stof (keer)ringen achter remklauw

rzwanink

I need Vitamin Sea
5 jun 2010
5.667
4.875
Ola,

Heb mijn achterremklauw los liggen omdat de blokjes helemaal geen voering meer hadden. Toen ik de rem los had zag ik dat bij een van de cylindertjes dat de stofkeering uitpuilde. Dus gelijk maar de gehele klauw losgehaald om te "reviseren"

Wat blijkt nu, de stofkeringen zijn nergens te krijgen. Zijn 42mm in diameter en een mm of 2 dik en breed met een heel klein dleufje erin.

Het is geen standaard vmax klauw volgens mij, wel een enkelzuiger maar met een hart op hart afstand van 7,5cm van de bevestigings punten. De blokken die erin passen behoren ook in oudere types honda's. Maar bij al deze motoren waar ze ook in passen zitten deze stofkeringen niet???

Wat nu?
Iemand een idee???
 
Heren/dames

Remklauwen zijn van het merk Tokico.
Aan de binnenzijde staat nog : 10CF22
Bij deze de fotos.

full
 
Het lijkt mij de achterklauw van een GSXR 750W uit 1993/ 1994

Heb nu niet zo'n klauw in de buurt dus kan er geen andere foto's van maken.. Maar heb ze regelmatig open gehad en jouw foto's zien er verdomd bekend uit :)
full
 
Laatst bewerkt:
Ola,

Heb mijn achterremklauw los liggen omdat de blokjes helemaal geen voering meer hadden. Toen ik de rem los had zag ik dat bij een van de cylindertjes dat de stofkeering uitpuilde. Dus gelijk maar de gehele klauw losgehaald om te "reviseren"

Wat blijkt nu, de stofkeringen zijn nergens te krijgen. Zijn 42mm in diameter en een mm of 2 dik en breed met een heel klein dleufje erin.

Het is geen standaard vmax klauw volgens mij, wel een enkelzuiger maar met een hart op hart afstand van 7,5cm van de bevestigings punten. De blokken die erin passen behoren ook in oudere types honda's. Maar bij al deze motoren waar ze ook in passen zitten deze stofkeringen niet???

Wat nu?
Iemand een idee???

YAMAHA VMX-12(2EN)1996> : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop
 
Ola,

Heb mijn achterremklauw los liggen omdat de blokjes helemaal geen voering meer hadden. Toen ik de rem los had zag ik dat bij een van de cylindertjes dat de stofkeering uitpuilde. Dus gelijk maar de gehele klauw losgehaald om te "reviseren"

Wat blijkt nu, de stofkeringen zijn nergens te krijgen. Zijn 42mm in diameter en een mm of 2 dik en breed met een heel klein dleufje erin.

Het is geen standaard vmax klauw volgens mij, wel een enkelzuiger maar met een hart op hart afstand van 7,5cm van de bevestigings punten. De blokken die erin passen behoren ook in oudere types honda's. Maar bij al deze motoren waar ze ook in passen zitten deze stofkeringen niet???

Wat nu?
Iemand een idee???


Dank je Martell, maar tis geen Vmax klauw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan