Stofhoesje rempomp voor ZX7R los te koop?

Lacher

Die hard MF'er
15 okt 2012
267
7
Belgie
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie adresjes hebben waar je de stofhoezen voor je remcylinders apart kan kopen, en die ook meevallen van prijs ?

Ik vind er hier en daar op ebay, maar dat is zo'n 20 dollar zonder verzending, wat maar een fractie minder is dan een volledige revisiekit.

Alvast bedankt.
 
Dit voor een kawasaki zx7r, jaartal weet ik niet zou tussen 98 en 2002 moeten zijn.

Ik had dit ook bij een yamaha fzr400rr remcylinder, en daar heb ik eens in mijn dozen gezocht en nog een goede stofhoes gevonden van een honda mb5, en één van een honda cx500. Ze pasten allebei.

Die van de kawasaki zien er volledig hetzelfde uit, alleen heb ik het niet geprobeerd, maar ging er van uit dat die hetzelfde zijn.
 
Dit bedoel ik; de grootste rubberen afdichting op de foto. Rechts boven. Die dat bedoeld is om stof en vuiligheid te weren.

front-brake-master-cylinder-repair-kit-kawasaki-zx7r-zx750p1-7-96-03-23610-p[ekm]300x282[ekm].jpg
 
als die defect is en zijn werk al een tijdje niet meer doet, is het dan niet verstandig om het setje maar gewoon bij een plaatselijke moto(r)zaak te halen ?
 
'Stofhoezen/dust boots remcylinder apart te vinden?' > 'Stofhoesje rempomp voor ZX7R los te koop?'

Sommige motorzaken verkopen deze los, of kunnen die los bestellen.
 
Ok, bedankt ik ga het eens bekijken als ik langs een dealer passeer. Ja ik kan deze volledig vervangen, maar als hij niet lekt en het gewoon het stofhoesje is vind ik het nog niet nodig om het volledige binnenwerk te gaan vervangen. Ik ga het volgende week eens na bij de dealer.
 
Als er eenmaal toch vuil in is gekomen gaat/spoelt het ook niet meer weg ook.
Deze zie je ook nergens meer:
Dirt_Pit_Bike_Front_Suspension_Shocks_Round.jpg_220x220.jpg
 
Allright ben het gaan halen bij de honda dealer. Onderdeel nummer 45504-410-003 voor wie het nodig heeft. Is wel een 10 euro voor dat rubber.
 
Als een motorzaak het heeft liggen onder een ander artikelnummer heeft dat toch niets te maken met of die nu goed is of niet. :?
 
Als een motorzaak het heeft liggen onder een ander artikelnummer heeft dat toch niets te maken met of die nu goed is of niet. :?
Ach, 2 keer de prijs _O-

Zo ken ik er nog 1; de 5mm wellnut bij de honda dealer in honda zakje 6,80 _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan