Storing brandstofmeter Honda CBR 600 rr 2005

RoCBR

Rookie
13 jun 2011
7
0
Middag,

Ik rijd een Honda CBR 600 rr uit 2005. Geregeld geeft de brandstofmeter het volgende signaal; vanuit het midden van de meter (digitaal) beginnen de indicatieblokjes op en af te lopen, dus van het midden naar boven en naar beneden, trpasgewijs. Zit meer dan voldoende brandstof in, dat kan het probleem niet zijn. Ik heb er geen boekje bij dus kan niet zien wat de geleerden van Honda van deze melding zeggen. Iemand die een boekje heeft en dit voor mij kan nakijken? Is het een foutcode of iets dergelijks? Of wellicht zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben? Ik hoor het graag!
 
Het zou een foutcode kunnen zijn, maar dat lijkt me niet heel logisch.
Ik zou eerder de sensor in de tank eens bekijken. Dikke kans dat daar iets niet klopt.
 
Bedankt Jan, ik zal daar eens naar kijken. Is dit alleen te controleren door de gehele tank te demonteren of zijn er 'simpele' wegen om dit te testen?
 
heb nog even vritisch naar de afbeelding gekeken, en daarna naar de klok op de fiets, echter geen mijn fiets alleen het eerste deel van de tekening. dus vanuit het midden de blokjes vullen, vervolgens opnieuw vanuit het midden de blokjes vullen, dus nniet zoals de tekening vervolgens de blokjes 'afbreken'. Dergelijke schets staat niet in het boek?
 
Nee dit was het enige wat ik kon vinden op het moment. Zal nog eens even kijken voor je. Gaat even duren zijn 530 pagina's ofzo :)

Er zit ook nog een ander lampje op het dashboard licht die toevallig op?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan