Stoere motor gezocht voor een Fotoshoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Igo

Rookie
15 nov 2009
1
0
Hallo allemaal,

voor een stoere fashion fotoshoot zoek ik naar een stoere motor, die ik samen met het model kan combineren op de foto's.
Ik heb zelf niet zo veel verstand van motormerken, maar ik weet wel precies of de motor in de shoot past als ik hem zie, op de volgende link http://www.igorkruter.com/pages/inspiration/inspiration.htm kun je zien in welke richting ik de fotoshoot wil doen; je ziet er ook een plaatje van een motor... het hoeft niet precies dezelfde te zijn, als hij maar zwart en klassiek is :-] .

De locatie en de datum van de shoot zijn nog niet helemaal bekend, maar de shoot zal sowieso voor 3 december plaatsvinden in de regio Arnhem of Nijmegen, dus pas als ik een geschikte motor vind, kan ik dan samen met model en styliste de juiste dag plannen.

Bij deze wil ik jullie vragen of iemand een geschikte motor voor deze shoot heeft of dat jullie anders iemand weten die dat heeft (maar bijv. niet op dit forum zit). Je bent dan sowieso op de dag van de fotoshoot aanwezig (de shoot zal ongeveer 5 uur duren).
Als bedankje zal ik een grote poster op A2 formaat met de mooiste foto van de shoot geven (of alleen van de motor zelf, als je dat liever hebt).

Met vriendelijke groet,

email: info@igorkruter.com

I. Kruter
Photography
www.igorkruter.com
 
Laatst bewerkt:
Posen *O* *O* *O*

de banden zijn zwart!

p1010308u.jpg
 
Tieten :o.

Wordt mijn zadel niet vies als er zoiets op gaat zitten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan