STORM op komst... VTR 1000F (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom! unieke fiets ;) daar ga je veel plezier van beleven! Op je laatste foto..wat zit er boven je linker radiateur, met de sticker oid?
 
voor de duidelijkheid het gaat om de originele dempers.

Het geluid van de uitlaat onder het zitje vind ik zelf ook te luid. Ik vond het super om even zo rond te rijden, maar het is gewoon niet praktisch.
De hele buurt ligt wakker zou ik s`morgensvroeg zo naar mijn werk rijden.

Qua looks vind ik de kompleet weggewerkte demper wel weer super..
Maar hij staat er om er op te rijden, dus voorlopig straks maar weer origineel.

Hehe ruilen voor een setje originele pijpen? Ik vind het er heel erg gaaf uit zien, vraag me alleen af of je er niet een erg warme kont van krijgt??

Maar hier hetzelfde probleem met de buren. Ik gebruik de motor ook regelmatig voor woon-werk dus daar worden ze helemaal niet blij van.
 
Het probleem met de buren valt nog wel mee...

ik heb meer het probleem van mijn moeder, o.d.z. wat zullen de buren wel niet zeggen? :P
 
Welkom! unieke fiets ;) daar ga je veel plezier van beleven! Op je laatste foto..wat zit er boven je linker radiateur, met de sticker oid?
Daar rijden ze in engeland mee. is een soort van vignet/ verzekering/ wegenbelasting plaatje! (weet niet welke van de drie)
 
welkom speedy_j666

Briljante kleur.... hahahahaha dat geluid is nog erger dan de mijne...

Ik heb 's ochtens ook altijd veel schik als ik de storm start om 0700... Ik woon op 3, een maat van me op 9 en die loopt altijd te mekkeren als ik om 0700 wegga dat ie wakker wordt... ;-) beetje extra gas elke ochtend dus.....
 
quote:
Dipsaus schreef op 12 maart 2009 @ 23:32:
Welkom! unieke fiets daar ga je veel plezier van beleven! Op je laatste foto..wat zit er boven je linker radiateur, met de sticker oid?

Daar rijden ze in engeland mee. is een soort van vignet/ verzekering/ wegenbelasting plaatje! (weet niet welke van de drie)

Inderdaad wat starrrr zegt.
Zit een MOT (motor o. tax ofzo) dingetje in. Heeft iets met belasting en de engelse apk te maken volgens mij. Motoren moeten daar ook jaarlijks gekeurd worden (als ik me niet vergis).
Heb er in ieder geval een pak papieren bij met jaarlijkse keurings details.

"Noisy exhaust" werd ook genoemd :D

Hehe ruilen voor een setje originele pijpen? Ik vind het er heel erg gaaf uit zien, vraag me alleen af of je er niet een erg warme kont van krijgt??.

Originele dempers heb ik erbij, dus sorry...

Ik dacht dat het gewoon angstzweet was in mijn bilnaad, maar nu je het zegt...

serieus: nee hoor, valt reuze mee. Heb de hele achterkant uit elkaar gehad en er is ook niets van aantasting door hitte te zien.
 

Welkom jongen !! Bijzondere fiets.. Eerst dacht ik WOH VET, toen.. mmm kweet niet.. Toen naja wel grappig.. Toen weer kicke.. en zo ging het een tijdje door.. Dus ben er nog niet helemaal uit wat ik van je fiets vind.. MAar 1 ding wel... tis en blijft een storm.. en dat bevalt me wel.. Ga je ook mee met rondje Zwolle??? Wil dat ding wel keer int echt zien.. dan kan ik beter oordelen denk ik.. ik vind namelijk geen enkele storm mooi op een plaatje.. maar in het echt :P

Alweer aantal ritjes gemaakt op de storm.. begin ook alweer iets sportiever te rijden.. Maar oh wat lekker he.. vooral dat geluid.. krijg er geen genoeg van.. Hoop dat morgen beetje relax weer is.. dan maar weer is kieke..
 
Vandaag weer een ritje gemaakt met de Storm met o.a. Sparc op z'n nieuwe liefde.

Was weer lekker. *O* Stukje dijk gedaan die we vorig jaar met de VTR-rit gedaan hebben. :]
 
Bedankt voor het warm onthaal.

Rondje zwolle lijkt me leuk 2 mei, maar pin me er nog even niet op vast.
Hoop de motor tegen die tijd toch wel op kenteken te hebben :)
 
Pinnen hoeft niet hoor, mee rijden is gratis... *O* We horen het tzt wel..

_O-


Ik denk dat hij pinnen na het tanken bedoelt ... :P

Anders moet je weer zo veel cash meenemen, zeker gezien het verbruik van de Storm. Wordt je daardoor natuurlijk weer overvallen in dat griezelige Zwolle. Pfff, lastig allemaal. 8-)
 
en wie o wie is er vandaag weg geweest??? :]

rene..... *D

en wie o wie moet er weer poetsen...... _O-
 
Ja ikke, lekker de storm vanochtend verder ingereden en meteen even langs Goedhart Bodegraven geweest. Man o man wat was het daar druk. Hoezo, kredietcrisis?
Net voor de regen weer terug......
 
Vandaag ook heerlijk wezen rijden.. naja tot dat het begon te regenen.. Komt er bij stoplicht kameraad naast me staan.. zegt ie.. Jeroen, als je wheelies maakt en je komt met je voorwiel weer op de grond.. komt er wat rook onder je fiets vandaan... WHAHAHAHAHAHA

Ik: vriend, als je wiel met 130 km/h weer op de grond terecht komt, en je wiel al enige tijd in de lucht hangt(bijna stil) moet het rubber even HEEL HARD ZIJN BEST DOEN om ook weer 120/130km/h te draaien.. LOL..

Vriend: Oh, vandaar dacht al....
 
Zo, gisteren een hyperpro shock laten monteren achter. Heb nog niet goed het verschil kunnen merken omdat ik er alleen nog maar rustig mee naar huis ben gereden over de snelweg.

@Topicstarter: mag in het lijstje met mods de volgende dingen extra: Hyperpro shock achter, voor WP veren, stalen remleiding voor, hyperpro stuurdemper, banden: Michelin Pilot Power 2 CT.
 
ey luitjes !

Ik heb een klein probleempje met mn koppeling. Er komt lucht in de leiding :S, tijdens het gewone rijden heb ik er geen hinder van, alles schakeld perfect. Wil ik een wheely in de 2 op koppeling maken grijpt hij hem niet meer aan, flink vervelend noem ik het. Na ontluchten is het een kwartier goed en daarna weer het zelfde verhaal. Wie o wie weet het euvel ?

:]
 
Ben vandaag op me cbr gaan rijden maar ik mis toch nog ook echt wel de VTR!

Het was toch ook echt wel een super fiets!!!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan