storing in draadboom

lois2

Rookie
8 jun 2016
13
4
heijen
ik heb een enduro motor waar een nieuwe draadboom op is gemaakt alles is getest op een 12v accu maar nu loopt de motor op een lichtspoel van 6v maar de verlichting werkt niet goed als de motor loopt het achterlicht brand maar als ik de voorlamp er in doe brand het voor licht en gaat hij achter weer uit kan iemand daar mee helpen ik denk zelf dat dit een aarde probleem is
 
Wat is een lichtspoel? :$

Ik heb het plaatje opgezocht in Google, maar word er verder niet veel wijzer van. Heb ik ook zo'n ding op de Vmax?
 
Wat is een lichtspoel? :$

Ik heb het plaatje opgezocht in Google, maar word er verder niet veel wijzer van. Heb ik ook zo'n ding op de Vmax?
Brommers hebben een aparte lichtspoel buiten de ontstekingsspoel bijvoorbeeld. Zoek maar eens op kreidler, puch, brommer ontsteking ofzo.
Misschien nog wat motoren van voor 1900niks..
 
Snap dit hele topic niet.

topictitel:
storing in draadboom
1e post:
ik heb een enduro motor waar een nieuwe draadboom op is gemaakt alles is getest op een 12v accu maar nu loopt de motor op een lichtspoel van 6v maar de verlichting werkt niet goed als de motor loopt het achterlicht brand maar als ik de voorlamp er in doe brand het voor licht en gaat hij achter weer uit kan iemand daar mee helpen ik denk zelf dat dit een aarde probleem is

:?
 
Snap dit hele topic niet.

topictitel:
storing in draadboom
1e post:
ik heb een enduro motor waar een nieuwe draadboom op is gemaakt alles is getest op een 12v accu maar nu loopt de motor op een lichtspoel van 6v maar de verlichting werkt niet goed als de motor loopt het achterlicht brand maar als ik de voorlamp er in doe brand het voor licht en gaat hij achter weer uit kan iemand daar mee helpen ik denk zelf dat dit een aarde probleem is

:?

Vergeten om aarde aansluitingen in de draadboom op te nemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan