Storm trotseren?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
gewoon weeste tijden, kmtje of 200. Breda Heijen Breda
maar hier in het zuiden was nie zoveel aan de hand.
alleen die wind is nie handig. leun je er net tegenin.....valt ie weer weg.
zat er eerst nog aan te denken me top ff te testen met wind mee
hahah
 
Is toch wel geinig om een topic van vorig jaar voort te zetten.

..Ja, en toevallig waait het dit jaar weer :) Nou, ik ga dus gewoon met de motor naar m'n werk en soms krijg je idd wel een aardige klap van de wind, maar daar hou ik natuurlijk rekening mee.. Veel erger vind ik dan weer mensen in koekblikken die denken dat als ze 70km/u op de snelweg rijden het blik vaster op de weg ligt :( Rijdende chicanes })
 
even gereden vandaag naar de dealer ivm geluidje in blok. ik reed constant onder een hoek van 70 gr. om tegengewicht te bieden aan de wind
 
Werd met de wagen al flink heen en weer geschud, dus zou zeker niet met de motor op pad gaan. Mij te link...
 
gewoon weeste tijden, kmtje of 200. Breda Heijen Breda
maar hier in het zuiden was nie zoveel aan de hand.
alleen die wind is nie handig. leun je er net tegenin.....valt ie weer weg.
zat er eerst nog aan te denken me top ff te testen met wind mee
hahah

Je moet juist niet met je lichaam tegen de wind in gaan leunen. Want als dan de wind wegvalt heb je de grootst mogelijke moeite om weer de andere kant op te leunen.
Blijf gewoon (min of meer) rechtop zitten en duw je motor tegen de wind in. Als dan de wind wegvalt kun je veel sneller corrigeren door je motor weer rechtop te zetten.
En blijf op snelheid. Inderdaad is, of lijkt, het zo dat als je langzamer rijdt dat de wind meer vat op je heeft.
 
Ja, ook Muis was een bikkel... Maar de motor lag uit elkaar, dus niet biken... ;(
15 km gefietst & de motor verder gedemonteerd met die wind... Toch nog een beetje bikkel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan