stomme ouwe zakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwas wel nog zo slim voor eerst men plaat te plooien voor ik naar die auto stapte

daar hebben ze een naam voor:
"met voorbedachte rade"

Slim is uw actie zeker nie geweest, al kan ik soms ook wel kwaad worden na zo'n stoten.
Zelf steek ik het vingertje dan eens op, al wat je meer doet kan zich enkel tegen je keren.

En daarbij, moest ik altijd op uw manier reageren dan waren mijn schoenen elke 2 weken versleten.
 
Ik weet waarom die vent niet uitstapte.........
Die had waarschijnlijk al heel z'n broek volgescheten van de schrik.
clown.gif
 
had in het begin nochtans beleefd gevraagd of hij zijn ruit wou opendoen, maar iedere keer deed hij of hij me niet hoorde, zen vrouw had men nochtans gezien en zat iets te zeggen tegen hem

Weet je dat vooral oude mensen nieteens bergrijpen wat ze fout hebben gedaan ?
Dat je speigel eraf kicked O.K. maar informeer eerst even (kalm) of ie bewust is van zijn fout voordat je z`n wagen begint te trashen !
 
Weet je dat vooral oude mensen nieteens bergrijpen wat ze fout hebben gedaan ?
Dat je speigel eraf kicked O.K. maar informeer eerst even (kalm) of ie bewust is van zijn fout voordat je z`n wagen begint te trashen !

dat is moeilijk als hij je niet eens aankijkt of iets zegt, heb het eerst kalm gevraagd, maar dan deed ik geen moeite meer
 
Ik kan me best voorstellen dat zo'n oud baasje het raampje niet open durft te doen als er zo'n in fel gekleurd leder geklede motorrijder op zijn raampje staat te kloppen. En blijkbaar had hij reden om bang te zijn, aangezien zijn autotje het met een paar deuken moest bekopen. Achteraf denkt die vent 'Gelukkig ben ik niet uitgestapt, anders had ik klappen gekregen. EN mijn vrouw.' Gelukkig weer een stel koekblikkers die voortaan anders tegen motorrijders aankijkt. Jawel, bravo! En bedankt... :(
 
Nou. uk denk dat ge goe kwoad was nie?
En dat kank noag begriepen, mar da ge die'en deur en die,n spiegel kapotgumakt he
Da was nie goe van U he
Da moe gu mer nie mer doen zulle
 
Ik kan me best voorstellen dat zo'n oud baasje het raampje niet open durft te doen als er zo'n in fel gekleurd leder geklede motorrijder op zijn raampje staat te kloppen. En blijkbaar had hij reden om bang te zijn, aangezien zijn autotje het met een paar deuken moest bekopen. Achteraf denkt die vent 'Gelukkig ben ik niet uitgestapt, anders had ik klappen gekregen. EN mijn vrouw.' Gelukkig weer een stel koekblikkers die voortaan anders tegen motorrijders aankijkt. Jawel, bravo! En bedankt... :(

kijk, had hij zen raam opengedaan ging er niks gebeurt zijn, maar dien oede zak vertikte et zelfs vo mie nog maar aan te kijkn. en wat moest ik dan aandoen mss? een roze tutu omdat meneer toch maar zen raampke zou opendoen?

en geef geen moer om wat die koekblikken van moto's denken

Ik probeer men best te doen om ons een slechte naam te geven, als ik s'ochtends opsta is het eerste wat ik denk : "laten we motorijders weer eens een slechte reputatie geven" (moest je het niet snappen , wat goed mogelijk is , dit is sarcastisch bedoeld). Maar ik veronderstel dat jij zo'n heilig boontje bent, altijd keurig aan 50 in bebouwde kom, nooit eens te rap, nooit inhalen,... of geeft snelrijden en snelle inhaalacties ons geen slechte naam. In de bijna 2 jaar dat ik rijd is dit de eerste keer dat ik zo reageer.

en moest je es deftig men verhaalke gelezen ebben zou je zien dat ik het eerst beleefd gevraagd heb. en de reden dat ik men plaat geplooid heb is omdat je nooit weet wat er gebeurd, stel dat die vent in de auto begon te vechten, ging ik hoogstwaarschijnlijk als schuldige aangewezen worden, waaom? blijkbaar hebben motorijders een slechte reputatie, nog voor ik men actie begon.

kheb gezegd wat ik wou zeggen, nu kan jij weer neuten hoe onverantwoord ik bezig was.
 
als je echt een vent betaal je die man zijn schade!

yeah right, kmoe nu al bijklussen om rekeningen van het ziekenhuis te kunnen betalen, ik werk nu 13 uur per dag, slaap zeer weinig , ben uit men vel geschoten door een onverantwoorde actie, moest die mercedes rijder een echte vent zijn had hij zen verontschuldigingen aangeboden
 
Laatst bewerkt:
Er zit een groot verschil tussen heilige boontjes die zich overal aan de snelheid houden en mensen die andermans spullen in elkaar trappen.
Persoonlijk ben ikzelf zeker geen heilig boontje en natuurlijk rijdt ik wel eens te hard enz. maar andermans spullen vernielen is niet nodig.
ik begrijp heel goed dat je erg kwaad was, maar de reactie dat die man gewoon van angst heeft gedaan ,alsof hij jou niet zag klinkt heel aannemelijk.Die vent is gewoon bang geweest dat ie bij het opendraaien van zijn raampje meteen tegen zijn kanes geslagen zou worden.
Mensen maken nou eenmaal fouten en niet alleen die van 60+, Als jij vind dat ze daarvoor hun rijbewijs af moeten geven, dan kun jij het jouwe ook beter inleveren
 
Er zit een groot verschil tussen heilige boontjes die zich overal aan de snelheid houden en mensen die andermans spullen in elkaar trappen.
Persoonlijk ben ikzelf zeker geen heilig boontje en natuurlijk rijdt ik wel eens te hard enz. maar andermans spullen vernielen is niet nodig.
ik begrijp heel goed dat je erg kwaad was, maar de reactie dat die man gewoon van angst heeft gedaan ,alsof hij jou niet zag klinkt heel aannemelijk.Die vent is gewoon bang geweest dat ie bij het opendraaien van zijn raampje meteen tegen zijn kanes geslagen zou worden.
Mensen maken nou eenmaal fouten en niet alleen die van 60+, Als jij vind dat ze daarvoor hun rijbewijs af moeten geven, dan kun jij het jouwe ook beter inleveren

mensen van 60+ maken nou eenmaal de meeste fouten.
 
Misschien moeten ze beginnen met dat Rijbewijs van jou af te pakken.
En je eerst eens een cursus hoe gedraag ik me op de weg te geven.
Volgens mij was het niet zo erg als jij ons probeert wijs te maken. Er bestaat ook nog zoiets als anticiperen.
Als je zo kwaad was geweest had je er niet aan gedacht om je kenteken om te buigen. Dus in mijn ogen een bewuste actie
Ik ben 56 en als je dat bij mij had geflikt, was je nog niet klaar met me geweest.
Als mij zoiets overkomt, en dat gebeurt iedereen wel eens zit er geen bejaarde
in die auto maar meestal een omgekeerde pet.
 
Misschien moeten ze beginnen met dat Rijbewijs van jou af te pakken.
En je eerst eens een cursus hoe gedraag ik me op de weg te geven.
Volgens mij was het niet zo erg als jij ons probeert wijs te maken. Er bestaat ook nog zoiets als anticiperen.
Als je zo kwaad was geweest had je er niet aan gedacht om je kenteken om te buigen. Dus in mijn ogen een bewuste actie
Ik ben 56 en als je dat bij mij had geflikt, was je nog niet klaar met me geweest.
Als mij zoiets overkomt, en dat gebeurt iedereen wel eens zit er geen bejaarde
in die auto maar meestal een omgekeerde pet.

Jaaa.... laten we nog ff verdergaan met de vooroordelen... (ik heb wel es een pet op en ben nog 22 ook)...

IEDEREEN maakt fouten...
 
Jullie veroordelen Gifkikker dan wel op z'n actie maar sta er eens even bij stil dat ie misschien hartstikke dood was geweest!

Ik kan me zijn woede op dat moment erg goed voorstellen en vind het nog knap dat hij het eerst beleefd heeft gevraagd aan die man of hij z'n raampje omlaag wou draaien. Dat die man dat niet deed uit angst lijkt me duidelijk.
 
Misschien moeten ze beginnen met dat Rijbewijs van jou af te pakken.
En je eerst eens een cursus hoe gedraag ik me op de weg te geven.
Volgens mij was het niet zo erg als jij ons probeert wijs te maken. Er bestaat ook nog zoiets als anticiperen.
Als je zo kwaad was geweest had je er niet aan gedacht om je kenteken om te buigen. Dus in mijn ogen een bewuste actie
Ik ben 56 en als je dat bij mij had geflikt, was je nog niet klaar met me geweest.
Als mij zoiets overkomt, en dat gebeurt iedereen wel eens zit er geen bejaarde
in die auto maar meestal een omgekeerde pet.


a) BMW maakt wel wheelies
b) Heel goed zo'n preek.
c) mensen die lullen als bovenstaande ( hoeft bovenstaande niet te zijn) doen het wat stiekemer. Steken s'nachts zijn bandenlek en lopen ondertussen korrekt te lullen. Ervaring in omgeving!
d) Bedenk eens wat die MB rijder nog meer zal doen... Dit maken we toch dagelijks mee! Goh, eens in de zoveel tijd gaat er een uit zijn dak (gif K. ). Moet toch kunnen.
e) omgerkeerde petten worden ook niet ontzien. ( zie VW golf etc topic )
f) iedereen heeft een grens!!!! wacht maar tot iemand je dochter afsnijdt als zij op der fiets zit.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moeten ze beginnen met dat Rijbewijs van jou af te pakken.
En je eerst eens een cursus hoe gedraag ik me op de weg te geven.
Volgens mij was het niet zo erg als jij ons probeert wijs te maken. Er bestaat ook nog zoiets als anticiperen.
Als je zo kwaad was geweest had je er niet aan gedacht om je kenteken om te buigen. Dus in mijn ogen een bewuste actie
Ik ben 56 en als je dat bij mij had geflikt, was je nog niet klaar met me geweest.
Als mij zoiets overkomt, en dat gebeurt iedereen wel eens zit er geen bejaarde
in die auto maar meestal een omgekeerde pet.

ik probeer jullie niks wijs te maken, ik doe gewoon mijn verhaal, ik hoop dat jij ooit es op het randje van zwaar ongeval afgesneden word door een auto die 10 meter voor je neus opeens begint voorbij te steken. wat ga je dan zeggen? "iedereen kan een foutje maken?" , dat van men plak is idd bewust gedaan, doe dat altijd als er iemand weer maar eens in de fout gegaan is voor men neus (reageer meestal gewoon met men lichten of claxon, en na 1 maal bijna aangereden te zijn door dit te doen plooi ik men plak voor ze me van iets anders beschuldigen), kwestie van geen politie aan men deur te hebben.

ik weet goed genoeg hoe ik me moet gedragen op de weg, mss beter dan jij, want van mij is het geen 38 jaar geleden dat ik die theorie moest doen (als jij dat al hebt moeten doen). bij mij zijn de stoppen pas echt doorgeslaan toen hij niet reageerde. ieder mens zou anders reageren, ik deed het zo, geloof me , het was even erg als "ik jullie probeer wijs te maken" . en die omgekeerde petten letten meestal meer op motos dan die bejaarden. maar blijkbaar is het in Nederland een omgekeerde wereld.

Op donderdag 08 mei 2003 18:26 schreef Gorilazz het volgende:a) BMW maakt wel wheelies
b) Heel goed zo'n preek.
c) mensen die lullen als bovenstaande ( hoeft bovenstaande niet te zijn) doen het wat stiekemer. Steken s'nachts zijn bandenlek en lopen ondertussen korrekt te lullen. Ervaring in omgeving!
d) Bedenk eens wat die MB rijder nog meer zal doen... Dit maken we toch dagelijks mee! Goh, eens in de zoveel tijd gaat er een uit zijn dak (gif K. ). Moet toch kunnen.
e) omgerkeerde petten worden ook niet ontzien. ( zie VW golf etc topic )
f) iedereen heeft een grens!!!! wacht maar tot iemand je dochter afsnijdt als zij op der fiets zit.

:^ als je het nie meegemaakt hebt kan je het moeilijk begrijpen. wat moest ik doen? aan de politie rapporteren dat er een auto een vervaarlijk inhaalmaneuver gedaan heeft, ja dat ging resultaten opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Danku ;) .

(voortaan eerst ff nadenken voor je wat schrijft... voor je wat doet ook trouwens :+ )
 
Laatst bewerkt:
:^ als je het nie meegemaakt hebt kan je het moeilijk begrijpen. wat moest ik doen? aan de politie rapporteren dat er een auto een vervaarlijk inhaalmaneuver gedaan heeft, ja dat ging resultaten opleveren.

Nee, nu heb je resultaat! Je hebt een deuk in een deur getrapt en een spiegeltje vernietigd. Prima resultaat hoor! En je hebt je kenteken plaat omgevouwen voor het geval dat die vent begon te vechten en jij de schuld ging krijgen. Maar het was maar een oude vent die te bang was om te reageren, laat staan uit te stappen. Dus dan trap je zijn deur maar in elkaar. Als ik er achter had gestaan en niet had gezien wat er vooraf zich had afgespeeld dan had ik uit mijn koekblik, of wellicht van mijn soon to be motor af, gestapt en even een hartig woordje met je gaan spreken. Als je pa thuis zou komen met een kapotte zijruit in zijn mobiel omdat een of andere kerel hem een lesje wilde leren omdat hij te vroeg op zijn rem ging staan zou je dat toch ook niet normaal en correct vinden?

Kijk, dat je die vent op zijn fout wilt wijzen is absoluut prima. Dat hji niet reageert is jammer en bijzonder niet netjes van die persoon. Maar zijn remfout weegt niet op tegen de schade die je die man hebt gegeven. Als er hier op het forum ergens staat dat er een motor is gejat dan is het 'kunnen ze niet met hun poten van andersmans spullen afblijven?', maar de boel van een ander vernielen kan dus wel? Ik doe de volgende keer maar weer gewoon het middelvingertje, mocht dat nodig zijn. Dan maar een heilig boontje... O-)
 
Jullie veroordelen Gifkikker dan wel op z'n actie maar sta er eens even bij stil dat ie misschien hartstikke dood was geweest!

Ik kan me zijn woede op dat moment erg goed voorstellen en vind het nog knap dat hij het eerst beleefd heeft gevraagd aan die man of hij z'n raampje omlaag wou draaien. Dat die man dat niet deed uit angst lijkt me duidelijk.

Ik kan me de woede best voorstellen, dat is het probleem niet. En ik was ook niet daar, en misschien was hij ook wel bijna dood. Maar je wint er toch niets mee om zo'n deur in te trappen? Want uiteindelijk is gifkikker nog steeds boos op die kerel, nu dan een kerel met ingetrapte deur. Soms moet je gewoon de lijn weer wat laten vieren, die kerel driedubbel vervloeken in je hoofd en al verder rijdend van het lekkere weer genieten. En inderdaad, iedereen heeft een grens, dat besef ik. En dat je flipt als die grens bereikt is kan ik ook prima begijpen. Maar dan hoef ik het resultaat nog niet goed te keuren...
 
even een veronderstelling...... denk mee...

Stel dat je van achter door een auto geramd wordt. ( heb ik gelezen in een topic) Auto was boos en gaf motor duwtje op snelweg.

Motor rijder is geen broer van Arnold S. en gaat naar de politie. Politie gaat naar automobilist en die ontkent..... helaas niks aan te doen...


Geloof mij, ik zou die auto tot zijn huis achtervolgen en die auto terwijl die meneer er nog inzit hem omkeren. Dat lukt mij ook nog!!!!!


Ik ben tegen zinlooos geweld....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan