Stomme vogels

Ik weet het, deze is wel heel oud maar dat scheelt weer een nieuw topic.

Gisteravond flink geschrokken toen er vanachter een tegemoetkomende auto opeens een duif aan kwam fladderen. Ik had mijn vizier nog open en geen tijd meer om m dicht te doen dus met twee handen aan het stuur en ver vooruit kijken de klap aan laten komen. FLATS, die kloteduif vol op mijn koplamp en via de knipper de berm in. Gelukkig dus niet in mijn gezicht gehad, toch maar ff stoppen bij het pomp station onder het licht en daar geconstateerd dat mijn knipper af gebroken is.

FF puffen en verder naar huis, nog ff terug gereden maar de vogel was gevlogen (waarschijnlijk met een flinke koppijn).
 
Heb ook al enkele malen gehad dat ik op een haar na een dikke zeemeeuw mistte.. zo'n beest wil je dus echt niet tegen je aan krijgen :o
 
Die beestjes zijn niet zo goed in het inschatten van snelheid.

Wel zielig. Ah well that's life...
 
Een vogel had laatst ook zin om z`n zooitje op mij te legen :| Zo`n groot tyfusbeest.

stront.JPG
 
Heb ook al enkele malen gehad dat ik op een haar na een dikke zeemeeuw mistte.. zo'n beest wil je dus echt niet tegen je aan krijgen :o

Ik dus wel he, plus minus vijftien van die dikke meeuwen in de berm veertien vliegen de goeie kant op een van die suf ducken na dus niet. Pak hem met zo'n honderd kmpu op de rechter spierbal fijn een paar weekjes flink last van gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan