Stom idee of toch niet????

Welke motor wordt het

  • Suzuki Tl1000s

    Stemmen: 15 50,0%
  • Honda fireblade

    Stemmen: 15 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30

TLlie

MF'er
17 apr 2003
157
0
Deventer
Hallo forum gebruikers,
ff een raar vraagje mischien.
Ik wil mn Suzuki TL1000s verruilen met een Honda Fireblade.
kortom van een 2 cilinder naar een 4 cilinder.
wie heeft er goede ervaringen met de fireblade en geef je mening.
bvd
 
De Honda is een wat meer "uitgebalanceerd" ontwerp en zal wellicht ook wat minder snel roesten. Ik zou niettemin voor de TL kiezen want 4 cilinders hebben me nooit langdurig kunnen amuseren. En da's precies de keuze die jij alleen voor jezelf kan maken.
 
ik zal wel totaal gevoelloos zijn.

Ben van een 2 cilinder (500GPZ) overgestapt op een 4 (GSX750F).
Het is dat ze het erbij vertelde anders wist ik het nu nog niet.

Heel verhaal bij inruil en verkoop, ja je moet echt een lange proefrit maken om te kijken wat je ervan vind werd er bij verteld.

Ben er nu nog niet achter wat nou het verschil moet zijn.
Tja hij trekt wat sneller op, maar ja mag het, 250 cc meer.

Ik zeg al, ben geloof ik totaal ongevoelig.
Kan je dus ook niet echt opw eg helpen, al zou ik kiezen voor de blade, alleen vanwege het uiterlijk.
 
Probeer een Gixxer 1000. Is ook Suzuki :+

Maar ff zere neus: maak eens een goeie lange proefrit op de Blade en vorm zelf je oordeel.

Succes :]
 
ik zal wel totaal gevoelloos zijn.

Ben van een 2 cilinder (500GPZ) overgestapt op een 4 (GSX750F).
Het is dat ze het erbij vertelde anders wist ik het nu nog niet.

Heel verhaal bij inruil en verkoop, ja je moet echt een lange proefrit maken om te kijken wat je ervan vind werd er bij verteld.

Ben er nu nog niet achter wat nou het verschil moet zijn.
Tja hij trekt wat sneller op, maar ja mag het, 250 cc meer.
:Z

GPZ is 2-in-lijn.
 
Je kunt niet cilinders genoeg hebben is mijn mening


Mazzel,

Roland
 
Waarom zou je hem willen ruilen? Wat zijn je verwachtingen? Waarvoor wil je de motor gebruiken (straat, circuit, beide, ... )?

Puur op looks wint de Blade hands down.

Er zijn natuurlijk nog andere alternatieven: De R1 2004 is ook beeldschoon in het bordeaux rood, de GSX-R 750 (handling vd 600, Power van een 1000 van 3 jaar terug), de kawa ZX10-R, ...

maar voor iemand zinnig advies kan geven, moeten weg echt eerst weten wat je ermee gaat doen. (zie lijnen 1 en 2 dus)

Wat je ook beslist, have fun ermee!
 
nou ik zou zegen blijf bij een 2-cilinder.lekker veel power onderin bij weinig toeren.is makkelijker rijden als het gaat om bochtenwerk.maar een 4-cilinder rijd minder rouw.alles lijkt soepeler en uitgebalanceerder.maar het belangrijkste:WAAR KRIJG JIJ EEN KICK VAN.daar gaat het om in jou geval want jij moet er op rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan