Storm trotseren?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van de MF-ers de storm getrotseerd heeft. Ik was vanmorgen (warm in auto), onderweg naar mijn werk en kwam één Bikkel tegen. Op de terugweg vanavond zelfs twee. De heren (waarschijnlijk) konden de fiets met moeite op de weg houden. Ik had in sommige vlagen zelfs moeite mijn toetoet recht op de weg te houden. Doe mij maar lekker warm de auto met dit weer. Dan maar geen Bikkel!
 
Ik kon de toetoet zonder problemen op de weg houden. Met de motor moest je wat oppassen... :)
 
Levensgevaarlijk! Vooral windstoten wordt je niet vrolijk van. Je weet niet wat je te wachten staat als achter een huis of vrachtwagen vandaan komt.
Ben een keer bijna tegen de grond gegaan op die brug bij Tiel (Willem-Alexanderbrug :? ). Heb je van die dikke betonnen peilers. Ik hing lekker tegen de wind, kom uit de wind achter die peiler. Toen ik weer achter de peiler vandaan kwam, kreeg ik een windstoot voor m\'n kiezen.
 
Vandaag gewoon met de brommert weg geweest, en weinig problemen ondervonden. Nou heb ik ook niet zoveel plastic erop zitten als de meeste hier denk ik, dus de meeste wind kan bij mij er vrij makkelijk langs.

En anders gewoon terug winden, dat helpt best. Geeft alleen een raar effect als je de wind pal tegen hebt :) Maar goed, oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
 
Ik ben nu naar het nieuws aan het kijken, maar IN nederland hebben we nog niet zoveel problemen, die beginnen MORGEN pas bij onze buren. Als al onze medelanders terugkomen en weggaan op/van vakantie!!!

Sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw!! lekker op vakantie!!!!! |(
 
Ik ben ook maar met de 4wieler gegaan, leek mij veiliger... dacht ik.
Kom ik terug van m\'n werk, motor omver!!!! gewaaid ;( shit !!!! kuip voor een deel naar god en hier en daar wat deukies dus voor zo\'n 2 rooie schade)KEN WEL JANKE!!!!
Gelukkig wel all-R verzekerd maar toch baal ik als een stekker. Ook m\'n auto had schade op het parkeerterein van m\'n werk door een 1 of andere oetlul die z\'n autodeur losliet toen hij wilde in/uit stappen. Natuutlijk geen kaartje op m\'n voorruit. khad beter in mu bed kenne blijve
 
Meneer Unstable,

In januari ga ik twee weken naar de sneeuw, maar wat al die terugkerende en weggaande Medelanders te maken hebben met storm, die link leg ik niet.
(kan aan mijn haarkleur liggen :? )
 
Meneer Unstable,

In januari ga ik twee weken naar de sneeuw, maar wat al die terugkerende en weggaande Medelanders te maken hebben met storm, die link leg ik niet.
(kan aan mijn haarkleur liggen :? )

;)

Paulus, kl*te voor je, die dagen heb je wel eens ja dat je er achter kom dat je beter in bed had kunnen blijven liggen...

Maar verder succes!!! Ik hoop dat alles weer goed komt!
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van de MF-ers de storm getrotseerd heeft. Ik was vanmorgen (warm in auto), onderweg naar mijn werk en kwam één Bikkel tegen. Op de terugweg vanavond zelfs twee. De heren (waarschijnlijk) konden de fiets met moeite op de weg houden. Ik had in sommige vlagen zelfs moeite mijn toetoet recht op de weg te houden. Doe mij maar lekker warm de auto met dit weer. Dan maar geen Bikkel!


k\'heb ze vandaag alle3 uitgelaten en het was lekker rijden (af en toe wat zwabberig) maar de wheely\'s waren het spannendst daar heb ik me maar bij ingehouden dus 8-)
 
Vanmorgen even een blokkie om geweest op de motor, daarna weer neergezet en met het OV naar Utrecht gegaan (moet ff nieuwe auto kopen, dus van de week weer een auto.. zit nu al een week zonder.. *zucht*)

Anyway, veelste gevaarlijk joh, je wordt gewoon zowat van de weg af gedrukt. Op de open vlakten was 60 tot 70km/u voldoende (80 toegestaan) bij zijwind, met wind in de rug kon je natuurlijk veel harder.
De motor is maar 112kg, dus misschien dat ik daarom elke keer werd weggeblazen en flink tegen de wind in moest hangen? ;)

Ging ook nog even m\'n bandjes oppompen, leg ik per ongeluk het ventieldopje op de grond neer, 10 meter verderop rolde ie fijn verder... kutwind :j
 
van de bike afblijven met dit weer
ben zo eens bijna met de rd350 onder een vrachtwagen geblazen (was eigekijk een auto maar dit staat stoerder)
werd van de rechtse baan naar de linkse geblazen zonder dat ik er iets tegen kon doen.
met de blade wel minder last van maar op bruggen enzo nie zo tof
 
vandaag met de auto naar m\'n werk.
De hele linker baan was vrij omdat niemand 120 km/u durfde te rijden. :}

Maareh... stuur goed vasthouden en dan was het wel te doen (met vier wielen dan waarschijnlijk)
 
Meneer Unstable,

In januari ga ik twee weken naar de sneeuw, maar wat al die terugkerende en weggaande Medelanders te maken hebben met storm, die link leg ik niet.
(kan aan mijn haarkleur liggen :? )

Ik ben geen meneer, althans....NEE dat bennik nie. ben gewoon Unstable.. :)

Ik doelde eigenlijk op alle gebeurtenissen in duitsland (buren) i.v.m. de sneeuwval enzo....al die medelanders die daar in terechtgekomen zijn, en uren achter elkaar vast hebben gestaan in een dik pak sneeuw!! DAT bedoelde ik dus..

duidelijker? })
 
Vandaag vrij, dus nergens last van. Vorig jaar tijdens een Novemberstorm wel met windkracht 10 naar ut werk gereden (16 km), maar dat was omdat er toen op dat tijdstip geen OV reed, ik toen nog geen auto had, en een fiets ook weinig zin had. Was wel op ut randje en uit voorzorg maar een versnelling lager gereden. Kwam ook bij dat de twin die ik toen had ook nogal zijwind gevoelig was. Geef wel toe dat ik toen maar niet over de Brienenoordbrug ben gereden. :9
 
Hopen dat het morgenavond niet meer stormt, sneeuwt of glad is want dan ga ik dus wel met de motor. OV zuigt. Heb vandaag heen anderhalf uur gereist, en terug 2 uur. en met de motor? Half uurtje heen, half uurtje terug als je je aan de snelheid houd.
 
Levensgevaarlijk! Vooral windstoten wordt je niet vrolijk van. Je weet niet wat je te wachten staat als achter een huis of vrachtwagen vandaan komt.
Ben een keer bijna tegen de grond gegaan op die brug bij Tiel (Willem-Alexanderbrug :? ). Heb je van die dikke betonnen peilers. Ik hing lekker tegen de wind, kom uit de wind achter die peiler. Toen ik weer achter de peiler vandaan kwam, kreeg ik een windstoot voor m\'n kiezen.
Lekker he die brug, zelfs met de auto moet je je stuur soms goed vasthouden.
Gaat er soms wel erg hard aan toe op de brug als de wind er opzij opstaat.
Maar zonder wind kan je er verdomde hard overheen })
 
Oké Unstable......Het is me helemaal duidelijk
 
Irritant dat de wind tegen je zijkant blaast..
Soms ben ik ook bang dat ik onderuit ga... :(

Ik heb ook een keertje door een storm gereden...!!
gelukkig kwam ik een brug tegen (kwam er onderlangs!) Mag je wel niet stoppen, maar toch.. ;)
 
Oh ja, we wonen in Nederland, even vergeten

hehe nee tuurlijk stop je, geen agent zal je daar een boete voor geven hoor. Tenminste, een normale agent. En anders kan je d\'r mooi tegenin gaan.

Gelukkig waait het nu niet meer hard, dus haal ik straks de motor weer van stal, gister had ik maar 10km gereden :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan