Stomme vraag !

Marcell0

MF'er
18 apr 2003
95
0
Maastricht
Misschien een stomme vraag, maar
mag je als motorrijder parkeren in een
standaard parkeergarage?
Zou eigenlijk niet weten waarom niet, als
je betaalt tenminste en niet langs de slagboom
rijdt.
Ik heb volgens mij nog nooit gezien dat een
motor in een parkeergarage staat :?

Lijkt me persoonlijk toch net ietsje veiliger
dan hem op straat te zetten.
 
Misschien staan ze er wel niet omdat je een motor bijna overal kunt stallen. Auto's zijn moeilijker weg te stoppen in een drukke stad o.i.d.
 
wel eens gezien en vond het een idioot gezicht
en de motor staat uit het zicht en is makkelijker om te stelen
ook omdat je best makkelijk de garage uit kan komen meestal
 
ja , waarom niet
ik parkeer hem ook in een parkeergarage, (heb eeen 24 uurs pas ).
maar er staan wel vaker motoren bij ons , geen probleem dus .....
enne camera op de motor gericht (ook 24 uur )


 
Laatst bewerkt:
Ik moest laatst op een avond in het centrum van Utrecht zijn, en wilde liever de motor in de parkeergarage kwijt dan op straat ivm jatterij. Ik had keurig een kaartje getrokken, en de motor geparkeerd. Had m'n helm nog niet af, of iemand van de beveiliging kwam erbij dat ik niet met de motor in de parkeergarage mocht parkeren ivm brandgevaar!? Goed, ik denk, prima, geen discussie, dus ben weer vertrokken. Weet niet of het alleen deze garage was. De dame meldde er nog bij dat het van de brandweer niet mocht, in geen 1 parkeergarage. Als ze gaan controleren kan de p-garage een boete krijgen. Geen idee hoe dit verder zit.

Was trouwens p-garage La Vie in Utrecht centrum.
 
Ik heb met q-park contact gehad en zij geven aan dat in hun nieuwe garage in maastricht gewoon met een motor geparkeerd mag worden. Komt dat even goed uit,
want ik woon in maastricht.
 
de motor staat uit het zicht en is makkelijker om te stelen
ook omdat je best makkelijk de garage uit kan komen meestal
Vraag maar aan de Motor (of Moto73, weet ut nie meer zeker) wat er gebeurt als je een MV agusta F4 SPR in Amsterdam een nachtje in een parkeergarage laat staan :X
 
Ik moest laatst op een avond in het centrum van Utrecht zijn, en wilde liever de motor in de parkeergarage kwijt dan op straat ivm jatterij. Ik had keurig een kaartje getrokken, en de motor geparkeerd. Had m'n helm nog niet af, of iemand van de beveiliging kwam erbij dat ik niet met de motor in de parkeergarage mocht parkeren ivm brandgevaar!? Goed, ik denk, prima, geen discussie, dus ben weer vertrokken. Weet niet of het alleen deze garage was. De dame meldde er nog bij dat het van de brandweer niet mocht, in geen 1 parkeergarage. Als ze gaan controleren kan de p-garage een boete krijgen. Geen idee hoe dit verder zit.

Was trouwens p-garage La Vie in Utrecht centrum.

Moet je mij eens vertellen waarom een motor brandgevaarlijker is dan een auto.
Ik zou even met de brandweer bellen om te vragen of dit verhaal wel klopt. Kan een leuke verrassing opleveren.
 
Asterix-R1150RT
[...]
Ja, wat dat kan ik ook niet begrijpen waarom een motor brandgevaarlijker zou zijn dat een auto

Maar ja, "de dame" zegt al genoeg.
*D O-)

Snappen doe ik het ook niet maar er zijn er echt die dat roepen en je komt er met je moto gewoon niet in :? helaas al vaker ondervonden :(
 
Waarom zou je hem ín een parkeergarage willen parkeren? Dan moet je nog betalen ook! Gewoon ergens op de stoep zetten zodat 'ie niet in de weg staat :) Ik ga echt geen 2,40 euro per uur betalen om in een garage te staan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan