STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
netjes!..wel een fototje plaatsen natuurlijk, als die straks gemonteerd is ;)


zo ziet het er dus uit zonder kuip
full
 
VTRrider's 'oude' Leovince's overgenomen. Dat ziet er onder een banaankleurige VTR zo uit:

[afbeelding]

*O*

NICE !!! Zijn ze van titanium of alu ??Wat had je hiervoor eronder hangen dan?? Ik had ze ook bijna gekocht die leo`s werd veelvuldig geadviseerd en de prijs is gewoon zeer toegankelijk voorn ieder!! En de sound moest erg lekker zijn!!

Maar vandaag ga ik hem na WEKEN ook weer ff uitlaten!! Gisteren al ff gekeken of die nog wilde starten... :N Maar helaas spyball had me accu weer zo goed als leeg getrokken!!
 
Ik heb sinds kort ook een VTR aangekocht. Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij DAM om er twee carbon uitlaten op te laten plaatsen. Kan al niet wachten om de sound te horen :)

Iemand hier opt forum die ook DAM uitlaten op zijn Firestorm heeft staan?

Dat betekent dat ik zeer binnenkort de originele uitlaat te koop kan aanbieden...geïnteresseerden? ;)
 
NICE !!! Zijn ze van titanium of alu ??Wat had je hiervoor eronder hangen dan?? Ik had ze ook bijna gekocht die leo`s werd veelvuldig geadviseerd en de prijs is gewoon zeer toegankelijk voorn ieder!! En de sound moest erg lekker zijn!!

Maar vandaag ga ik hem na WEKEN ook weer ff uitlaten!! Gisteren al ff gekeken of die nog wilde starten... :N Maar helaas spyball had me accu weer zo goed als leeg getrokken!!

Zijn alu-dempers: Ziet er gewoon goed uit en erg vette sound *O* Ik had er eerder Remus dempers onder met db-killers. Waren een beetje half-highmount: beetje net niks, vond ik dus niet erg mooi.


Ik heb sinds kort ook een VTR aangekocht. Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij DAM om er twee carbon uitlaten op te laten plaatsen. Kan al niet wachten om de sound te horen :)

Iemand hier opt forum die ook DAM uitlaten op zijn Firestorm heeft staan?

Dat betekent dat ik zeer binnenkort de originele uitlaat te koop kan aanbieden...geïnteresseerden? ;)

Ik zou die std dempers lekker houden. Bij een eventuele verkoop altijd handig om de originele onderdelen erbij te hebben... Hef fun met de VTR verder 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort ook een VTR aangekocht. Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij DAM om er twee carbon uitlaten op te laten plaatsen. Kan al niet wachten om de sound te horen :)

Iemand hier opt forum die ook DAM uitlaten op zijn Firestorm heeft staan?

Dat betekent dat ik zeer binnenkort de originele uitlaat te koop kan aanbieden...geïnteresseerden? ;)
Hebben die DAM uitlaten een metalen huls onder die carbon hulzen zitten? Anders zou ik me wel 2 keer bedenken voordat ik carbon pijpen eronder zou hangen... Zonder een metalen huls aan de binnenkant verkleuren (of in het ergste geval scheuren) de uitlaten na een X duizend kilometer omdat ze te warm worden/vulmateriaal wegbrand. Je zou niet de eerste zijn die op zijn dikke twin nieuwe carbon uitlaten binnen 10.000km kapot heeft... -O-

In het geval er enkel een losse carbonhuls omheen zit, moet je om de 6000/7000km de pijpen opnieuw (laten) vullen en trust me, dat wil je niet... :N
 
Laatst bewerkt:
De Held... daar ben ik wel ff half verdwaald ja (afslagje gemist met doelloos rondje als gevolg) dus kan best dat je me daar hebt gezien :+

Wel lekker eindje gereden verder :]
 
De Held... daar ben ik wel ff half verdwaald ja (afslagje gemist met doelloos rondje als gevolg) dus kan best dat je me daar hebt gezien :+

Wel lekker eindje gereden verder :]
heb je een wit/ grijs pak!? Zo ja dan was het deffinitly you! maar lekker soundje hoor! :9~
 
zal nog ff een ophoogplaatje maken voor bij de achterveer voor Leeke (dacht ik :? ) en JiPpie dan kan er een mini vtr-meetingkje komen van mij, als het weer dat natuurlijk toe laat :z

Mocht ik iets missen wat mij aangaat, ben laatste tijd druk druk, dus lees niet alles, stuur me maar een PB :Y

:W :W

Ik, ik, ik, zei de gek.... ;)

Zou ook graag zo'n ophoogplaatje van je willen. *D

Thanks. 8-)
 
Laatst bewerkt:
ook een LSL, zwart? hoe heb jij 'm gemonteerd, op welk punt aan het frame?

wat een vragenvuur ;) hij lijkt namelijk erg op die van mij, alleen heb ik geen idee van welk merk die is :P


is een lsl demper, en zat een steuntje bij die zit vast aan het zelfde punt als de radiateur
 
Zo... dat was gisteren een mooi dagje om te rijden maar niet voor MIJ !! Gisteren een schuiver gemaakt met de VTR,,,, GVD !! Das niet iets wat je vaker moet doen!! Gelukkig ging het niet hard,,

Zelf: Schouder wat last en enkel ERG pijnlijk!! En spierpijn na nachtje "slapen".
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )

Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??
 
Zo... dat was gisteren een mooi dagje om te rijden maar niet voor MIJ !! Gisteren een schuiver gemaakt met de VTR,,,, GVD !! Das niet iets wat je vaker moet doen!! Gelukkig ging het niet hard,,

Zelf: Schouder wat last en enkel ERG pijnlijk!! En spierpijn na nachtje "slapen".
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )



Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??


Jesuzzz wat klote voor je! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen '(

Hoe is het gebeurd?

Succes man! Hopelijk heb je snel je VTR weer op orde en sterkte met schouder en enkel!
 
Zo... dat was gisteren een mooi dagje om te rijden maar niet voor MIJ !! Gisteren een schuiver gemaakt met de VTR,,,, GVD !! Das niet iets wat je vaker moet doen!! Gelukkig ging het niet hard,,

Zelf: Schouder wat last en enkel ERG pijnlijk!! En spierpijn na nachtje "slapen".
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )

Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??
Dat is mooi k*t!!! In ieder geval geluk dat je er zelf nog redelijk goed vanaf bent gekomen! Maar eens zien, koppelingshendel kun je voorzichtig terugbuigen (evt warmstoken) en vergelijken met de vorm van je remhendel. Spiegel gewoon (laten) spuiten of ergens een andere op de kop tikken, via ebay worden ze redelijk goedkoop aangeboden. Verder heb ik nog wel originele knippers liggen als je die erop had zitten. Ook heb ik het binnenste kuipdeel nog liggen in geel waar je knipper op gemonteerd zit, kweet niet of dat kapot was gegaan? Als laatste het grote kuipdeel, dat zal het duurste zijn (uiteraard). Hiervoor zou ik ook op ebay kijken, prijs zal niet goedkoop zijn maar goedkoper als dat de boel gespoten moet worden...

Ik zeg, kop op en suc6 met opknappen! :Y
 
Pfff, goed gaar man! -O- Hopelijk gaat het herstellen van de schade niet al te veel kosten. Zoals hiervoor al gezegd moet je maar ff op ebay gaan kijken (.co.uk, .de en .com). Daar staat wel het een en ander op en is vaak niet te duur... Good luck!!
 
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )

Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??

Das mooi klote jongen, veel succes ermee.
Even eye-opener dus... ongeluk zit in klein hoekje.

Op deze site zie ik hem staan voor 110 euro... geen koopje, wel direct leverbaar. Topkuip 100 euro....
En hier wordt je niet blij van sorry....
Originele spiegels heb ik in de afgelopen dagen vaak voorbij zien komen in dit topic.
Succes en ik hoop op spoedig herstel, zowel jij als VTR...
 
jipster ook een ophoogplaatje

staat genoteerd

@ jeroentje: balen man, gelukkig valt het nog wel goed te repareren en kun je hopelij ksnel weer rijden als het straks mooier weer word :]
 
Zo... dat was gisteren een mooi dagje om te rijden maar niet voor MIJ !! Gisteren een schuiver gemaakt met de VTR,,,, GVD !! Das niet iets wat je vaker moet doen!! Gelukkig ging het niet hard,,

Zelf: Schouder wat last en enkel ERG pijnlijk!! En spierpijn na nachtje "slapen".
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )

Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??

Jeej. Das niet lekker. Hopelijk een snel herstel. Mocht het zo zijn dat je originele knippers had. Dan heb ik denk ik nog wel 1 voor je .

Greetz, mede zwollenaer
 
Hey bedankt mensen!! Voor het meedenken en zoeken!! Waardeer ik enorm! Net nog ff naar ziekenhuis geweest ,foto`s gemaakt!! Gelukkig geen grote breuk op te zien!! Gewoon voet omhoog en rusten(krijg je 99 van de 100 te horen)

Die van 110euro is misschien wel optie heb ze al een mail gestuurd wat de schade eraan is, kan nl op de foto niet veel zien op het al herstelde na dan!! En die drie kuipen voor 349,- vind ik opzich ook niet duur!! Op de foto hieronder wijs ik met pijl aan welk beschadigd is!1 Bij Kalsbeekmotoren kon ik hem kant en klaar en dus alleen dat linker kuipje voor 500,- bestellen!! JA DAAG !! Zoek wel ff verder zei ik!! Opzich is mijn deel niet echt kapot kan met opvullen plamuur en schuren wel zo weer laten spuiten!! DUBIO !!

De ebays ook aan het afzoeken! Moet je net geluk hebben!! En geduld,, en dat heb ik meestal niet zo!! Maar goed rijk ben ik ook niet dus beetje geduld zalk wel moeten hebben!!

Ja ongelukje zit in een heel klein hoekje!! Stuurde gewoon lekker en mooi bochtje in! Reed ongeveer 50km/h (schatting) niet gek hard dus!! En VLOEP voorwiel dook weg!! Geen houden meer aan! Kutste moment is dat je motor ziet wegglijden met regen van vonken,, en jezelf minder hard over asfalt glijdt,,, Je denk maar aan 1 ding HELP MIJN MOTOR !! Zonder na te denken weer op de motor gestapt,, Starten en weer hard weg rijden!! en pas na 10km schade gaan bekijken!! Das het beste in mijn optiek!! Niet bang worden!! Daarvoor is het een te mooie hobby!! Al dacht ik gisteravond in bed ff anders,,kloten pijn!!

Mensen als jullie nog wat anders weten omtrent het kuipje en of spiegel of nog kennis die nog zoiets achter de werkbank heeft liggen!! Laat het horen !! Zodra ik zelf wat heb geregeld laat ik het ook weten !! Ben nl druk bezig!!
full
 
Damn dude! Echt te klote!!
En je had hem net helemaal klaar gemaakt! Dikke centen in gestopt en dan krijg je dit!!

Hoe was je trouwens verzekerd?
En vraagje uit nieuwsgierigheid, welke banden heb je eronder?

Sterkte met het herstel van jezelf én natuurlijk de bike!
 
Zo... dat was gisteren een mooi dagje om te rijden maar niet voor MIJ !! Gisteren een schuiver gemaakt met de VTR,,,, GVD !! Das niet iets wat je vaker moet doen!! Gelukkig ging het niet hard,,

Zelf: Schouder wat last en enkel ERG pijnlijk!! En spierpijn na nachtje "slapen".
Motor: *TBR linker demper naar de KLO*** (al nieuwe besteld)
*Linker voor kuip lelijk geschaafd
*Knipper kapoet
*koppeling hendeltje krom
* Spiegel beetje geschaafd

Pak : Laarzen geschaafd, jas schouder flink kapot, broek kneepads en zijkant beetje geschaafd
(wat was ik blij dat ik een pak aan had zeg!!! )

Wie kan mij helpen aan een nieuwe kuip(linkervoorkuip) Of wie heeft er tips hoe je dat het goedkoops kunt vervangen/oplossen/maken??


damn, that sucks -O- ;(






weet niet hoe erg je kuip beschadigd is maar, je hebt van die reparatie setjes :Y
soort hars en daarmee kun je hem aan de binnenkant lijmen.
staat vaak in advertenties achter in motorbladen :Y


sterkte verders :Y
 
Ja ongelukje zit in een heel klein hoekje!! Stuurde gewoon lekker en mooi bochtje in! Reed ongeveer 50km/h (schatting) niet gek hard dus!! En VLOEP voorwiel dook weg!!

Mensen als jullie nog wat anders weten omtrent het kuipje en of spiegel of nog kennis die nog zoiets achter de werkbank heeft liggen!! Laat het horen !! Zodra ik zelf wat heb geregeld laat ik het ook weten !! Ben nl druk bezig!!
Ehh, voorwiel dook weg??? Dat gebeurt niet zomaar hoor! Weet je zeker dat er nix van bijv. olie op het wegdek lag? Anders wegbeheerder aansprakelijk stellen/leeg trekken! Of waren het mss nog nieuwe banden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan