Stoppen of overnemen Kalender WIWTD

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Beste mensen,

Wie voelt zich geroepen om de kalender van mij over te nemen en serieus bij te houden?

Volgens geluiden die ik gehoord heb, vinden mensen het toch wel handig. Stoppen zou een optie zijn, maar dat lees ik dan wel in dit topic.

Reden om te stoppen:
Druk met andere dingen zoals komende periode 5 weken in Frankrijk en volgend jaar zal het niet anders zijn.
Beetje jammer als mensen linkies in het topic zetten en ik ze niet in de beginpost kan zetten.

Kalender WIWTD
Contract voor minimaal 2 jaar. Topjob ;)
 
Laat ze maar reageren })

En [me]LCB vindt dat jij een zeer irritant icoontje heeft[/me]
 
Beste mensen,

Wie voelt zich geroepen om de kalender van mij over te nemen en serieus bij te houden?

Volgens geluiden die ik gehoord heb, vinden mensen het toch wel handig. Stoppen zou een optie zijn, maar dat lees ik dan wel in dit topic.

Reden om te stoppen:
Druk met andere dingen zoals komende periode 5 weken in Frankrijk en volgend jaar zal het niet anders zijn.
Beetje jammer als mensen linkies in het topic zetten en ik ze niet in de beginpost kan zetten.

Kalender WIWTD
Contract voor minimaal 2 jaar. Topjob ;)

:} voor je werk

Maar het is toch niet zoveel werk met de e-mailnotificatie aan :?
Ik wil het wel bijhouden, maar zit er een motor van de zaak bij de arbeidsvoorwaarden :?
 
daar heb je toch modjes voor die dat mooi bij kunnen houden O-)
:N

wij hebben het al druk zat met onze dagelijkse bezigheden, sociaal leven en het overtuigen van bazen dat MF toch echt bij de dagelijkse werkzaamheden hoort waar ie ons elke maand voor betaald O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan