Storen jullie je ook op commentaar op Eurosport?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik stoor mij er niet aan.

Ben allang blij dat Canal Digitaal het op de Eurosport zenders uitzendt. En niet zoals vorig jaar de internationale feed in de lucht gooide, waar Eurosport geen MotoGP rechten voor had.
 
Het kost zeikers minder moeite de "mute" knop in te drukken dan hier te komen zeiken; probeer het eens de volgende keer, dan kan dit topic hopelijk op slot.
 
Nee, ik stoor mij zeker niet aan het commentaar bij de Moto3 en Moto2, Valk en Bossie zijn top! :} :}

Bij de MotoGP met De Vries en v/d Goorbergh is een ander verhaal, vooral de constante versprekingen van de Vries, hij had het de hele race over Ianonne... |(

Maar dan nog, ik vindt het top zoals Eurosport de MotoGP op de kaart zet en bereikbaar maakt voor iedereen. Maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en doen wij motorsportliefhebbers waar we het beste in zijn: klagen :r

Maar "Ie-jannone" is nog veel erger. Het is "Jannone". Dan ga je echt denken dat VdG tegenwoordig nooit meer in de pits komt of zelfs iemand spreekt die ook maar zijdelings bij het gebeuren betrokken is.
 
Laatst bewerkt:
Het MotoGP.com abonnement heeft voor mij twee grote voordelen: on-demand kijken wanneer het mij uitkomt... En Engels commentaar. Goed, BT Sport is nóg beter en Eurosport doet wat toffe dingen langs de baan waar MotoGP.com zich niet aan waagt, maar ik vind het fijner dan Nederlands commentaar. :Y

De race moet trouwens wel héél saai gevonden zijn, dat er vooral commentaar op het commentaar is. :+

Dat was voor mij ook de reden maar die Nick Harris begint de laatste tijd te klinken of hij voor Discovery werkt .....

En het geluid uitzetten? En het motorgeluid dan?
 
Vandaag weer mateloos lopen te ergeren op het commentaar van De Vries en van van de Goorbergh :r . Los van het oeverloos gezwets zitten ze er ook nog regelmatig naast, Baz een Spanjaard noemen, Pedrosa die rondje 35 rijdt |( Jammer dat je niet op Engels commentaar kan switchen.

Moto 3 en moto 2 is al een stuk beter, weet niet wie dit waren

Ik kijk via Ziggo (oud UPC), en als ik tijdens het kijken op info druk kan ik het geluidsspoor van Eurosport gewoon op Engels zetten hoor. Dit doe ik dan ook regelmatig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan