STORM op komst... VTR 1000F (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe snel wil je ze hebben dan?!
Barracuda, op het liedje en de vis na nooit eerder van gehoord!

Ik zit in t zelfde schuitje, ook door tenkate gebeld dat ze niet meer leverbaar zijn.

@Klaus, misschien als we ergens 2 sets samen kopen dat we wat meer korting krijgen?? ;)
 
als vreemde eend in deze vtr bijt krabbel ik ook nog maar wat weg op de laatste pagina ;)

:W


@lin, sterkte met je fiets en jezelf!
en hou de engeltjes om je heen ;)
 
Wie kan mij afhelpen van "sputter plof en knal :? :( Wilde een stuukske gaan rijden maar pret werdt al snel bedorven door stotteren en ploffen v/d onsteking en soms zelfs helemaal afslaan .Dan starten en sloeg weer (zeer moeizaam )aan . Kwam met moeite weer terug . Hij lijkt dit op beide cilinders te hebben . Gr. en alvast :}
 
Wie kan mij afhelpen van "sputter plof en knal :? :( Wilde een stuukske gaan rijden maar pret werdt al snel bedorven door stotteren en ploffen v/d onsteking en soms zelfs helemaal afslaan .Dan starten en sloeg weer (zeer moeizaam )aan . Kwam met moeite weer terug . Hij lijkt dit op beide cilinders te hebben . Gr. en alvast :}

Fleur, stond de motor al een tijdje stil? Volgens mij zijn je carburators aangekoekt. Had namelijk last van hetzelfde na een hele winter stil gestaan te hebben: reed wel opnieuw zonder problemen, maar langzaamaan meer problemen met het starten en tijdens het rijden meer ploffen. Tot ik hem op een bepaald moment helemaal niet meer kon starten. Mijn carburators bleken vol te zitten (1 volledig toe)... motor eens binnensteken in de garage?
 
T'wordt errug lastig om hoog gemonteerde uitlaten te krijgen :? , LeoVince heb ze niet meer, Laser ook al niet meer, Remus errug duur 2 weken levertijd voor 788,- :N in alu, nikko heb ze maar deze zijn niet errug mooi voor 650,-
Vanmiddag alvast een paar hele mooie hooggemonteerde 2e handsjes bij Jager motoren in Hoogeveen gescooord, heb ik iedergeval meer lawaai en kan ik nu relaxed op zoek naar een set nieuwe die me aanstaan. :]

Gisteren het achterspatbord boven het wiel gemonteerd van MDI, hebben meerdere mensen die er ook al op, want ik ben niet helemaal happy met de pasvorm, was benieuwd als meerdere dit ook hebben. Morgen lijntje op het wiel trekken, en dan nog de onderkuip bestellen van MDI, en dan maar eens een fotoooootje plaatsen hier.

Goed :Y en lang :z weekend allemaal. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan