Storingscode Yamaha FZR 600R

2Wielen

MF'er
6 feb 2009
44
0
Rotterdam
Ik heb een Yamaha FZR600R uit 1995.

Sinds een aantal dagen slaat de toerenteller telkens naar de 8000 tp/m.
Dit gebeurd ook als je alleen het contact aan zet.

Ik heb begrepen dat dit een melding van een storing aangeeft.


Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of die een handboek met de code's bezit.

Ik zou graag willen weten wat de code inhoud. De motor loopt verder zonder problemen.

m.v.g. Mike.
 
Exup klep zit vast.

ding uit de collector van de uitlaat halen. Kijk onder de motor bij de uitlaat, gaan 2 staalkabels heen.
Als je hem eruit hebt, met veel wd40 en evt warmstoken weer los zien te krijgen. dan zover als t kan uit elkaar halen, alle schanierpunten met een schuurpapiertje 1200 polijsten en daarna opnieuw in t uitlaat/hittebestendig vet zetten.
 
Exup klep zit vast.

ding uit de collector van de uitlaat halen. Kijk onder de motor bij de uitlaat, gaan 2 staalkabels heen.
Als je hem eruit hebt, met veel wd40 en evt warmstoken weer los zien te krijgen. dan zover als t kan uit elkaar halen, alle schanierpunten met een schuurpapiertje 1200 polijsten en daarna opnieuw in t uitlaat/hittebestendig vet zetten.

Zucht........


Nooit 's onder een FZR600R gekeken zeker? Zo'n ding heeft helemaal geen exup klep. :z
 
Ik heb een Yamaha FZR600R uit 1995.

Sinds een aantal dagen slaat de toerenteller telkens naar de 8000 tp/m.
Dit gebeurd ook als je alleen het contact aan zet.

Ik heb begrepen dat dit een melding van een storing aangeeft.


Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of die een handboek met de code's bezit.

Ik zou graag willen weten wat de code inhoud. De motor loopt verder zonder problemen.

m.v.g. Mike.

Ik denk dat je de bedrading en de contacten moet nalopen.

Marlboroman
 
Terug
Bovenaan Onderaan