Stoppies NIET toegestaan tijdens MFCD!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh.. tsja..
Ik was ook aan het stunten op mijn mannier.
Op de tank zitten met je benen over het kuipruitje/stuur.
Dit is erg simpel en er kan weinig mis gaan, dacht ik |(
Toen ik m'n benen weer terug deed raakte ik met m'n laars de remhendel, de motor kantelde naar rechts en voor ik m'n benen weer op plek had en m'n handen aan het stuur kiepte ik rechtsom de berm in :(
Ik voel me nu een enorme sukkel! :( ;(
Het stunten laat ik (voorlopig) maar aan andere over.

Aiaiai, klote man |(
 
ok, max is dus weer thuis...en is behalve wat breuken en een LICHTE hersenschudding in orde.

We waren bezig met remproeven, en daarbij komt af en toe een wheelie. Iedereen reed een stuk richting de instructeur waarna er een noodstop gemaakt werd. Vervolgens terugrijden om weer achteraan te sauiten om weer een "testrit" te doen. Op deze terugrit oefende Max nogmaals het geleerde (=maximale kracht remmen) waarna zijn achterband ongeveer 15 cm omhoog kwam MAAR zijn voorband weggleed.......
en daar lag max dus, beetje ongelukkig gevallen, maar verder OK!!

Beterschap MAX!!!
 
Heb um net ff gesproken,..Zelf weettie niet WAT er gebeurd is, alleen dat het met remproeven fout ging :( (hij is ook ff "weg" geweest!)
2 hechtingen in z'n kin en rondom rek/drukverband.
Geen gips tot nog toe, komt nog?????????
Iig weer op weg naar huis :}
Komt dus allemaal weer goed, heeft alleen ff tijd nodig 8-)
Maaruh Max, ga je wél mee de 26ste?
Al is het maar om ons gezelschap te houden! :}
Sterkte!

[edit] laatste nieuws dus van Unstable hierboven!!
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Max. Beterschap.

We hebben het met onze groep niet zien gebeuren maar standen wel van een afstand (ong 200mtr) in spanning te wachten op de gebeurtenissen. Het was goed te horen dat het uiteindelijk (relatief) goed is afgelopen.
 
ok, max is dus weer thuis...en is behalve wat breuken en een LICHTE hersenschudding in orde.

We waren bezig met remproeven, en daarbij komt af en toe een wheelie. Iedereen reed een stuk richting de instructeur waarna er een noodstop gemaakt werd. Vervolgens terugrijden om weer achteraan te sauiten om weer een "testrit" te doen. Op deze terugrit oefende Max nogmaals het geleerde (=maximale kracht remmen) waarna zijn achterband ongeveer 15 cm omhoog kwam MAAR zijn voorband weggleed.......
en daar lag max dus, beetje ongelukkig gevallen, maar verder OK!!

Beterschap MAX!!!
Zo gaat het meestal, rijden als een gek zonder gevolg en dan bij een simpel maneuvertje op je bek gaan en nog stevige schade hebben ook

Alleszins veel beterschap en dat je snel terug kunt wheelien.
 
Nou Maximum het zit je niet mee allemaal |(

Beetje een R1 op je koppie krijgen hakt er flink in
nut.gif


Succes ermee!
 
Op deze terugrit oefende Max nogmaals het geleerde (=maximale kracht remmen) waarna zijn achterband ongeveer 15 cm omhoog kwam MAAR zijn voorband weggleed.......
en daar lag max dus, beetje ongelukkig gevallen, maar verder OK!!

Beterschap MAX!!!
Dat is niet het verhaal zoals Simon het vertelde. Die zei dat Max een stoppie maakte, de motor niet hield en er voor over afviel waarna de motor bovenop hem viel. Nou ja, tzijn details :P

Nogmaals Sterkte Max!!!
 
was mijn eerste X op een circuit.....
en Zeker niet mn laatste.......
had wat meer vrijheid gewild.....
maar goed.......... waren een aantal herhaal sessies van het motorlessen.....
ik heb in ieder geval geleerd dat je heeeeeeellll hard kan, door een bocht........

alleen mn banden zijn wel erg gesleten door dat grove asvalt...

al met al.......... een geslaagde dag...... :}
Veel beter als bij je schoonmoeder op visite met moederdag....
 
hij remde zo hard dat zijn fiets op hem viel ...
zij kilometertellerding was 20 cm naar binnengeslagen...dus dat ding is vet over de kop geslagen...

never the less...ik vind het bijzonder vervelend..en wens max beterschap... :)

ennuh laat dit een wijze les zijn voor een aantal andere stunters...ook de stoppie en wheelie king is kwetsbaar...

en zo ziet het eruit...
misc.php



ok, max is dus weer thuis...en is behalve wat breuken en een LICHTE hersenschudding in orde.

We waren bezig met remproeven, en daarbij komt af en toe een wheelie. Iedereen reed een stuk richting de instructeur waarna er een noodstop gemaakt werd. Vervolgens terugrijden om weer achteraan te sauiten om weer een "testrit" te doen. Op deze terugrit oefende Max nogmaals het geleerde (=maximale kracht remmen) waarna zijn achterband ongeveer 15 cm omhoog kwam MAAR zijn voorband weggleed.......
en daar lag max dus, beetje ongelukkig gevallen, maar verder OK!!

Beterschap MAX!!!

Bijlage: DSC00917.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan