Stoplichtsprinters in koekblik. Wat doe/moet je ermee?

:+ _O- _O-

Als er een dikke grijze stationcar van meer dan 1600 kg achter jou staat, met een stil snorrende 6 kabouter in 't vooronder dan hou je alleen nog maar formaat Polo over hoor. Als ik in de auto zit en zie een motorrijder die door een automobilist geweld aandoet slaan de stoppen door hoor ;) Waarom denkt iedereen dat die veiligheidsvoorzieningen in de auto bedoeld zijn voor als je een ongeluk krijgt O-) *O*
Waarom trekken veel motorrijders niet gewoon hard weg als ze ervoor gaan staan?

Als je vooraan gaat staan prima, maar dan moet je niet in de weg gaan rijden. Ook niet als die pedaal emmer vol weg wil, want dat recht heeft hij. Hij stond vooraan.

Dus als je vooraan gaat staan moet je opletten en gas geven. Doe je dat niet, moet je niet huilen, maar achter in de rij aansluiten.
 
Motor staat vrijwel altijd in zn 2 e versnelling bij een stop.
1 cylinder trekt een auto zo makkelijk in zn 2 weg waardoor nog een wheelie gevolgd...
 
Ik rijd meestal rustig tussen de auto's door tot iets voor de stopstreep, voor de rechter auto. Die zijn sowieso altijd wel traag. Daarnaast kijk ik eerst of het wel verstandig is om tussen de auto's door te gaan, als je ziet dat auto's afremmen voor (kennelijk) rood licht, dan wacht ik braafjes. Komt ook nog eens voor dat auto's je aan zien komen en de tussenruimte kleiner maken. Als het veilig kan, gewoon even spiegeltjes inklappen *O*

Zelfs als ik op m'n 25kW motor rustig optrek, ben ik vaak nog veilig sneller. Nooit gezeur mee gehad. Sprintje kan ik altijd moeilijk weerstaan. Met m'n 25kW, 250 kilo (zonder mijn gewicht erbij) zware snorfiets ben ik vaak nog sneller dan die "dikke" BMW's. Dolle pret :)
 
Ik kan in zijn 3e versnelling pas vol gas geven zonder dat ie overeind staat, ik kan dus eingenlijk niet zonder wheely wegrijden, ik heb met de duc alleen met een hondaaa opgetrokken die sneller is (met wheely's erbij) . Wat wil je, mijn duc is uit 1991 is net zo snel als een r6je van 2008. :Y

grtz Henk.
 
Wat ook wel eens leuk is om gewoon gelijk met zo'n gast op te trekken. Hem of haar het gevoel te geven dat ze het van je gaan winnen. Dit volhouden tot zo'n 100 of 120 km per uur en lekker in zijn 3 of zo blijven hangen en dan volluit weg accelereren tot 200+


Tig jaar terug met koekblik (koerier) voor n stoplicht gestaan, wist dat er na t kruispunt een radar auto stond en stuk verder tig agenten om de te snel gereden voertuigen aan de kant te zetten....

Naast mij een sjonnie met zn golfje en maar gassen en naar mij kijken 8-) ikke in me corsa'tje 1.1 D -O-

ikke ook gassen, stoplicht op groen hard doortrekken in ze 1 en 2 en dan vol in de ankers.....sjonnie stuift voorbij.........200 meter verder werd die aan de kant gezet door de blauwe pet _O-

:W :W :W

Heb de hele dag met een grijs op me smoel gereden *O*
 
Met vrijwel elke motor ben je sneller met optrekken dan vrijwel elke auto. Het ligt aan jezelf hoe snel je reageert op het groene licht en ook hoe snel je optrekt. En iemand die je probeert bij te houden, gewoon negeren.

Zelfs op een leenmotor cb250 bleef ik het overgrote deel voor, en dat vond ik net een brommer.
 
Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|

Pffffffffff

Ken dat zeker!

Of van die automobilisten die je uitlachen of dom aangapen, of gaan plakken bij je, als je ze inhaalt en zij komen weer dicht bij je in de buurt. Moeten ze laten zien van "ik kan ook snel rijden hoor". Lik me reet denk ik dan maar. Mafketels. Denk je nou echt dat je met die k*t koekblik sneller bent? Not.

Of vandaag nog. Ik door de hele file voor de stoplichten alles inhalen. Heerlijk. Bij het volgende stoplicht stond ik in me eentje voor linksaf. Maar de weg rechtdoor gaat net op groen. Komen die auto's me allemaal weer voorbij. Gaat die plakker nog toeteren ook. Dan denk ik what's your point. De reden op dat moment was namelijk dat ik het keiwarm had, en graag wind vang, en anders maar sta te branden op een plek.

Typisch ook dat die mensen ook altijd hun "vrouwtje" naast hun in de auto hebben zitten. Zo van kijk eens. Ik heb snelle stoere sportieve simpele kut bak en me even laten gelden.

Dus voor alle dikke auto's, met 40.000 cc's en dikke mistlampen, NEE, jullie houden motoren niet bij. Wanneer gaan die koekblikkers dat nu snappen? Het enige wat ze snappen is dat ze weten dat ze zelf een kleine pik hebben??? |(

:X
 
Op de A15 kwam ik een keer een Ferrari 599 GTB Fiorano tegen.
Even lekker tussensprintjes gedaan met mijn R1. Tot de 160 trok ik harder van 160 tot 220 ging het ongeveer gelijk op, daarna ging die ferrari toch wel wat sneller. Maar ja, er zit dan ook de motor van een Enzo in.
We namen allebei dezelfde afslag (Leerdam geloof ik) en bij het stoplicht ging het raampje naar beneden, de bestuurder zei: "mooie motor!". Waarop ik natuurlijk antwoordde: "mooie auto". Nog even een paar keer met het gas spelen en vervolgens allebei er vandoor.

Dus zo kan het ook ;)
 
Dus voor alle dikke auto's, met 40.000 cc's en dikke mistlampen, NEE, jullie houden motoren niet bij. Wanneer gaan die koekblikkers dat nu snappen? Het enige wat ze snappen is dat ze weten dat ze zelf een kleine pik hebben??? |(

:X

Dus als je in b.v. een smart rijd heb je een grote pik... _O-
Ik snap die vergelijking niet, ik hoor het wel meer...
Lijkt me dat als iemand een wat grotere heeft, hij ook wel van een viper/maserati/
hummer o.i.d. kan houden... :Y

:W
 
Tig jaar terug met koekblik (koerier) voor n stoplicht gestaan, wist dat er na t kruispunt een radar auto stond en stuk verder tig agenten om de te snel gereden voertuigen aan de kant te zetten....

Naast mij een sjonnie met zn golfje en maar gassen en naar mij kijken 8-) ikke in me corsa'tje 1.1 D -O-

ikke ook gassen, stoplicht op groen hard doortrekken in ze 1 en 2 en dan vol in de ankers.....sjonnie stuift voorbij.........200 meter verder werd die aan de kant gezet door de blauwe pet _O-

:W :W :W

Heb de hele dag met een grijs op me smoel gereden *O*


_O- }) Echt weer wat voor jou he ? :X })
 
Pffffffffff

Ken dat zeker!

Of van die automobilisten die je uitlachen of dom aangapen, of gaan plakken bij je, als je ze inhaalt en zij komen weer dicht bij je in de buurt. Moeten ze laten zien van "ik kan ook snel rijden hoor". Lik me reet denk ik dan maar. Mafketels. Denk je nou echt dat je met die k*t koekblik sneller bent? Not.

Of vandaag nog. Ik door de hele file voor de stoplichten alles inhalen. Heerlijk. Bij het volgende stoplicht stond ik in me eentje voor linksaf. Maar de weg rechtdoor gaat net op groen. Komen die auto's me allemaal weer voorbij. Gaat die plakker nog toeteren ook. Dan denk ik what's your point. De reden op dat moment was namelijk dat ik het keiwarm had, en graag wind vang, en anders maar sta te branden op een plek.

Typisch ook dat die mensen ook altijd hun "vrouwtje" naast hun in de auto hebben zitten. Zo van kijk eens. Ik heb snelle stoere sportieve simpele kut bak en me even laten gelden.

Dus voor alle dikke auto's, met 40.000 cc's en dikke mistlampen, NEE, jullie houden motoren niet bij. Wanneer gaan die koekblikkers dat nu snappen? Het enige wat ze snappen is dat ze weten dat ze zelf een kleine pik hebben??? |(

:X


Persoonlijk vind ik dit verhaal (en nog een paar andere verhalen hier) toch ook een stevige 'ondermaats geslachtsdeel' ondertoon hebben.

:Z :Z
 
Nee, dan heb je een k*t. :+

_O- Idd typisch Boodschappen karretje voor Mutsen

Ik doe alles op de trapperfiets inslaan.. week boodschappen ed
Gister nog 2 mega tassen vol geladen in mn Krantentassen PLUS een tafeltje allemaal mee genomen vanuit Oss richting Uden achterop mn fiets :X _O- _O- Je had die smoelen moeten zien
nee, voor mij, al ben ik een K*T, geen boodschappe autootje.. :W *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Erg leuk als je een Ferrari er uit trekt en dan bij een Laguna over de motorkap gaat. Heeft niet zo'n hoge coolfactor.....

weet niet wat jij doet tijdens wachten bij rood licht (naar het rode licht staren en wachten tot het groen wordt?) maar als je tijdens het wachten behalve naar het licht nou ook steeds even links en rechts kijkt naar het overige verkeer zie je zulke dingen aankomen (en kan je ook redelijk inschatten wanneer jij groen licht krijgt.)

ik trek zulke prutsers er ook uit, en dan komen ze wat verderop met 130 voorbij waar je 50 mag.... knap hoor! :W :Z
 
Dus voor alle dikke auto's, met 40.000 cc's en dikke mistlampen, NEE, jullie houden motoren niet bij. Wanneer gaan die koekblikkers dat nu snappen? Het enige wat ze snappen is dat ze weten dat ze zelf een kleine pik hebben??? |(

:X

Grappig... de ego's zitten niet alleen in de koekblikken dus. Een typisch gevalletje "ik ben motorrijder en niemand houdt me bij". Een hoog testosteron-gehalte heet dat geloof ik.
Helaas, op een motor ben je niet altijd sneller.

MoP -> niet alleen motorrijder, maar ook eigenaar van een Japans rallykanon (dik 300 pk, 4WD en 0 - 100 tijden waar een behoorlijk aantal motorrijders een geknakt egootje aan over hebben gehouden...). :W
 
zat gisteren op de motor staat er een blauwe golf 1 naast me, en die klonk niet standaard. Hij kijkt mij aan en geeft een beetje gas. Bij groen trek ik redelijk stevig op en de golf trekt ook hard weg, maar kon aan het spinnen van de wielen zijn vermogen niet kwijt. Met een paar seconden zat hij op mijn hielen en ik trok door. Ga naar rechts met dik 200+ en die golf komt me voorbij zetten :9~ tering zo hard. Kon hem niet bijhouden met mijn r1 en heb hem niet meer gezien. Dat ding loopt zeker over de 300. Echt een onwijs ding
 
Nee, dan heb je een k*t. :+
_O-

Het is al eerder gezegd, maar ik vind dat als je vooraan gaat staan, je ook snel weg moet wezen. Zo niet sluit je maar achteraan in de rij aan. Ik zorg ook altijd dat ik de eerste 30 meter als een speer wegben, dan kan ik zien wat de auto's achter me doen. Vervolgens gewoon rustig verder rijden, zijn ze eventuele pretenties gelijk kwijt :)

Heb trouwens wel een behoorlijk breed stuur, dus pas niet eens altijd tussen de auto's door _O-
 
zat gisteren op de motor staat er een blauwe golf 1 naast me, en die klonk niet standaard. Hij kijkt mij aan en geeft een beetje gas. Bij groen trek ik redelijk stevig op en de golf trekt ook hard weg, maar kon aan het spinnen van de wielen zijn vermogen niet kwijt. Met een paar seconden zat hij op mijn hielen en ik trok door. Ga naar rechts met dik 200+ en die golf komt me voorbij zetten :9~ tering zo hard. Kon hem niet bijhouden met mijn r1 en heb hem niet meer gezien. Dat ding loopt zeker over de 300. Echt een onwijs ding
Nou een Golf die over de 300 loopt moet nog uitgevonden worden hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan