stomme ouwe zakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen maakt fouten, maar de grootste mongool is diegene die bewust geweld gaat gebruiken. In dit geval jij dus. Gewoonweg associaal zoiets.
Je moet niet denken dat iedereen bewust dergelijke situaties veroorzaakt.
Wacht maar tot jij eens een fout maakt op de weg. Dan ben je ook blij als de andere verkeersdeelnemers er nog goed op kunnen anticiperen om een ongeval te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Jongens, jongens....rustig nou.
Gifkikker geeft toch zelf toe dat hij niet trots is op zijn aktie.
Hij is zijn zelfbeheersing verloren. Kan me voorstellen dat wanneer je
stijf staat van de adrenaline na een close encounter dat je te heftig reageert.

Maar om nu met z'n allen over die jongen heen te vallen gaat toch ook wat ver.
Ik denk dat de meeste anders reageren in zo'n situatie dan ze nu zelf zeggen.

groeten
 
Potvvvrrrrr...Wat doe je nou gifkikker...
beetje zo'n ouwe man aan het huilen maken, foei... Stil maar hoor Laffie...hij meent t niet zo......en ook nog weer die machinist met een trauma opzadelen. Allemaal jou schuld !!!

:+


Dank U.....toch nog mensen met begrip...doet me echt goed :)
 
ik ben er mee eens met gifkikker iedereen loopt te zeuren motorrijden is gevaarlijk!! maar dat maken die lui allemaal zelf ernaar en hoop dat die gast-in-zijn-mercedisje-die-nu-beetje-misvormd-is-hehe er iets van heeft geleerd
 
Maar om nu met z'n allen over die jongen heen te vallen gaat toch ook wat ver.
Ik denk dat de meeste anders reageren in zo'n situatie dan ze nu zelf zeggen

T'is inderdaad gemakkelijk om te zeggen dat het schandalig is, en dat je dat zelf nooit zou doen, maar het kan gewoon iedereen overkomen. Eerst horen dat het slecht gaat met je moeder, en dan nog bijna van je sokken gereden worden, ik denk dat je voor minder je zelfbeheersing kan verliezen. Denk dat veel volk hier in de gegeven omstandigheden hetzelfde zou doen, ongeacht wat ze hier nu zeggen.

Veel sterkte met je moeder!
 
Maar wat graag sluit ik me bij deze mening aan. Het zijn juist deze typetjes die het :] voor anderen verzieken :r en een meer dan slechte naam bezorgen.
Ook bij mij was je er niet mee weggekomen. :( :( :(
Misschien moeten ze beginnen met dat Rijbewijs van jou af te pakken.
En je eerst eens een cursus hoe gedraag ik me op de weg te geven.
Volgens mij was het niet zo erg als jij ons probeert wijs te maken. Er bestaat ook nog zoiets als anticiperen.
Als je zo kwaad was geweest had je er niet aan gedacht om je kenteken om te buigen. Dus in mijn ogen een bewuste actie
Ik ben 56 en als je dat bij mij had geflikt, was je nog niet klaar met me geweest.
Als mij zoiets overkomt, en dat gebeurt iedereen wel eens zit er geen bejaarde
in die auto maar meestal een omgekeerde pet.
 
Maar wat graag sluit ik me bij deze mening aan. Het zijn juist deze typetjes die het :] voor anderen verzieken :r en een meer dan slechte naam bezorgen.
Ook bij mij was je er niet mee weggekomen. :( :( :(


vind ik ook, als je een keer je zelfbeheersing verliest ben je zo'n typetje en heb je direct de rest van je motoleven verknalt, en geloof me, op dat moment mocht het nog een bodybuilder zijn, kzou juist hetzelfde gedaan hebben, adrenaline van woede raast gewoon door je lichaam.
 
ik denk dat je voor minder je zelfbeheersing kan verliezen.
kan != mag
Moge het duidelijk zijn dat dit één van de grootste problemen van deze maatschappij is, alles wat kan mag nu opeens :X
Het is de verantwoordelijkheid van ieder mens om ongeacht de omstandigheden jezelf zoveel mogelijk onder controle te houden en sommigen kunnen dat langer volhouden dan anderen blijkbaar.
En geloof me, daar kun je zelf aan werken :)

En verder nog veel beterschap met je moeder, gifkikker.
 
Gifkikker geeft toch zelf toe dat hij niet trots is op zijn aktie.
Hij is zijn zelfbeheersing verloren. Kan me voorstellen dat wanneer je
stijf staat van de adrenaline na een close encounter dat je te heftig reageert.
Als je er niet trots op bent zet je het toch niet hier op MF.. :? :X

En dat je van woede impulsief een keer een mep tegen een ruit geeft en eens flink je mond opentrekt tegen die kerel ok. Maar afstappen, kenteken buigen en auto molesteren vind ik toch wat meer dan de schrik afreageren.. :X :X
 
Op vrijdag 09 mei 2003 10:58 schreef twisted Paul het volgende:Als je er niet trots op bent zet je het toch niet hier op MF.. :? :X

ik wou gewoon ergens men verhaal kwijt.

Jullie hebben makkelijk praten , normaal hou ik het ook gewoon bij claxoneren of middelvinger. maar op zo'n moment word het je teveel en denk je niet meer na, so what dat ik men plak gebogen heb, ook al was ik in fout , dan moet ik de politie niet aan de deur hebben.

Tis maar totdat je zelf in zo'n situatie zit dat je zal snappen hoe de stoppen kunnen doorslaan
 
Op vrijdag 09 mei 2003 10:56 schreef TouringViper het volgende:kan != mag
Moge het duidelijk zijn dat dit één van de grootste problemen van deze maatschappij is, alles wat kan mag nu opeens :X

Heb ik ook niet bedoeld he, ik keur deze actie absoluut niet goed of zo, maar kan er wel ergens begrip voor opbrengen. Je hebt groot gelijk wat betreft kunnen en mogen :} , dat begint inderdaad tegenwoordig één van de grotere problemen te worden en zeker in het verkeer.
 
ik wou gewoon ergens men verhaal kwijt.

Jullie hebben makkelijk praten , normaal hou ik het ook gewoon bij claxoneren of middelvinger. maar op zo'n moment word het je teveel en denk je niet meer na, so what dat ik men plak gebogen heb, ook al was ik in fout , dan moet ik de politie niet aan de deur hebben.

Tis maar totdat je zelf in zo'n situatie zit dat je zal snappen hoe de stoppen kunnen doorslaan


Slap gelul met je "op zo'n moment". Als het puur uit emotie was had je niet "met voorbedachte rade" al je nummerplaat gebogen.
Wat ga je doen als de artsen je moeder verkeerd behandelen ga je die dan ook verbouwen? Het is misschien een harde opmerking maar wel eentje waar je eens over meot nadenken. (ik hoop niet dat jij voor al je fouten net zo hard word afgstraft als dat jij die oude man hebt geflikt). Beterschap met je moeke in ieder geval.

Maar goed je leert jezelf zo kennen, nu weet je dat je de volgende keer niet aan het verkeer moet deelnemen als je nog zo vol zit met emoties.
 
Laatst bewerkt:
Slap gelul met je "op zo'n moment". Als het puur uit emotie was had je niet "met voorbedachte rade" al je nummerplaat gebogen.
Wat ga je doen als de artsen je moeder verkeerd behandelen ga je die dan ook verbouwen? Het is misschien een harde opmerking maar wel eentje waar je eens over meot nadenken. (ik hoop niet dat jij voor al je fouten net zo hard word afgstraft als dat jij die oude man hebt geflikt). Beterschap met je moeke in ieder geval.

Maar goed je leert jezelf zo kennen, nu weet je dat je de volgende keer niet aan het verkeer moet deelnemen als je nog zo vol zit met emoties.

moest mijn moeder verkeerd behandeld worden en daardoor sterven zou het mogelijk zijn dat ik die dokter verbouw ja, maar nogmaals , zoiets weet je pas als het moment er is.

en ik ben voor fouten in het verkeer nog niet materieel afgestraft. Waarom? ik gaf direct men fout toe en verontschuldigde me.
 
moest mijn moeder verkeerd behandeld worden en daardoor sterven zou het mogelijk zijn dat ik die dokter verbouw ja, maar nogmaals , zoiets weet je pas als het moment er is.

en ik ben voor fouten in het verkeer nog niet materieel afgestraft. Waarom? ik gaf direct men fout toe en verontschuldigde me.

Zeg maar niks meer gifkikker, alles wat je zegt gaat steeds meer tegen je spreken.
 
moest mijn moeder verkeerd behandeld worden en daardoor sterven zou het mogelijk zijn dat ik die dokter verbouw ja, maar nogmaals , zoiets weet je pas als het moment er is.

en ik ben voor fouten in het verkeer nog niet materieel afgestraft. Waarom? ik gaf direct men fout toe en verontschuldigde me.
Hmmm, ga je weer volgens mij '(
Denk dat het toch goed is om te leren je wat meer te beheersen. Als je altijd zo bent zou ik maar eens hulp zoeken voordat het echt helemaal uit de hand loopt.

En je verontschuldigen voor een fout is geen vrijbrief om maar je gang te kunnen blijven gaan, dat zou wat al te makkelijk zijn. Sorry hoor, maar je doet het zelf met dit soort reakties, zo roep je een boel onbegrip over jezelf af.
 
Hmmm, ga je weer volgens mij '(
Denk dat het toch goed is om te leren je wat meer te beheersen. Als je altijd zo bent zou ik maar eens hulp zoeken voordat het echt helemaal uit de hand loopt.

En je verontschuldigen voor een fout is geen vrijbrief om maar je gang te kunnen blijven gaan, dat zou wat al te makkelijk zijn. Sorry hoor, maar je doet het zelf met dit soort reakties, zo roep je een boel onbegrip over jezelf af.


ik kan me goed beheersen, maar voor die ene keer in die 2 jaar dat ik moto rijd ben ik direct krapuul

wat dien bikefreak zegt is ook weer een extreme situatie, ik heb een goede band met men moeder, en moest ze sterven door een fout die gemaakt is terwijl het anders kon...

ik heb toch niet gezegd dat het een vrijbrief is.

en bikefreak, ik hoop echt dat je vandaag of morgen van je sokken gereden wordt dat je weet hoe het voelt.

stel nu dat die auto me meehad, wat ging dan je reactie zijn, " ze moesten die gasten afknallen of hun rijbewijs afpakken, of dit of dat" , man stop de moraalridder te zijn en ga je verongelukken
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 09 mei 2003 11:44 schreef Gifkikker het volgende:ik kan me goed beheersen, maar voor die ene keer in die 2 jaar dat ik moto rijd ben ik direct krapuul

en bikefreak, ik hoop echt dat je vandaag of morgen van je sokken gereden wordt dat je weet hoe het voelt.

Ik zie het ja, je kunt je goed beheersen zeg. Je was toch zo rustig en liet je alleen die ene keer gaan zei je?
Als de artsen een fout maken dan........
Je hoopt nu al dat ze mij overhoop rijden.......

Jaja, je ware "rustige" aard komt hier goed naar boven vriend!
Zeg maar niet meer teveel hier want het spreekt meer tegen je dan voor je.
 
Op vrijdag 09 mei 2003 11:44 schreef Gifkikker het volgende:ik kan me goed beheersen, maar voor die ene keer in die 2 jaar dat ik moto rijd ben ik direct krapuul

wat dien bikefreak zegt is ook weer een extreme situatie, ik heb een goede band met men moeder, en moest ze sterven door een fout die gemaakt is terwijl het anders kon...

ik heb toch niet gezegd dat het een vrijbrief is.

en bikefreak, ik hoop echt dat je vandaag of morgen van je sokken gereden wordt dat je weet hoe het voelt.
Je maak het alleen maar erger...

enne....je laatste opmerking kan dus echt niet :( :(
Volgens mij tijd voor een ban....
 
Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10

Adem in...adem uit... tel rustig tot 10
 
Ok, nou is het wel genoeg geweest. Dit loopt uit de hand.

Gifkikker, die opmerking naar Bikefreak kan echt niet. :(

Iemand een ongeluk toewensen... Ik raad je ten sterkste aan om dit soort opmerkingen in het vervolg maar voor je te houden... (Dit is dus een waarschuwing!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan