Stoppen voor een gestrande motor

Bijlagen

  • 4489A4DC-8CA5-4509-A148-44E87464E279.png
    4489A4DC-8CA5-4509-A148-44E87464E279.png
    197,4 KB · Weergaven: 75
Oh jee… wat voor geheime taal is er nu weer in een subgroep?
Niks geheims aan hoor, BMW rijders zijn gek op Aubergines.
Sommigen eten ze zelfs ;)

1 keer was iemand gestrand met een geblokkeerde achterrem en die had al 3 zogenaamde experts die aan dat ding stonden te rukken en trekken en hele rare dingen zeiden.
De andere keer een HD rijder met een gebroken riem die zo de zeikerd in had dat hij ook niet echt een fatsoenlijk gesprek kon en wou aangaan.
Als ik het idee heb dat iemand met pech staat zal ik het niet laten om te stoppen. Op de vluchtstrook , dus snelweg, moet men gewoon zo snel mogelijk aan de andere kant vd vangrail gaan staan.
 
Nog nooit meegemaakt dat het niet werd gewaardeerd.
In de 2x in 12 jaar dat ik gestopt ben was er eentje (vorig jaar) die ik over het trottoir aan de overkant, naast een wat oudere GSXR zag lopen.. In Rotterdam.. Ik met de grootste moeite en beste bedoelingen over fietspad, vluchtheuvel en trottoir zijn kant op, kijkt ie me amper aan en kreeg min of meer het vriendelijke verzoek om op te rotten..

Eenmaal weer mijn weg vervolgend dacht ik, die was vast aan het duwen omdat ie "geen sleutel" had😆

Dus niet iedereen kan het waarderen wil ik er maar mee zeggen😄
 
speel nou ff mee joh saaie :P

Dat je je helm achter je motor laat staan als je zin heb om de helm van iemand anders ff lekker te poetsen, of snap je het nou nog niet ?
Met die subcultuur van motor’rijden’ ben ik niet zo bekend, maar dan hang je toch een zakdoek uit je kontzak; bepaalde kleur, links, rechts; en klaar (komt) Kees :Y.
 
Laatst bewerkt:
In die subcultuur van motor’rijden’ ben ik niet zo bekend, maar dan hang je toch een zakdoek uit je kontzak; bepaalde kleur, links, rechts; en klaar (komt) Kees :Y.
Nou je dat zo zegt, dat heb ik ook wel eens gehoord.
Op zich wel leuk dat je de laatste jaren veel homofieler kan doen omdat de ander daar steeds minder van mag/kan zeggen , elk nadeel heeft zn voordeel, niet dan :P

Laatste vraag dan nog :

does this beard.jpg
 
In de 2x in 12 jaar dat ik gestopt ben was er eentje (vorig jaar) die ik over het trottoir aan de overkant, naast een wat oudere GSXR zag lopen.. In Rotterdam.. Ik met de grootste moeite en beste bedoelingen over fietspad, vluchtheuvel en trottoir zijn kant op, kijkt ie me amper aan en kreeg min of meer het vriendelijke verzoek om op te rotten..
Maar die stond ook niet met pech, die liep met pech...
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Mij kunt je met dat braak inducerende fruitgroenteweetikveelwatutis echt niet verblijden….
Je zou een keer het groene curry pakket van de lidl kunnen proberen, daar zitten zoveel andere dingen bij dat het niet zo opvalt ;)
Overigens serieus bedoeld, ik haal zelf inmiddels potjes groene curry pasta bij de toko en de losse kokosmelk hebben ze ook gewoon bij de Lidl.

Zolang je maar stopt om te vragen of je kan helpen, dan is het goed :P
 
Je zou een keer het groene curry pakket van de lidl kunnen proberen, daar zitten zoveel andere dingen bij dat het niet zo opvalt ;)
Overigens serieus bedoeld, ik haal zelf inmiddels potjes groene curry pasta bij de toko en de losse kokosmelk hebben ze ook gewoon bij de Lidl.

Zolang je maar stopt om te vragen of je kan helpen, dan is het goed :P
Probeer zelf als het ff kan wel te stoppen.

Toen ik hier met een afgescheurd ventiel stond
B0A1095B-2AF8-4CE3-B3A3-A0031EE4205D.jpeg


Stopte een duitse collega ook even.
 
Laatst nog een klein rondje langs een tankstation gereden met iemand achterop die zonder benzine kwam te staan. Die was heel blij daarna weer door te kunnen rijden.
 
Zowel op 2 als 4 wielen probeer ik wel te stoppen
Vaak zat kunnen helpen, Band wisselen voor een ouder echtpaar, reed op de ventweg langs de snelweg en door het hek iemand mijn telefoon geleend, collega bezorgbrommers een sleep/duwlift terug naar de zaak (wel eerst eigen bestelling afgeleverd) Jongen met brommer naar tankstation gebracht (had toevallig de aanhanger (met zand) mee, kon hij gewoon bij op _O- Maar ook wel voor niets, of afgebekt
Dame met de auto en kapotte versnellingsbak, met sleepkabel op de groenstrook gezet ipv midden op de kruising, dame thuis gebracht

En zelf eens, hete zomerdag en pech, dus lopen/duwen, stopte er een racefietser, gaf direct aan dat hij niet kon helpen, maar bood me wel zijn bidon aan, op dat moment de beste hulp die ik kon krijgen
 
Inmiddels bladzijde 4 en nog niemand die ' sowieso als het een mooie meid is' heeft geantwoord.
te veel voor de hand liggend ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan