Stomme vogels

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Ook Colin Edwards heeft last van vogels:

Edwards has trouble with birds at Ducati WSB test

23 Jan 2002

Colin Edwards got his first taste of his new Honda VTR SP-2 on Wednesday but spent more time missing the local wildlife than going for fast times.

Former WSB champion Edwards finished the first of four days testing Michelin tyres at Kyalami in South Africa but was more concerned about missing large birds sat on the track.

Edwards said: \" I think I got one clear lap all day – the rest of the time I was keeping an eye out for these big-ass birds that were everywhere.

\" These things are almost retarded – they sit in the same place all day with me screaming past and they don’t even move. Unreal.

\" At one point I was flying down the Mineshaft and I saw this bird looking at me but there was no way it was moving – so I had to. \"

Edwards was at Kyalami on his own today but will be joined by Ducati’s Troy Bayliss and Ruben Xaus tomorrow and through to Saturday at this official Michelin tyre test.

Daily updates will be posted here with a full report in MCN next Wednesday.

www.motorcyclenews.co.uk

Stomme vogels! Die beesten houden weinig rekening met je. Tot ongeveer 100-120 kph heb je weinig last van ze. Maar daarboven moet je regelmatig bukken om ze niet weg te koppen. Vooral duiven krijgen veel te veel te vreten, wat zijn die beesten traag.
 
Ik heb heel hekel aan die stomme vogels. Het zijn vast lieve beesten en zo. Maar ik moet veel te veel remmen of bukken voor die stomme dingen. Schrik me iedere keer te pletter (en die vogels bijna letterlijk). :(
 
ook een keer met bijna 200 een vogel tegen m\'n helm aan dat was echt bukken.

en m\'n hart gaat nu iets minder lang mee :(

maar zo krijg je wel een adrealine schok van hier tot gunter :)
 
Beter met 200 langs je helm dan met 200 onder je voorwiel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op donderdag 24 januari 2002 20:10 schreef jackass het volgende:
Beter met 200 tegen je helm dan met 200 onder je voorwiel...

Dat weet ik nog niet. Met 200 tegen je helm kan wel eens lullig uitpakken (gebrokken nek), of gewoon van je motor af. Ik bedoel, een hommel tegen je leren pak met 150 doet al zeer!
 
Op donderdag 24 januari 2002 20:10 schreef jackass het volgende:
Beter met 200 tegen je helm dan met 200 onder je voorwiel...

No way, je gaat achterover van je fiets af. Is het niet van de klap, dan wel van de schrik.

Onder je voorwiel merk je niet eens. Maat van me heeft met 200 kph een konijn onder het voorwiel van zijn 996 doorgehad. Geen centje pijn. Alleen de kuip was een beetje ontzet.
 
Op donderdag 24 januari 2002 20:10 schreef jackass het volgende:
Beter met 200 tegen je helm dan met 200 onder je voorwiel...
Ik heb liever met 200 km/h een vogel onder m\'n voorwiel dan tegen m\'n helm.
v.b. ik heb met 100+ wel eens over een kat gereden, geen probleem, even een slag in je stuur thats it.
Maar met 200 km/h een vogel tegen je kop?
Als je 200 rijd en je steekt je kop oppeens boven het kuip-ruitje uit krijg je al een \"klap voor je kop\" laat staan dat er een vogel tegen vliegt!
 
Ik bedoelde eigenlijk langs me helm vergat een woord. met 200 tegen je helm leef je niet meer denk (als het een duif is) verander hem ff
 
Was het ook al niet Edwards wiens kuipruitje sneuvelde door een meeuw op Philip Island? of was dat Scot Russel? In ieder geval haalde ie het einde van de race niet.

P.S. Was het niet zo dat de kat tegen jou aan reed TurboTeunis? 8-)
 
Jullie denken alleen maar aan jezelf ;(
Wat voor een soort vogel was het? Eh... de zogenaamde pechvogel! :?

CAT

Nou het was gelukkig maar een mus die ik kopte, en ik heb hem van de straat gevist en naar de dierenarts gebracht. Als het goed is doet ie het weer...

En een eend, *sploink*, tegen de voorruit van een auto. Deze vogel deed het niet meer. Hele vette vlek en allemaal veertjes, eend is nooit meer teruggevonden.

Nog een keer een bijna aanvlieging met een groep spreeuwen, een duif en een groep meeuwen.

Ze moesten die beesten bijles geven... Katten gelukkig nooit.
 
Ik heb liever met 200 km/h een vogel onder m\'n voorwiel dan tegen m\'n helm.
v.b. ik heb met 100+ wel eens over een kat gereden, geen probleem, even een slag in je stuur thats it.
Maar met 200 km/h een vogel tegen je kop?
Als je 200 rijd en je steekt je kop oppeens boven het kuip-ruitje uit krijg je al een \"klap voor je kop\" laat staan dat er een vogel tegen vliegt!

Maak daar ff een konijn van ofzo :(
 
Ik heb bij 100 km/h een buizerd voor m\'n knar gehad; ik werd verblind door alle veren in de lucht, en die klauw die naar m\'n keel graaide was ook minder fijn; het beest bleef door de luchtdruk hangen tegen m\'n borstkas en kwam niet weg langs m\'n armen, maar de klap viel wel mee; een vette duif komt harder aan denk ik...
 
Op donderdag 24 januari 2002 20:15 schreef TurboTeunis het volgende:v.b. ik heb met 100+ wel eens over een kat gereden, geen probleem, even een slag in je stuur thats it.

Staat daar nu een foto van in het topic MF Zwemdag? ;)
 
Staat daar nu een foto van in het topic MF Zwemdag? ;)
carambola.jpg


:}
 
Vogels tot nog toe kunnen ontwijken, helaas wel een keer een reebok van 52 kg gevangen :(

misc.php


Ziehier het resultaat
P.s Heb wederom formaataanduiding JPG moeten veranderen in jpg, anders lusttie hem niet |(
 
Vogels tot nog toe kunnen ontwijken, helaas wel een keer een reebok van 52 kg gevangen :(

misc.php


Ziehier het resultaat
P.s Heb wederom formaataanduiding JPG moeten veranderen in jpg, anders lusttie hem niet |(

Tering daar wordt je niet blij van... Stevige klap moet dat maken. En schade terug gekregen of zo? Lijkt me nog moeilijk ook!
 
En schade terug gekregen of zo? Lijkt me nog moeilijk ook!

Als Mar1tin All-risk verzekerd was moet dat geen probleem zijn geweest. Geloof niet dat die ree nog weggerend is. Toch zonde van zo\'n YZF (of was het een FZR 1000?)
 
Als Mar1tin All-risk verzekerd was moet dat geen probleem zijn geweest. Geloof niet dat die ree nog weggerend is. Toch zonde van zo\'n YZF (of was het een FZR 1000?)

Nee ree is idd niet meer weggerend, vrijwel middendoor gereden!
Reed +/_ 90 en heb nog geremd=stoppie> geraakt en over de kop :(
3-dubbele salto met hele schroef en op mijn kop
geland=> glasfiberhelm (Shark) gebarsten.
\'s anderdaags nogal stijf en beurs+ribben gekneusd en brommer total-los
Géén no-claim terugval i.v.m. aanrijding met \"wild\".Wrak ingeruild op Thunderace (was YZF, géén FZR 1000!)
Was in september, R1 werd in october bekendgemaakt! |(
Even moeten wachten voordat ik R1 mocht kopen (Láng aangedrongen!)
Is allemaal goed gekomen :}
 
Keertje giong mijn broer even rijden op mijn motor kom er ook even een eend uit de kant vliegen knal tegen zijkuip aan en door voetsteun gefilleerd, gelukkig aan de buitenkant haast nix te zien maar kuip was aan de binnenkant te zien aardig gescheurd.

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan