stofzuigergeluid :S

siko

Die hard MF'er
5 dec 2004
507
0
Lelystad
hallo, ik ben van plan om binnenkort een R1 98 te kopen.. er is alleen 1 ding waar ik me aan erger
ik heb verschillende keren r1's horen draaien en ze klinken als ze stationair lopen allemaal als stofzuigers.. ook als ze een sportdemper hadden.

valt dit probleem nou echt niet te verhelpen en blijf je dat geluid altijd wel een beetje horen? of moet je daar de hele uitlaat voor veranderen?

mijn zxr 400 klonk gewoon super mooi met een bos demper. lekker zwaar en dof. niks geen stofzuiger :)
zo zou het bij een R1 toch ook wel moeten kunnen?

groetjes
 
Ik heb een R1 met een Leo Vinci uitlaat.
lvsliptitanium.jpg

Klinkt best aardig, iig niet als een stofzuiger. Hoger in de toren gaat hij eerder 'janken' dan dat je een diepe roffel hoort maar dat hoort ook een beetje bij dat soort motoren :)

Maar je gaat waarschijnlijk toch eerst proefrijden, wacht het af en ga zonodig nog eens met de dealer praten over extra korting op accessoires.
 
Heb altijd het idee dat een R1 wat mooier/stiller loopt dan bijvoorbeeld een kawa. Maar inderdaad een vervangingsdemper doet wonderen. Ook kan daarbij een vervangingsluchtfilter uitkomst brengen. Deze maakt het inlaat geluid wat mooier.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.
 
En de vierde post van een roffelende V-twin bezitter. 8-)

pftt.jpg
 
Ik heb een R6 met Superpole demper, ook heel diep geluid, zeker als je de DB killer eruit haalt :9~ Zeker geen stofzuiger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan