Storingen/traagheid [Update]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste bezoekers,

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is MF de laatste tijd niet zo stabiel. Vooral 's avonds wil het wel eens gebeuren dat de webservers het te moeilijk krijgen. Dat zorgt er dan voor dat MF erg traag is of zelfs foutmeldingen geeft.

Hierdoor zijn we genoodzaakt nieuwe hardware aan te schaffen. Heel binnenkort zullen er 3 nieuwe webservers besteld worden die MF voorlopig weer aan de gang moeten houden.
De huidige webservers zullen oa ingezet worden als nieuwe mail- test- en backupservers.

We houden jullie op de hoogte. Nog even volhouden dus! :)

[me="duderuud"]out![/me]

Update: Nieuwe servers zijn inmiddels besteld en zouden als alles goed gaat eind volgende week binnen moeten komen. Dan installeren en plaatsen...
 
Laatst bewerkt:
Gemerkt jah. B|

Had een hele Pm klaar ala JanB formaat, druk op versturen en pleite was ie. :(

Naja, luxeprobleem. ;)

Keep up the good work. 8-)
 
Virtualiseren is toch helemaal hot tegenwoordig, wel een beetje meegaan met de tijd :P
Je ziet als sysadmin toch wel wat er specifiek voor de bottleneck zorgt dan kan je toch dat gene optimaliseren/upgraden?
Gewoon 3 nieuwe servers neerkwakken is wel iets rigoureus en om het probleem heen werken?
 
Mischien een optie om te kijken naar Solid state disks voor in de database server :)

www.hardware.info heeft recentelijk ook Intel x-25 ssds in hun database server gedaan en dit was goeie performance boost moet ik zeggen!
 
Virtualiseren is toch helemaal hot tegenwoordig, wel een beetje meegaan met de tijd :P
Je ziet als sysadmin toch wel wat er specifiek voor de bottleneck zorgt dan kan je toch dat gene optimaliseren/upgraden?
Gewoon 3 nieuwe servers neerkwakken is wel iets rigoureus en om het probleem heen werken?
Sure, maar 3 nieuwe servertjes die je in 5 jaar afschrijft is goedkoper dan iemand er een X aantal uren naar laten kijken natuurlijk. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan