Stop Politie .....Volgen!!


full



BLABLABLA
 
Waar vind ik zo'n achterlicht los?

Zo'n achterlicht is ook wel te vinden voor de X. Heb het webadres wel ergens. Nadeel is alleen dat aan de achterkant vrijwel niet zichtbaar is wat je van plan bent. En ik wil eigenlijk toch wel weten dat ze achter me zien dat ik af ga slaan...
 
Zo'n achterlicht is ook wel te vinden voor de X. Heb het webadres wel ergens. Nadeel is alleen dat aan de achterkant vrijwel niet zichtbaar is wat je van plan bent. En ik wil eigenlijk toch wel weten dat ze achter me zien dat ik af ga slaan...

Een vriend van mij heeft zo'n achterlicht op zijn Repsol Honda Fireblade 1000 rr, vond het wel vet eruit zien.........maar voor op een naked bike :? O-)



Bijlage: SP_A0047.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niks, dan had je er maar niet over moeten beginnen.

Inmiddels heb je meerdere mensen nieuwsgierig gemaakt en daar zijn er toch echt wel bij die best intelligent zijn, dus LEG UIT!!!

ik gok dat hij bedoelt dat er wel erg vaak in dit topic staat "stop politie volgen" met dan de opmerking: hij reed toch achter je? of. hoe kan je stoppen en volgen.

maagoed, zeker weten doe ik het niet :+
 
ik gok dat hij bedoelt dat er wel erg vaak in dit topic staat "stop politie volgen" met dan de opmerking: hij reed toch achter je? of. hoe kan je stoppen en volgen.

maagoed, zeker weten doe ik het niet :+


Tsja, ik vind hem wel scherp...........maar goed ik weet ook niet meer precies wat er op zo'n klapbordje staat, je bent al lang blij als je je rijbewijs op zak hebt.
 
ik gok dat hij bedoelt dat er wel erg vaak in dit topic staat "stop politie volgen" met dan de opmerking: hij reed toch achter je? of. hoe kan je stoppen en volgen.

maagoed, zeker weten doe ik het niet :+
Zo.. ik kom ook weer even langs.
Wat een drukte om niks zeg hehe :P

ZX10R-Spikey ( ;) ) heeft het inderdaad bij het juiste eind.
Beetje het echo-effect ja. Gewoon een subtiele hint dat er veel mensen zijn die de topic wat beter mogen lezen. "Lees de draad voor je blaat" noemen ze dat ook wel.

:W
 
Ondanks dat het een oud onderwerp is reageer ik toch
want er wordt nergens verwezen naar de juiste info:
Regeling Voertuigen

1. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de voorzijde bedraagt tenminste 240 mm.
2. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de achterzijde bedraagt tenminste 180 mm.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat het een oud onderwerp is reageer ik toch
want er wordt nergens verwezen naar de juiste info:
Regeling Voertuigen

1. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de voorzijde bedraagt tenminste 240 mm.
2. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de achterzijde bedraagt tenminste 180 mm.
Je gaat toch niet op alle topics van de afgelopen 4 jaar reageren he, nu je weer op MF kunt?
 
Ondanks dat het een oud onderwerp is reageer ik toch
want er wordt nergens verwezen naar de juiste info:
Regeling Voertuigen

1. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de voorzijde bedraagt tenminste 240 mm.
2. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers
aan de achterzijde bedraagt tenminste 180 mm.
In het geval van nr2: Dan is er toch nooit iets aan de hand?

Aangezien de motorplaten 21cm breed zijn zit je áltijd prima aan die 180mm. (behalve bij geïntegreerde knippers in et achterlicht uiteraard, maar daar ging et niet over)
 
Man 40 cm!?!
Dan blijf je toch overal hangen met je knipperlichten...
Dat zijn gevaarlijke uitstekende delen... :P
Ik hoop toch dat die wet een keer achterhaald is, en trouwens ik zal de originele afstand eens meten, waar de motor mee van de fabriek komt..

het gaat om de afstand tussen de twee knipperlichten. dan valt 40 cm prima te doen.
en dan gaat het ook nog eens van af glas tot glas.
en mensen monteren van die twee cm grote knipperlichten waardoor je dus neer komt op breedheid (mooi woord) van 44 cm. Ik weet niet hoeveel ruimte jij van oksel tot oksel hebt maar ik hoop toch wel meer dat zal zeker niet veel smaller zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan