stomme ouwe zakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
rij je dan es op je gemak op de weg met niemand voor je en niemand achter je, komen er uit de andere richting 2 auto's, besluit er daar ne fucking mercedes toch wel nie om maar voor mijn neus dien anderen voorbij te steken. tscheelde gotverdomme maar 10 cm of ij ad me mee

wroed van kolere eb ik men moto gekeerd en eb ik em gevolgd tot em moest stoppen voor de lichten. toen ik vroeg om zen ruit es open te doen reageerde em nie (kheb et nochtans luid genoeg geropen) kheb toen maar zen fucking deur ingestampt en zen spiegel dervan geschopt. tmag nie, maar kwas fucking vies. en theeft mij enorm veel deugd gedaan

tverwonderde me nie dat het een ouwe zak was, voor mijn part nemen ze die mannen hun rijbewijs aan hun 60 jaar af.
 
Ja maar spiegel en deur in elkaar schoppen gaat dat niet een beetje ver in het kader van zinloos geweld????

Kijk dat je pissed bent dat snap ik maar om nou zo ver te gaan

:? :? :? :? :? :? :?

Ik ben ook geen O-) maar een Middelvinger en een hoop geschreeuw uit de helm werkt ook hoor en als die "ouwe" nog net scherp genoeg is om je kenteken te noteren dan heb je weer een ander probleem en loop je tegen de |(

Maaja ,

Groetjes Jeffrey
 
Ik ben ook geen O-) maar een Middelvinger en een hoop geschreeuw uit de helm werkt ook hoor en als die "ouwe" nog net scherp genoeg is om je kenteken te noteren dan heb je weer een ander probleem en loop je tegen de |(

kwas wel nog zo slim voor eerst men plaat te plooien voor ik naar die auto stapte
 
Ja maar spiegel en deur in elkaar schoppen gaat dat niet een beetje ver in het kader van zinloos geweld????

Kijk dat je pissed bent dat snap ik maar om nou zo ver te gaan

:? :? :? :? :? :? :?

Ik ben ook geen O-) maar een Middelvinger en een hoop geschreeuw uit de helm werkt ook hoor en als die "ouwe" nog net scherp genoeg is om je kenteken te noteren dan heb je weer een ander probleem en loop je tegen de |(

Maaja ,

Groetjes Jeffrey


:^
 
Okay nou ja jammer voor die ouwe dan dat wordt een nieuwe spiegel en deur !
Maar toch vind ik dat je het anders op had moeten lossen er is al genoeg van dat soort k*tzooi in de wereld.
Hier in de buurt zijn het vaak geen " ouwe zakken " in ee Mercedes maar meestal jongenlui van allochtone afkomst en die hebben ook wel eens iets anders in hun auto liggen als een blikje fris en een zakje snoepjes ;)
(en ik kan het weten want ik werk dagelijks in de bijlmer aan auto's)

Groetjes Jeffrey
 
Laatst bewerkt:
Tja ongelooflijk wat er allemaal gebeurd op de wegen.
kHeb zelf, nadat ik 2x van m'n fietsje ben gereden, m'n koplamp iets te hoog afgesteld staan.
Ik weet het, het is irritant maar ik weet zeker dat ze me snel genoeg opmerken.

En wat betreft het trappen tegen z'n deur.. misschein heeft hij er iets van geleerd. Dan zou er dus ook nog zoiets zijn als zinvol geweld!! ;)

Gelukkig hebben ze deze kikker niet platgereden!
 
DAT mag toch niet O-)

})

heeft die kerel nog mazzel met allene blik schade
 
Jongens wie heeft er een woordenboek Vlaams/Nederlands -> Nederlands/Vlaams

Toch kan ik me voorstellen dat je echt pissed ben als je bijna van je sokken gereden wordt. Kan tot nu toe mijn agressie behoorlijk in toom houden.
 
wroed van kolere eb ik men moto gekeerd en eb ik em gevolgd tot em moest stoppen voor de lichten. toen ik vroeg om zen ruit es open te doen reageerde em nie (kheb et nochtans luid genoeg geropen) kheb toen maar zen fucking deur ingestampt en zen spiegel dervan geschopt. tmag nie, maar kwas fucking vies. en theeft mij enorm veel deugd gedaan

tverwonderde me nie dat het een ouwe zak was, voor mijn part nemen ze die mannen hun rijbewijs aan hun 60 jaar af.
Daar kan ik niks anders op zeggen als. BRAVO! goed gedaan
Volgende keer alleen eerst wel even kijken wat er in de auto zit.
 
Als mij dat was overkomen dat ik per ongeluk iemand afsnij ( we zijn mensen huh! ) en een motorrijder had dat bij mij gedaan dan was ik toch eens ernstig in discussie gegaan :) en me afgevraagd of zo'n debiel wel op een motor thuis hoort!

Jij zal namelijk ook wel je dagen hebben dat je vind dat je echt fantastisch rijd terwijl je in werkelijkheid als een dweil over de weg gaat!

En zo te zien kijk je niet verder dan je neus lang is! Je schept zo'n man misschien ook nog wel met een trauma op. En dan maar niet te spreken over de gevolgen voor jou!

Accepteer eerst nou eens zelf dat je MENS bent en dat jij fouten kan maken en dat je die ook van anderen kan verwachten dat maakt het voorjezelf veel plezieriger!

Have fun!
 
Als mij dat was overkomen dat ik per ongeluk iemand afsnij ( we zijn mensen huh! ) en een motorrijder had dat bij mij gedaan dan was ik toch eens ernstig in discussie gegaan :) en me afgevraagd of zo'n debiel wel op een motor thuis hoort!

Jij zal namelijk ook wel je dagen hebben dat je vind dat je echt fantastisch rijd terwijl je in werkelijkheid als een dweil over de weg gaat!

En zo te zien kijk je niet verder dan je neus lang is! Je schept zo'n man misschien ook nog wel met een trauma op. En dan maar niet te spreken over de gevolgen voor jou!

Accepteer eerst nou eens zelf dat je MENS bent en dat jij fouten kan maken en dat je die ook van anderen kan verwachten dat maakt het voorjezelf veel plezieriger!

Have fun!
Hangt van de reaktie van de koekblikker af. Als hij/zij toegeeft dat het een foute inschatting was met liefst nog een excuus dan moet het daarbij blijven. Als de reaktie een onverschillige is - of nog erger een agressieve - dan wordt het een ander verhaal. O-)
 
rij je dan es op je gemak op de weg met niemand voor je en niemand achter je, komen er uit de andere richting 2 auto's, besluit er daar ne fucking mercedes toch wel nie om maar voor mijn neus dien anderen voorbij te steken. tscheelde gotverdomme maar 10 cm of ij ad me mee

wroed van kolere eb ik men moto gekeerd en eb ik em gevolgd tot em moest stoppen voor de lichten. toen ik vroeg om zen ruit es open te doen reageerde em nie (kheb et nochtans luid genoeg geropen) kheb toen maar zen fucking deur ingestampt en zen spiegel dervan geschopt. tmag nie, maar kwas fucking vies. en theeft mij enorm veel deugd gedaan

tverwonderde me nie dat het een ouwe zak was, voor mijn part nemen ze die mannen hun rijbewijs aan hun 60 jaar af.


shit...nog drie jaar dan moet ik dus mijn rijbewijs inleveren....sniksnik...!!
wat moet ik dan.......?kan ik niet meer lekker bochtjes pikken....nooit meer gummen...sniksnik......gooi me dan maar voor de trein... '( '(
 
ja ben ik met je eens! als die l*l bijvoorbeeld het bewust doet dan volgt er een ernstig gesprek

Maar zo'n vent moet niet het slachtoffer worden omdat er voor hem ook al 4 kl**tzakken je zo nodig moesten snijden
 
Moeten ze maar opletten... sim-pel...

Als ze zulke domme acties uithalen en zich er niet voor willen verontschuldigen kan het idd zijn dat deze dingen gebeuren.

Jammer voor die kerel, eigen schuld... deze keer had ie net een verkeerde voorzich... hoop dat ie er wel wat van geleerd heeft en em er maar niet zo voorzet de volgende keer.

:( :( :(
 
shit...nog drie jaar dan moet ik dus mijn rijbewijs inleveren....sniksnik...!!
wat moet ik dan.......?kan ik niet meer lekker bochtjes pikken....nooit meer gummen...sniksnik......gooi me dan maar voor de trein... '( '(
Potvvvrrrrr...Wat doe je nou gifkikker...
beetje zo'n ouwe man aan het huilen maken, foei... Stil maar hoor Laffie...hij meent t niet zo......en ook nog weer die machinist met een trauma opzadelen. Allemaal jou schuld !!!

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan