Nee hoor... Die zitten in dat kastje naast het kruispunt.zeg Orpheus en Mr. Mc Duc: jullie doen me bijna denken dat er een complete fabriek met natuurkundige onder ieder kruispunt zit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor... Die zitten in dat kastje naast het kruispunt.zeg Orpheus en Mr. Mc Duc: jullie doen me bijna denken dat er een complete fabriek met natuurkundige onder ieder kruispunt zit
Nee hoor... Die zitten in dat kastje naast het kruispunt.
Dat is meestal ook gewoon het probleem. De MAG heeft er daarom ook speciaal een meldpunt voor opgericht. Als je het verkeerslicht daar meld dan nemen zij contact op met de betreffende gemeente en die passen de gevoeligheid dan even aan en dan werkt het weer prima.On topic: Zo'n ding kan wellicht te ongevoelig zijn afgesteld om een motor op te merken.
Het gewicht is niet direct van belang, vooral de afstand van het metaal tot de lus. Ik heb me tijdens mijn stage eens een paar maanden bezig gehouden met storingen aan verkeerslichten (maar niet direct met de technische kant). Door degene die daar betrokken was met het beheer van de verkeerslichten werd mij verteld dat fietsen veel makkelijker werden gedetecteerd dan motoren, omdat het ijzer van een fietsvelg maar 2 centimeter van het wegdek afzit.He, dit ken ik, heb ik ook wel ooit
Maar met mijn Shadow van ruim 200 kg zou dit eigenlijk toch niet moeten kunnen???
Of zijn dat dan toevallig *&%^&$@# verkeerslichten??
Het kan iets helpen. Je brengt dan wat ijzer dichter bij de lus, dus dat kán net het verschil maken. Maar heel vaak helpt het geen f*ck.