Stop met rijden!!!

randwijk86

MF'er
26 mei 2005
198
0
wageningen
Goedendag,

na een eerste poging motorrijden na een ernstig ongeval is het fijne gevoel er niet meer en eigenlijk plaats gemaakt voor angst..

ik vind het wel zonde want na de crash had ik alles net nieuw gekocht..alles is ook 2 weken oud en heb het net 1 keer aangehad.

ik heb in de aanbieding..

- Nolan systeem helm nieuwprijs 150 euro maat m
- Road motor jas nieuwprijs 109 euro maat l
- road motorbroek nieuwprijs 100 euro maat l
- road tanktas met magneten nieuwprijs 25 euro
- Road motorlaarzen nieuwprijs 90 euro maat 43

Alles in een koop 300 euro!!!!

Dit is dus het pakket voor de beginnende motorrijder

Ook heb ik hier liggen van mijn vrouw..

Een mqp jas maat 40. bod gevraagd

broek mqp maat M( zat haar iets te ruim) goed bod.

Heb hier ook nieuwe onderdelen voor een honda cbr 600f van 1993.

met o.a.

nieuwe koppelings platen met veren, bougies, hoofdrem cilinder, nog een buiten motorhoes.
ook heb ik nog een werkplaats handboek..

Dus mensen laat je horen.. en bied. Foto's kan ik je mailen..

mvrgr albert
 
Goedendag,

na een eerste poging motorrijden na een ernstig ongeval is het fijne gevoel er niet meer en eigenlijk plaats gemaakt voor angst..

Zou zelf weer een paar keer vaker gaan rijden en dan kijken of het gevoel terugkomt. Ben zelf tot nu toe 3 keer onderuit gegaan en de eerste keren daarna vond ik het rijden ook doodeng. Maar na een paar keer rijden werd dat al snel beter. :Y
 
Zou zelf weer een paar keer vaker gaan rijden en dan kijken of het gevoel terugkomt. Ben zelf tot nu toe 3 keer onderuit gegaan en de eerste keren daarna vond ik het rijden ook doodeng. Maar na een paar keer rijden werd dat al snel beter. :Y

Ik kan niet anders zeggen dat ik het enorm zonde vindt om het zomaar op te geven. Doe rustig aan, pak wat afgelegen weggetjes en het vertrouwen komt vanzelf weer. Of neem een paar rijlessen, samen met een instructeur op de motor, misschien helpt het. Is toch zonde om gelijk maar te stoppen. Het kan zo mooi zijn. Ik zal niet zeggen: 'gewoon' weer opstappen en doorrijden, maar probeer het in ieder geval, het is toch zonde van de nieuwe kleding.
 
Vooropgesteld: aan wal is 't makkelijk praten maar...

...Of neem een paar rijlessen, samen met een instructeur op de motor, misschien helpt het. Is toch zonde om gelijk maar te stoppen. Het kan zo mooi zijn. Ik zal niet zeggen: 'gewoon' weer opstappen en doorrijden, maar probeer het in ieder geval, het is toch zonde van de nieuwe kleding.

Of overweeg juist nu eens een VRT. Hierna ben je een stuk bewuster van de (on)mogelijkheden van je motor en jezelf en win je daarmee wellicht ook een stuk zelfvertrouwen terug?

Alvast succes :)
 
hey man
weet nie hoe zwaar je crash was en hoe lang het geleden is, maar geef het ff de tijd.
Ben ook onderuit gegaan met m'n blade en is nu z'n 2 mnd geleden. Kon 4 weken nie normaal zitte en lopen. Toen het weer een beetje ging ben ik op een V-MAX gestapt en had ook ff het idee dat het voor mij over was.
Maar dat gevoel was na een half uurtje alweer een beetje vertrokke. Stap nu gewoon weer overal op.

mja het is jou keus, hoop bij deze dat je de goeie maakt

Wens je veel sterkte!!! ;)
 
Het heeft ook met verschillende factoren te maken, ben net vader geworden. en dan lig 3 weken in het ziekenhuis.
laten we zeggen dat de moeder er niet zo blij mee was..

mvrgr..
 
Strakkies gaat het gewoon weer kriebelen :Y
Begin rustig en leer weer genieten, moeders gaat ongetwijfeld ook de weg op, zij het in koekblik, maar toch kan dat minstens zo gevaarlijk zijn! Het is natuurlijk jouw leven, want ik liet me niet tegenhouden ;)
 
Goedendag,

na een eerste poging motorrijden na een ernstig ongeval is het fijne gevoel er niet meer en eigenlijk plaats gemaakt voor angst..

ik vind het wel zonde want na de crash had ik alles net nieuw gekocht..alles is ook 2 weken oud en heb het net 1 keer aangehad.

ik heb in de aanbieding..

- Nolan systeem helm nieuwprijs 150 euro maat m
- Road motor jas nieuwprijs 109 euro maat l
- road motorbroek nieuwprijs 100 euro maat l
- road tanktas met magneten nieuwprijs 25 euro
- Road motorlaarzen nieuwprijs 90 euro maat 43

Alles in een koop 300 euro!!!!

Dit is dus het pakket voor de beginnende motorrijder

Ook heb ik hier liggen van mijn vrouw..

Een mqp jas maat 40. bod gevraagd

broek mqp maat M( zat haar iets te ruim) goed bod.

Heb hier ook nieuwe onderdelen voor een honda cbr 600f van 1993.

met o.a.

nieuwe koppelings platen met veren, bougies, hoofdrem cilinder, nog een buiten motorhoes.
ook heb ik nog een werkplaats handboek..

Dus mensen laat je horen.. en bied. Foto's kan ik je mailen..

mvrgr albert


Hey Albert,
Zou het eerst eens nog proberen om te rijden :] :Y :] .
Heb zelf een zwaar motor ongeluk gehad(6 jr. geleden aangereden door vrachtwagen) :? en ben na ca. 8 maanden weer op de motor gestapt(liep nog met krukken)en ben gaan rijden ;) .
Heb wel eerst via een rijschool een les genomen maar ben nu blij dat ik niet gestopt ben *D *D .
Moet het gewoon nog een paar keer proberen :Y :Y .
Je zult er geen spijt van krijgen als je toch blijft rijden :] :] :] .
Veel succes met je beslissing :W .
Kan zelf momenteel niet rijden want ben herstellende van een onder-arm-breuk :? .

Mvg.,

Sharpner




:W :W
 
Mensen,

Laat hem alsjeblieft zelf bepalen wat hij doet.
Hij besluit nu om de boel te verkopen, om begrijpelijke redenen.

Kom dan niet met allemaal argumenten om toch te blijven rijden.

Trouwens... dit is een verkooptopic...

Over een paar jaar, als het dan toch weer begint te kriebelen,
is het veel makkelijker om overnieuw te beginnen dan nu.
Paar rijlessen, een VRO en lekker alles nieuw kopen.

Succes met de verkoop!
En veel plezier met de kleine :)

Oh ja, als je hier een paar foto's post gaat het misschien wat makkelijker!
 
Kan me voorstellen dat je een beetje angst hebt, maar om direct alles aan de wilgen te hangen is toch ook wel zonde! Heb twee motoren total loss gereden en een paar uur later reed ik s'avonds alweer op mn pa zn duc, wel met een zere rug en paar kneuzingen maar kon het gewoon niet laten...heb nooit geen angst gevoeld toen ik direct weer op ben gestapt...maar als ik wel echt bang ga worden op de brommert dan stop ik wel!!
 
jongens,

bedankt voor jullie fijne reacties, maar de beslissing is gemaakt..

we zullen zien of het ooit nog eens gaat kriebbelen..

maar tot die heb ik toch een hoop spullen die weg mogen..


Voor diegene die alles koopt wat ik heb staan mag het weg voor...

350 euro!!!!!! voor echt alles wat ik op deze site gezet heb...
 
jongens,

bedankt voor jullie fijne reacties, maar de beslissing is gemaakt..

we zullen zien of het ooit nog eens gaat kriebbelen..

maar tot die heb ik toch een hoop spullen die weg mogen..


Voor diegene die alles koopt wat ik heb staan mag het weg voor...

350 euro!!!!!! voor echt alles wat ik op deze site gezet heb...


meestal word het steeds goedkoper toch ??
i.p.v. duurder ???
 
bla bla bla

nieuwe koppelings platen met veren, bougies, hoofdrem cilinder, nog een buiten motorhoes.
ook heb ik nog een werkplaats handboek..

Dus mensen laat je horen.. en bied. Foto's kan ik je mailen..

mvrgr albert

Zijn die bougies nog nieuw? Hoeveel wil je ervoor hebben?
Mail maar een prijs door.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het wel, ben ook net zover, vader van een gezonde zoon en vadertje wil dat ook blijven.

Maar ik stop niet, :] ben net pas begonnen en zoek nog een hoes en een handboek is ook handig, mail me even dan kunnen we zien hoe of wat.

Groet Dirk.

dirkencorrie@infracom.info
 
Terug
Bovenaan Onderaan