Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Op Donderdag 08 november 2001 10:47 schreef J.W het volgende:
Ik heb net beetje ruzie gehad met baas.
Ik was weer eens een keer te laat.
En nu gaat ie me belonen met een aantekening in mijn dossier.
Maar wat moet ik daar onder verstaan ? en wat voor gevolgen heeft het?
Meer flexibele werkgever zoeken. Als je er moet zijn, omdat je er voor het uitoefenen van je functie gewoon op een bepaald moment moet zijn (telefoniste of zoiets), kan ik me voorstellen dat je baas er wat van zegt. Als er gewoon een resultaat behaald moet worden, en het maakt geen hol uit wanneer en hoe je dat doet, moet de baas niet lopen zeiken.
Zelf zit ik nu lekker thuis te tele\"werken\"![]()
Mijn chef zegt: je wordt beoordeeld op output, niet op input, dus wanneer je wat doet interesseert me geen bal, als er maar een resultaat op tafel komt.
Op Donderdag 08 november 2001 11:16 schreef Ohjajoh het volgende:
Maar ja, ik liep toch stage..![]()
Ik heb net beetje ruzie gehad met baas.
Ik was weer eens een keer te laat.
En nu gaat ie me belonen met een aantekening in mijn dossier.
Maar wat moet ik daar onder verstaan?en wat voor gevolgen heeft het?
Schriftelijke bevestiging: Bij mijn baantje 3 strikes ==> you\'re out... Drie schriftelijke waarschuwingen is geldige ontslagreden... Maar dan moet je toch met meer komen dan alleen maar te laat komen...Hij ging echt helemaal over de flos.
en hij heeft al last van zijn bloeddruk.
Nou ja de eerste keer is het nou ook weer niet.
Hij heeft me al 2 of 3 keer gewaarschuwd, maarja ben echt een rebel![]()
Ik hoorde hem wel iets zeggen van schriftelijke bevestiging, maarja eerst zien dan geloven.
Het ging er mij om dat het geen invloed heeft als ik ergens anders wil gaan werken.
Dat ik niet op de blacklist bij werkgevers kom te staan![]()
Over te laat komen gesproken. Ik werd vandaag om 11 uur wakker. Gisteren iets te veel gezopen en dus vergeten mijn wekker te zetten. Toen ik ook wakker werd dacht ik dat het weekend was, maar na 2 tellen denken kwam ik er toch achter dat ik nog even een dagje moest werken. Baas is vandaag naar een trouwerij dus niemand die iets heeft gemerkt.