Stoppie topic !!

Ok, niet zo spectaculair. Maar post ’m toch. Uit de oude doos:

full
 
Niet bijzonder, maar het begin is er :z

stoppie.bmp


(jammer het het niet echt lekker klinkt bij het neerkomen '( )
 
ik ken best een stoppie maken door gewoon op het eind van de remweg je rem iets harder in te knijpen en dan komt mijn achterwiel een stukkie omhoog waarna hij met een niet zo prettig geluid weer op de grond komt... vandaar ook niet vaak gedaan...


dus hoe moet het dan wel?
 
ik ken best een stoppie maken door gewoon op het eind van de remweg je rem iets harder in te knijpen en dan komt mijn achterwiel een stukkie omhoog waarna hij met een niet zo prettig geluid weer op de grond komt... vandaar ook niet vaak gedaan...


dus hoe moet het dan wel?

Zo moet het ook... Althans, dat is een stoppie :P Rolling endo's lijken me wat interessanter, maar mij een beetje te gewaagd :9
 
hi flo eindelijk weer internet dus meteen aan je verzoek gehoor geven
kontje los maar even te vroeg afgedrukt haha.vroeg aan patricia of ze ook wilde
proberen,maar ze wacht nog ff tot ze haar rijbewijs heeft hahaha komt ie

full
 
http://home.hccnet.nl/ro.snel/huskie_sm.wmv (klik)
 
Ben een held met stoppies....


... op een mountainbike :+

full



En ja, dit ben ik :Y
En nee, het liep niet goed af :N

je ziet dat ik mijn voorrem al los heb gelaten om over mijn stuur heen te springen... had mijn voorrem namelijk net iets te lang en te krachtig gebruikt. Ik landde trouwens wel weer netjes op mijn voeten :)

Normaal gaat het wel gewoon helemaal goed hoor.
 
Ben een held met stoppies....


... op een mountainbike :+

(Afbeelding)


En ja, dit ben ik :Y
En nee, het liep niet goed af :N

je ziet dat ik mijn voorrem al los heb gelaten om over mijn stuur heen te springen... had mijn voorrem namelijk net iets te lang en te krachtig gebruikt. Ik landde trouwens wel weer netjes op mijn voeten :)

Normaal gaat het wel gewoon helemaal goed hoor.

ik wou net zeggen, stoppies op m'n mountainbike eindigen altijd met m'n ballen op 't stuur en 't achterwiel net een milimeter van de grond... geef mijn m'n SM dan maar.. :]
 
Dat rare geluid bij het landen is je ketting..

dat kan en hoor je ook te voorkomen door je achterrem in te trappen vlak voordat je hem land.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan