Stom Geluk!!

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Tja Ben net terug van vakantie met de motor.
heb saampjes met mijn vrindin een dikke 4500km gereden, dus heb al aardig wat motorrijervaring 5000km. EN heb dat stukje gelezen op motor-forum over je top snelheid, dus ik met mijn STOMME kop |( ook eens kijken wat erin zit, ik ging niet voor de top maar wel om eens flink door te trekken voor zover ik kon zien 13000 toeren. En dit op een 80km/ph weggetje van ongeveer 12a 15 km met hier en daar wat bochten. Na wat oefenen had ik de vaart er aardig in zitten geloof dat ik af en toe 175km reed. Na deze race aktie kom ik weer op de wat drukkere weg, en heb me daar als een nette rijder gedragen. Komt IE!!, zie ik in mijn spiegels z'n opvallend auto'tje met daarop STOP politie, Tja 5000 km en dan al de boel inleveren, dus stap ik netjes af (met knikkende knieen en geen kenteken bewijs opzak) kreeg ik de vervelende melding dat ze me zeker hadden geschat op 160 waar je 80 mag, MAAR dat ze me niet konden meten omdat ze me niet konden bijhouden *D . Vervolgenes kreeg ik het standaard verhaaltje aan te horen, en daar bleef het bij. was anders een mooie domper geweest aan het eind van de vakantie

:]
swaaai
 
Laatst bewerkt:
Da's echt mazzel hebben...

P.S.
Vlgs mij is dit de langste zin die ik hier ben tegengekomen :+
 
Pheewww, dat was nog eens geluk hebben, leuk dat je dat dat koekblik bent kwijt geraakt }) in die bochten want anders was het over met de pret ;(
 
Het moraal van het verhaal.. als je gaat gassen doe het dan ook goed :) wat een mazzel zeg!

En dat is idd een verdomd lange zin :)
 
tja die zin is idd wel lang, maar gezien dit tijdstip en emotie type je sneller en minder netjes.

maar wel een eng gevoel, mijn eerste stop teken(en hopelijk ook mijn laatste). De auto had me ruim 6 km gevolgd, en de agent had graag mijn rijbewijs en motor in beslag genomen. Maarja
heb afgelopen 3 jaar de pot al aardig gespekt met parkeerboetes, Donker oranje, snelheid (kliko), dus had dit gelukje ook wel verdient
:]
swaaai
 
pff, mzllllllllll! :}

Ik gisteravond achter mn huis een verkeers cq alcoholcontrole....net na een bocht. Dus ik kom daardoorheen gevonkt met 110 km/h ofzo (50 toegestaan :+ ) zie ik ineens een politiewagen staan, maar hij schrok zo van me dat ie alleen maar zn zaklamp in mn ogen kon schijnen |( ik zag dus helemaal nix meer :( dus maar gewoon doorgereden....toen ik thuis was toch nog even naar ze toegelopen, bleek dat ie mn kenteken wel had gezien maar na mijn bla bla bla praatje tegen die agent streepte ie mn kenteken wel gewoon door :}

Ik was een beetje pissed tegen m over die zaklamp (k zag echt ff helemaal nix meer), zegt ie: ja dat was het enige wat ik zo snel kon vinden :j duhhhhhhh!!!!
 
Lucky people.... :}

Of je hebt geluk dat ze je niet meten of ze snappen je actie en laten je gaan.
 
He arco,
Ja echt geweldig die tassen. Heb zeer veel meegenomen. Maar af en toe iets te zwaar beladen
waardoor de tassen op de uitlaat hingen. Maar dit had bijna geen gevolgen wel is 1 regenhoes kapot gewaait (zie foto) waarschijnlijk bij MMMMM 170 km\ph terwijl de adviessnelheid 120max was dus eigen schuld. verder was de vakantie Heel gaaf, De fransen snappen motorrijders beter dan NL-ers, zodra op de snelweg file ontstaat gaat bijna iedere fransoos aan de kant echt geweldig. en wat zijn die heuvels GaaF, Heel veel overzicht, berg af, en knallen *D

Greets
&
Swaaai :]

Bijlage: motor F.jpg
 
He arco,
Ja echt geweldig die tassen. Heb zeer veel meegenomen. Maar af en toe iets te zwaar beladen
waardoor de tassen op de uitlaat hingen. Maar dit had bijna geen gevolgen wel is 1 regenhoes kapot gewaait (zie foto) waarschijnlijk bij MMMMM 170 kmph terwijl de adviessnelheid 120max was dus eigen schuld. verder was de vakantie Heel gaaf, De fransen snappen motorrijders beter dan NL-ers, zodra op de snelweg file ontstaat gaat bijna iedere fransoos aan de kant echt geweldig. en wat zijn die heuvels GaaF, Heel veel overzicht, berg af, en knallen *D

Greets
&
Swaaai :]

Bijlage: motor F.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan