STORM op komst... VTR 1000F (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gixxer zit al een hele tijd in elkaar op wat kleine dingetjes na.
Moet hem allen nog spuiten, word ongeveer zoals onderste plaatje.
Ik heb nu een mooie verfspuit, dus ga er binnenkort maar eens aan beginnen :z
[afbeelding]

ziet er gaaf uit :9~ succes met spuiten!
en wanneer ben je weer op zandvoort te vinden? :P
 
Thnx voor de tips. Het is de bedoeling dat ik wat aan overhoudt. We hebben een kleine op komst en ik rij bij lange na niet meer wat ik in voorgaande jaren heb gereden.
Wil er dus een iets oudere motor voor terug.

Ik weet niet of hij van het forum is. Zal eens vragen.

Laat maar ff weten als ik mee moet om te kijken (je kent me denk ik nog wel van MF Flevo)
 
Merk bij het opschakelen van 1 naar 2 een behoorlijke "klap", is dit normaal bij een Firestorm?

Had het met mijn ZZR1100 ook, maar minder.
 
Zo de fiets zit weer in elkaar, volgende keer maar de carbs synchroniseren, heb nu geen zin meer.
1
full
 
Merk bij het opschakelen van 1 naar 2 een behoorlijke "klap", is dit normaal bij een Firestorm?

Had het met mijn ZZR1100 ook, maar minder.
Heb dit ook wel eens, volgens mij vooral als ik wat langer hoog in de toeren heb gereden in z'n 1. Dan hoor ik een hele duidelijke 'klak'. Maar heb nog nooit tandwielen zien springen, dus zal wel goed zijn. :+
 
Ik heb nog niks gepland, maar geef maar door wanneer jij er bent.
Ik vind het ook leuk om jou weer eens te zien rijden.
Waar rij je nu in? 3 of 4?

groep 3, met de zgn. MSL Cup..15 juni waarschijnlijk weer *D

je fotos/vtr ziet er netjes uit!
 
Nog even terug bij de snelheidsovertreding a 32 te hard..
Het blijkt niet altijd slim te zijn de boete te betalen::
Zoals de tekst op het transactievoorstel duidelijk aangeeft voorkom je verdere strafvervolging door het bedrag op de acceptgiro voor de vervaldatum te betalen. Velen zullen gehoorzaam betalen, niet wetende dat er nog meer aan de hand is. Door het betalen van het bedrag beken je in feite schuld aan de gedraging. Daarmee valt je onder een tweetal richtlijnen die de wetgever erop na houd om jouw te bestempelen als "verkeerscrimineel".


Moet ik nou als hij op de mat valt bezwaar maken of heeft dat geen zin aangezien staande gehouden na lasercontrole?

Iemand ervaring?
 
Altijd(!) onder de WOB (wet openbaarheid van bestuur) alle relevante info opvragen:

Volledige op ambtseed opgemaakte zaakoverzicht
IJkrapport van de gebruikte apparatuur
Aanstelling van de ambenaar
Verklaring dat de verballisant gerechtigd was de apparatuur te bedienen

Opvragen bij de officier van justitie en de politie. Deze papieren hoor je binnen 4 weken te ontvangen. Nu heel goed nakijken of alles wel klopt, foutjes kunnen leiden tot seponering dan wel vernietiging bij de rechter. Ik heb op het moment zelf een zaak lopen met staande houding en de eerste zitting is al geweest. Heb goede hoop dat bij het vervolg ik wordt vrijgesproken. Er klopte echt helemaal niets van.

Voor gedetailleerde info of hulp: www.flitsservice.nl
 
Laatst bewerkt:
hij zit er niet eens op dus minder weerstand op wiel en dus meer pk`s en is het achterwiel pk`s of kruk pk`s?

dat is een broodje aap verhaal. En daarbij had die meer vermogen toen die gast er wel op zat dan toen in het begin er niet op zat.

En daarbij is de motor met spanbanden naar beneden getrokken.
 
maar toch is die testbank beetje optimistisch denk ik :X


want? 110pk is toch niet overdreven voor een firestorm met k&n filter en dynojet???

verder stond daar ook een Ducati hypermotard op 1100cc en die had "slechts" 91pk aan het wiel. (maar wel een vet koppel :Y) Dus overdreven is die niet.~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
nog andere mensen toevallig vandaag of giste een firestorm op die band gehad bij Frans op den bult??
 
Laatst bewerkt:
Zou nog een plaatje plaatsen.

Mods: stalen remleidingen voor en achter, kleine knippers, hugger, DB kuipruit, monoseat cover, Bos Grade Two titanium.
full


Net de eerste tank leeg gereden, dus het is nog even wennen (kom van een ZZR1100).
 
Laatst bewerkt:
want? 110pk is toch niet overdreven voor een firestorm met k&n filter en dynojet???

verder stond daar ook een Ducati hypermotard op 1100cc en die had "slechts" 91pk aan het wiel. (maar wel een vet koppel :Y) Dus overdreven is die niet.\
[/quote]


dan kijk ik waarschijnlijk verkeerd.... maar de lijn lijkt meer bij de 120 als bij de 110 pk te liggen op de grafiek ;)
 
dan kijk ik waarschijnlijk verkeerd.... maar de lijn lijkt meer bij de 120 als bij de 110 pk te liggen op de grafiek ;)


klopt hij piekte ff naar 117pk tijdens de all gear run. Maar dat soort piekje tel ik niet mee.
110Pk was dat die in de gewone lijn aangaf. Maargoed ik ben best tevreden omdat deze waarde normaal de krukas fabrieksopgave is. Zit nu omgerekend dus op een 123pk op de krukas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan