Stom Stom Stom Stom Stom :( :( :( :( :(

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Het verhaal:

Vanavond de nokkenaskettingspanners opgehaald en vrolijk begonnen met verwisselen. Eerst de voorste cilinder. Hoop weghalen zoals het luchtfilterhuis e.d. Spanner vervangen, lipje eruit en even kijken of alles goed was gegaan. Starten, niets aan de hand, alles in orde.

Achterste cilinder dan maar, die is makkelijker te bereiken en daar was ik dus sneller mee klaar. Alles verwisseld, motor starten...........



TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK

En als de sodemieter dat ding weer uit. Trillend op mijn benen, wat is er aand de hand :? :?

IK BEN HET LIPJE VERGETEN UIT DE SPANNER TE HALEN :( :( :( :( :(

Na de eerste slag is hij er vanzelf uitgeschoten waarschijnlijk want hij lag nu op de grond.

;( :(

Wat is het ergste dat me hiermee kan zijn gebeurt ?

Wordt dit een koprevisie ?

[me]Sjoske gaat voor de rest van de avond maar stil in een hoekje zitten.
[/me]


STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM STOM
 
Dan moet je doorgaans niet naar garage's gaan waar deze "automonteurs" werken :+
En diegene die jou dit geleerd heeft heeft dan in dit geval geen gelijk gehad, of je hebt 't niet goed onthouden :+
Compressie met warme motor is ZEER relevant.........

FUCK je hebt gelijk |( |( |( |( |(
Heb nog ff gevraad waarom ze dat bij ons doen bij koude motor.
Doen ze soms om te kijken of er onderling veel verschil tussen de compressiedruk zit en om te kijken welke cilinder de boosdoener is.

Misschien moet ik minder lullen :X en meer denken :)
 
UPDATE

Net even de dealert gebeld en het eerste zinnetje dat ie zei

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

"Waarschijnlijk heb je geluk"

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Hij was iets van tijd gesprongen maar ze hebben hem even op tijd gezet en de zaken gecontroleerd.

Morgevroeg als tie koud is moeten ze alleen nog even de compressie meten maar tot nu toe ziet het er goed uit.

[me]Sjoske is zo blij als een kind *D *D *D *D *D *D [/me]

Dit heb ik ook een keer gehad en had verder ook geen schade. Schrikken deed ik net zo als jou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan