Stoplichtsprinters in koekblik. Wat doe/moet je ermee?

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
527
104
Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|
 
Laatst bewerkt:
Gewoon lekker voor laten gaan. De wetenschap dat je toch sneller bent is toch genoeg. Ze een keer meewarrig aankijken doet vaak al wonderen
 
Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|
Dat in gevaar brengen gebeurt niet alleen bij stoplichten.
Maar ik kan me je frustratie wel voorstellen.
Aan de andere kant, welke motorrijder wil niet eens een sprintje doen tegen een Aston Martin, Porsche of andere vierwielige exoot?
 
Laatst bewerkt:
ik lach ze over het algemeen gewoon uit, ik bedoel de meeste rij ik er zelfs uit en ik rij op een 19pk kawasaki :P

Had ik laatst ook, mocht daar 70, allebei vol gas, ik won :) doorgetrokken tot 80, toen vond ik het genoeg. En dan trekken ze meestal door zo van, puh, nu ga ik sneller......
 
Tuurlijk :^ , maar dat is alleen voor mannen die al van zichzelf weten dat ze een grote plasser hebben....

Oooow vandaar :+ *D .....ik blijf ze altijd maar aankijken door me donkere vizier, en als ie dan op groen springt, ff snel optrekken maar al snel gewoon laten gaan.....tis de moeite niet :N
 
"Tuurlijk , maar dat is alleen voor mannen die al van zichzelf weten dat ze een grote plasser hebben...."

Oh, daarom laat ik ze dus altijd voorgaan. Vroeg mij al af waarom ik dit deed
 
"Tuurlijk , maar dat is alleen voor mannen die al van zichzelf weten dat ze een grote plasser hebben...."

Oh, daarom laat ik ze dus altijd voorgaan. Vroeg mij al af waarom ik dit deed
[gebruikershandleiding aan]

als je op het voorlaatste icoontje bovenaan rechts van een post klikt, kun je een edit doen
en als je op het laatste icoontje bovenaan rechts van een post klikt, dan doe je een quote.

[/gebruikershandleiding uit]
 
Laatst bewerkt:
Met nog maar 39 berichten geplaatst moet je er ook nog niet al teveel van verwachten :X
 
had ik toevallig vanavond nog, iemand met kleine pik en te grote auto wilde mij eruit pownen bij verkeerslicht, was hem niet gelukt, daarna wilde hij linksaf op de rotonde en ik ook, toen nam hij maar de buitenste ring want tja, hij moest natuurlijk toch laten zien dat hij de kleinste pik had... heb em maar voorgelaten... gewoon eer aan jezelf houden dan...
 
Met nog maar 39 berichten geplaatst moet je er ook nog niet al teveel van verwachten :X

Misschien zit ie wel met nekkramp onder zn bureau omhoog te kijken naar zn beeldscherm en heeft ie het icoontje gemist -O-


OT: gewoon lekker laten gaan :)
 
Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|
Dus het lukt jou nooit om ze eruit te sprinten ?
 
Dus het lukt jou nooit om ze eruit te sprinten ?
Oh zei ik dat dan? Effe terug lezen..

Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|
Nee dat zei ik niet.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Deze kent iedere motorrijder wel denk ik. Van die lijers die het niet kunnen hebben dat je tussen de auto's naar voren rijdt en je bij groen eruit willen sprinten. Brengen je soms nog in gevaar ook de mofo's.
Heb altijd de neiging om hem(of haar, jawel die zijn het ergst!!) tot stoppen te dwingen en zijn sleutel in het slot af te breken.


en dan ben ik nog mild he... B|
Weet niet hoe oud je bent, maar ik heb af en toe van die momenten dat ik agressief wil reageren...(Ben jong, en in dat soort gevallen dom) Maarja, wat schiet je er mee op? Als je motor warm is zou ik hem er zeker ff uittrekken, als de situatie het toe laat. Anders gewoon voorbij laten gaan en genieten van het feit dat jij op 2 wielen rijdt! :]
 
Laatst bewerkt:
Aan de andere kant, welke motorrijder wil niet eens een sprintje doen tegen een Aston Martin, Porsche of andere vierwielige exoot?

even zien:

XJ550 => 50pk en 210 kg, trekt beetje valse lucht en bestuurder rijd net een half jaartje

dus als antwoord op je vraag............ik O-)

hoewel het proberen wel leuk is :Y
 
Er voor gaan staan, wachten op groen licht...........dan gewoon stil blijven staan en net doen of je motor is afgeslagen en dat je hem niet meer aan de praat krijgt.
Vervolgens wanneer het verkeerslicht net op rood wil gaan springen wegrijden..........zodat hij/zij in het blik ge-irriteerd en voor een rood licht achterblijven.

Werkt altijd goed.............
 
Er voor gaan staan, wachten op groen licht...........dan gewoon stil blijven staan en net doen of je motor is afgeslagen en dat je hem niet meer aan de praat krijgt.
Vervolgens wanneer het verkeerslicht net op rood wil gaan springen wegrijden..........zodat hij/zij in het blik ge-irriteerd en voor een rood licht achterblijven.

Werkt altijd goed.............



_O- :} _O-


moet ik toch echt eens proberen...



over algemeen geef ik een dot gas en zie ze nooit meer terug

ofterwijl ik rij weg zoals altijd... :P

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan