Stop! Tuono Time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
NOG EEN KEER TER HERINNERING:



Graag zou ik iedereen die interesse heeft om een week door de Beierse Alpen te gassen en te slapen in een Tipi op natuurcamping IsarHorn in Mittenwald waar de vossen en eekhoorns buiten rond de tent lopen willen uitnodigen om de agenda's er bij te pakken..

Nu heb ik twee weken die mogelijk zijn voor de planning.

Zaterdag 24 mei - tot - Zaterdag 31 mei (week 22)

of de week van

zaterdag 31 mei - tot - Zaterdag 7 juni (week 23)

Tevens zullen er dagen zijn waarop het wat rustiger aan gedaan word, op die dagen kunnen we bijvoorbeeld gaan kleiduifknallen of forel vissen of een mooie wandeling maken door een diepe Klucht (laatste lijkt me echt iets voor Moose )

Overigens is er die week nix verplicht, dus als er mensen andere dingen willen doen of andere routes willen rijden (be my guest)

Er is daar in het durp genoeg aan bierstubes en ander geneuzel dus we hoeven ons niet te vervelen.


Ik hoop dat iedereen zo'n beetje de laatste week van januari uitsluitsel kan geven voor de datums. Er zal gekozen worden voor de datum waarop de meeste mensen kunnen.
Kun je allebei deze weken vermeld dat dan ook effe, dat kan in het voordeel werken van andere Tuonoforumrijderrrrrrs



Laatste puntje :

Mensen moeten alles zelf betalen en voor zich zelf zorgen. Alleen de tent en de camping worden door mij besproken en ik heb een aantal mooie routes, waaronder eentje over de Timmelsjoch. De kosten voor de camping zullen zo rond de 10 a 15 euro per nacht per persoon zijn.
Hier kan ik pas later uitsluitsel over geven als ik weet hoeveel mensen er mee gaan......
De rit er naar toe is ongeveer 850km. en een stretcher of een goed luchtbed is een aanrader

full
 
Als jer er een andere chip, ander luchtfilter of een andere aanzuigmanchet hebt geplaatst.
Moet je dan de rollenbank op om alles opnieuw af te stellen?


Kan er iemand nog wat sloopadressen mailen waar ze aprilia's demonteren.
De meeste die ik ken hebben alleen japans spul.

edit: mailadres is knalpotprutser@hotmail.com

Volgens mij valt er niet zoveel af te stellen aan een Aprilia. Kan het mis hebben, maar door de eprom liggen toch je waardes vast (tenzij je een RB hebt, deze kun je laten herprogrammeren).
 
Volgens mij valt er niet zoveel af te stellen aan een Aprilia. Kan het mis hebben, maar door de eprom liggen toch je waardes vast (tenzij je een RB hebt, deze kun je laten herprogrammeren).

Jij hebt het helemaal mis.

Een Aprilia is een Sucuur werkje.

Tps netjes afstellen
Synchroon stellen
En mengsel afstellen op de trimpots.

En dan Gaaaaaassssssssssssssssssssssssssss :9~ :9~ :] :] :P :P :P *O* *O*
 
Waar gaan we morgenavond naar toe en wie gaan er allemaal mee *O* *O* *O*

Het nieuwe jaar indrinken en eten 8-) 8-) Mijn idee was om gewoon effe lekker met zijn allen wat te gaan bunkeren ,griek, chinees
(of een ander restaurant waar ze gewend zijn dat er met eten gegooid wordt)!!!!!!!

En daarna nog effe lekker een pilske te pakken bij een kroeg op het plein en dan niet te laat en te zat naar huis.


;)
 
Laatst bewerkt:
Waar gaan we morgenavond naar toe en wie gaan er allemaal mee *O* *O* *O*

Het nieuwe jaar indrinken en eten 8-) 8-) Mijn idee was om gewoon effe lekker met zijn allen wat te gaan bunkeren ,griek, chinees
(of een ander restaurant waar ze gewend zijn dat er met eten gegooid wordt)!!!!!!!

En daarna nog effe lekker een pilske te pakken bij een kroeg op het plein en dan niet te laat en te zat naar huis.


;)

goed idee,eten en niet te laat/dronken naar huis *O*


grieks is me favo:
Knossos Grieks Restaurant Kerkplein 1 Den Haag <==> restaurantgids van fbg.nl

die is ook een prima vreetschuur :
http://www.brasserie-babbelen.nl/

mexicaans (gezellige tent)
Popocatepetl The Mexican | Mexicaans restaurant | Viva la Mexico! | Popo

alles zit in het centum dus op loopafstand van het plein.


rene,ga jij nog mee?
ik kon je telefonisch niet bereiken of zit je weer aan de sushi in tokio?
 
Hallo allemaal,

Misschien wil ik een tuono gaan halen en dan het nieuwe model, mijn vraag is alleen kan iemand opmeten hoe breed een tuono is op zijn breedste punt?

Dit zou ik graag willen weten omdat ik maar een doorgang van 85cm heb in de garage.

met de SV was het trouwens wel goed te doen, maar ik neem aam dat de tuono wel wat breder is
 
Is het een idee om eerst eens gewoon een proefritje te gaan maken? En als je een meetlintje meeneemt, en hij bevalt na die proefrit nog steeds, kun je hem meteen effe opmeten... ;)
 
goed idee,eten en niet te laat/dronken naar huis *O*


grieks is me favo:
Knossos Grieks Restaurant Kerkplein 1 Den Haag <==> restaurantgids van fbg.nl

die is ook een prima vreetschuur :
http://www.brasserie-babbelen.nl/

mexicaans (gezellige tent)
Popocatepetl The Mexican | Mexicaans restaurant | Viva la Mexico! | Popo

alles zit in het centum dus op loopafstand van het plein.


rene,ga jij nog mee?
ik kon je telefonisch niet bereiken of zit je weer aan de sushi in tokio?

Hehe, nee niet aan de sushi, helaas wel wat anders om handen. *D Iig veel plezier. *O*
 
Ik stel voor om bij mij thuis te verzamelen.om ongeveer 17.00uur



Hier kan je gewoon gratis parkeren en dan nemen we gewoon een grote taxi naar het centrum.

Wie gaan er allemaal??

Moes...

BBkinkie

King Okkie

Pimmie

Wie nog meer??
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Misschien wil ik een tuono gaan halen en dan het nieuwe model, mijn vraag is alleen kan iemand opmeten hoe breed een tuono is op zijn breedste punt?

Dit zou ik graag willen weten omdat ik maar een doorgang van 85cm heb in de garage.

met de SV was het trouwens wel goed te doen, maar ik neem aam dat de tuono wel wat breder is

Gewoon een aanloop.
Na 1 keer past het altijd :9 :9
 
dalman gaat helaas niet dus we zijn met ze drieen voorlopig -O-
maar pimmie,gerrie,fritser,driver en vele andere gaan zich vanavond zeker nog aanmelden :Y
tuononieuwjaarsborrel is gewoon verplichte kost hier op mf
komop mannen effe een avondje lachen met ze alle.

verzamelen bij moes *O*
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt het helemaal mis.

Een Aprilia is een Sucuur werkje.

Tps netjes afstellen
Synchroon stellen
En mengsel afstellen op de trimpots.

En dan Gaaaaaassssssssssssssssssssssssssss :9~ :9~ :] :] :P :P :P *O* *O*

Zit wat in. Maar je mengselverhouding veranderen (armer/rijker) lukt toch niet? Volgens mij bereik je alleen een optimale afstelling (mengsel en ontsteking) met een programmeerbare eprom cq RB.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Misschien wil ik een tuono gaan halen en dan het nieuwe model, mijn vraag is alleen kan iemand opmeten hoe breed een tuono is op zijn breedste punt?

Dit zou ik graag willen weten omdat ik maar een doorgang van 85cm heb in de garage.

met de SV was het trouwens wel goed te doen, maar ik neem aam dat de tuono wel wat breder is
Oude Tuono is 83 cm op de spiegels en 81cm op het stuur.
Ik neem aan dat het met het nieuwe model niet veel anders zal zijn.
 
Zit wat in. Maar je mengselverhouding veranderen (armer/rijker) lukt toch niet? Volgens mij bereik je alleen een optimale afstelling (mengsel en ontsteking) met een programmeerbare eprom cq RB.

Mengsel is heel goed af te stellen door middel van de 2 trimpots op de ecu

daarmee kan je de voorste en de achterste cilinder apart afstellen

Ik heb ze geloof ik op 3%co staan

Wel speciale aansluitpluggen met een kraan nodig om in de uitlaat te stoppen.
 
81 cm aan het stuur?

dat zou dan net kunnen ik moet dan alleen de spiegels eventueel inklappen maar goed dat is dan opzich wel te doen

iemand nog de afmetingen van de nieuwe tuono?
 
81 cm aan het stuur?
Ja 81cm aan het stuur/op het stuur( 2 maal 40,5 cm).
Ik heb het gevonden voor je.


Stukkie text uit de manual van een 2007.

TECHNISCHE GEGEVENS
AFMETINGEN Max. lengte ................................ 2025 mm.
Max. breedte...................................................... 830 mm.
Maximale hoogte (tot het koepeltje)................ 1100 mm.
Hoogte bij zadel ...................................... ......... 810 mm.
Wielbasis.......................................................... 1410 mm.
Minimum vrije hoogte vanaf de grond mm. ........ 150 mm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan