch?v=YRMeLDp2h9Y) en een aflevering van de TV-serie Van God Los. Arne is ook een van de mannen van de ‘Distinguished Gentlemans Ride Amsterdam' (https://www.gentlemansride.com/rider/arnetoonen)

STORY:
Godspeed is een high speed actie thriller waarin hoofdpersonage JESSE, een jonge, ambitieuze agente, noodgedwongen een beruchte motorbende moet infiltreren om de dood van haar broer te kunnen wreken.

SHOOT LOCATIE:
ROTTERDAM

GLOBALE PLANNING:
tussen VRIJDAG 6 APRIL en VRIJDAG 13 APRIL 2018

DUUR:
1 of 2 AVONDEN

FINANCIERING:
De afgelopen twee jaar heeft Arne geschreven aan zijn droomproject Godspeed waar hij zijn passie voor motoren en film combineert. Om Godspeed te maken maakt hij nu een 'proof of concept’. Een proof of concept is een short film die illustreert hoe de sfeer en energie van de film zal zijn. Het is een teaser, een pilot van 3 minuten. Arne financiert alles zelf en heeft een volledig professionele crew gevonden die kosteloos meewerkt. Arne kan dus helaas geen vergoeding geven maar wel een hele toffe ervaring!

Ben je of ken jij dames die dit hebben? Stuur dan duidelijke foto’s en contactgegevens naar contact@johndoornikcasting.com O.V.V. MOTOR en wellicht schitter jij in deze speelfilm!

P.S. Delen mag!
 
Laatst bewerkt:
Leuke passie,die draag je positief uit door films over motorbendes te maken. :N -O- :r
Niet een film waar ik aan mee zou willen werken :N
Als motorrijden je passie is maak dan een film waar motorrijden en motorrijders niet
in een kwaad daglicht worden gezet. :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuke passie,die draag je positief uit door films over motorbendes te maken. :N -O- :r
Niet een film waar ik aan mee zou willen werken :N
Als motorrijden je passie is maak dan een film waar motorrijden en motorrijders niet
in een kwaad daglicht worden gezet. :Y

Wat is dat nou voor gelul?

Denk je nu echt dat het gros van de powerrangers of gele hesjes hier geassocieerd worden met motorbendes?

Natuurlijk niet, net zomin als een dergelijk film dat zal veroorzaken.
 
Leuke passie,die draag je positief uit door films over motorbendes te maken. :N -O- :r
Niet een film waar ik aan mee zou willen werken :N
Als motorrijden je passie is maak dan een film waar motorrijden en motorrijders niet
in een kwaad daglicht worden gezet. :Y

Zo, los van de OP te lezen, je reactie zegt me dat je de verpersonelijking van positivieit bent! _O-
 
Ja heel positief }) ,buiten dat het lekker uniek is een film die weer over motorbendes gaat :Z
Draagt het gewoon niet bij om het publiek eens een keer wat positiever over motorrijders te laten denken. :N
Er word beweerd dat de maker van die film een passie voor motoren heeft,nou ik heb daar
een andere mening over,namelijk dat het gewoon om geld verdienen gaat. :Y

Zo positief genoeg? :P
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat nou voor gelul?

Denk je nu echt dat het gros van de powerrangers of gele hesjes hier geassocieerd worden met motorbendes?

Natuurlijk niet, net zomin als een dergelijk film dat zal veroorzaken.

Dat is jou mening en die mag je ventileren net zoals ik dat kan en mag,maar graag met wat meer respect,dan alleen maar roepen dat het gelul is. :?
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk een stoere dame? Eentje met piercings, tattoos en een leren jassie op een chopper/caféracer?
 
Ja heel positief }) ,buiten dat het lekker uniek is een film die weer over motorbendes gaat :Z
Draagt het gewoon niet bij om het publiek eens een keer wat positiever over motorrijders te laten denken. :N
Er word beweerd dat de maker van die film een passie voor motoren heeft,nou ik heb daar
een andere mening over,namelijk dat het gewoon om geld verdienen gaat. :Y

Zo positief genoeg? :P

_O-
 
Wat is eigenlijk een stoere dame? Eentje met piercings, tattoos en een leren jassie op een chopper/caféracer?
Of een vrouw die HEM mee uit eten neemt, ZELF de rekening betaald, ZELF om een eerste knuffel vraagt?
 
Mag ik ook meedoen? Ik ben niet tussen de 25 en 30, maar heb wel heel lang haar en een lekker kontje.
 
Ik ben ook op zoek naar stoere motor dames tussen 25-30. Foto’s mag je door appen dan kijk ik wel of je door de sollicitatie komt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan